Чи справді перебортування "вбиває" шини при сезонній заміні коліс?

AvtoAd
04/03/2021
Що краще: мати комплект шин і дисків для кожного сезону (літні шини + диски і зимові шини + диски) чи купити лише один комплект дисків і робити перебортування раз на півроку під час заміни гуми із зимової на літню - і навпаки?
Більшість водіїв старшого покоління розкажуть вам, що при бортуванні на внутрішній окрайці шини неминуче з'являться мікротріщини, через які проникатиме повітря. А якщо гума зберігається на диску, то вона не пересихає. Нічого дивного - колись в автошколах розповідали справжні жахіття про шкоду перебортування коліс, і ці знання міцно закріпились у свідомості багатьох автолюбителів.
Та чи так це насправді?
Якщо ви будете проводити бортування смотужки за допомогою лома і монтування, як це робили років 30-40 тому, то так - вашим шинам гаплик. При такому "старому доброму дідівському" методі дуже складно їх не пошкодити. Але зважте, що в ті часи і сама гума була іншої якості, і обладнання набагато примітивнішим.
шиномонтажу) не несе жодної загрози. Щоб заподіяти якусь шкоду гумі, майстер має дуже сильно постаратися і псувати її щонайменше кілька років. Але за цей час гума сама зітреться і її так чи інакше доведеться замінювати. Бо не перебортування, а погані дороги насправді її "убивають".
Нині перебортування коліс раз на півроку під час сезонної заміни шин (якщо воно проводиться на сучасному обладнанні в якісному центрі
Зважте також, що диски нині доволі дорогі. І та сума, яку ви витратите на другий комплект, буде більшою, аніж оплата послуг шиномонтажу.
Чи означає це що потрібно лише проводити перебортування і відмовитись від повного другого комплекту?
Зовсім ні. Якщо у вас є така фінансова можливість, якщо ви маєте місце для правильного зберігання шин з дисками, якщо волієте "перевзувати" машину самотужки - цей варіант вам, безумовно, підійде. Але боятися, що перебортування зашкодить вашій гумі точно не треба.