Заміна компресора пневмопідвіски AIRmatic

AvtoAd

22/03/2021
Заміна компресора пневмопідвіски AIRmatic

Електричний компресор створює тиск, необхідний для підйому автомобіля. Запобіжний клапан, вбудований в компресор використовується для зниження кліренсу транспортного засобу.

 

Як він влаштований?

 

 

 

М1 - мотор компресора (електродвигун)
а - повітряний фільтр
b - клапан надлишкового тиску
з - влагоотделитель (осушувач)
g - лінія високого тиску
h - монтажна пластина (кронштейн)
А9 / 1 - компресор AIRmatic
В7 - датчик тиску пневмопідвіски AIRmatic
Y36 / 6 - блок клапанів пневмопідвіски

Основна частина компресорного агрегату - сам компресор і електродвигун. Також тут присутні осушувач повітря, фільтр, запобіжні клапани і блок клапанів. Блок клапанів закріплений тієї ж монтажною панеллю трохи вище компресора і живиться від нього пневматичної магістраллю високого тиску.

 

 

Осушувач повітря, як ви розумієте, видаляє вологу з оного. Запобіжний клапан встановлений в компресорній установці (У1) потрібно для відводу повітря при опусканні автомобіля. Розряджений повітря проводиться через осушувач назад в атмосферу. Це також очищає фільтр. Влагоотделитель - не обслуговуються. Конденсат відводиться назад в атмосферу при скиданні тиску.

Повітряний фільтр

Цікаво, але досить важко отримати інформацію про функціонування та плановому технічному обслуговуванні повітряного фільтра. У загальних рисах, рекомендується міняти фільтр час від часу, щоб запобігти пошкодженню компресора пневмоподвески AIRmatic, приблизно у той самий час, що і фільтр салону. Фільтр може забитися сміттям і відкластися сіль з зими після наших дбайливих дорожжніков, які можуть блокувати фільтр. Для W220 його номер A2203200069, або WK32 / 6 або WK32 / 7 MANN. Коштує він 10 Євро в оригіналі, а замінити його стане в 15-20 хвилин. 

 

 

Покрокова заміна компресора на прикладі W220

Від'єднайте акумулятор.

Зніміть подкрильники (права передня частина).

Від'єднайте патрубки високого тиску (1) і компресор (А9 / 1)

Від'єднайте роз'єм клапана надлишкового тиску (A9 / 1y1).

Від'єднайте роз'єм електодвигуна від компресора (3).

Витягніть шланг забору повітря з повітряним фільтром (2) з лонжерона.

Відкрутіть гайки, що фіксують компресор (А9 / 1).

Відключіть реле компресора (К40 / 7kO) тільки при установці нового компресора. При інших роботах не відключайте реле, щоб уникнути його пошкодження!

 

Встановлювати в зворотному порядку.