Заміна датчика диференційного тиску у Mersedes ML 350 Dluetec

AvtoAd

25/06/2021
Заміна датчика диференційного тиску у Mersedes ML 350 Dluetec

 

Датчик тиску вихлопних газів  (диференційний датчик тиску) потрібен для того, щоб вимірювати тиск вихлопних газів до і після фільтру сажі твердих частинок. По суті, він визначає різницю тисків, а звідси і його назва.

 

Різниця тисків зростає зі збільшенням ступеня забруднення фільтр сажі. І саме  за допомогою датчика тиску вихлопних газів можна довіатись, коли дизельний фільтр сажі необхідно регенерувати або замінити.

 

Причиною виходу з ладу датчика тиску вихлопних газів часто є забруднення. Також причиною дефекту може бути обрив кабелю або корозія. При несправності датчик тиску вихлопних газів дає неправдоподібні або зовсім ніяких значень, і бортовий комп'ютер надає повідомлення про помилку. При цьому регенерація сажового фільтра більше не гарантується.

 

Датчик диференціального тиску контролюється програмним забезпеченням для контролювання стану DPF. 

 

В автомобілі Mersedes ML 350 Dluetec власне маємо повідомлення про помилку. Будемо шукати, що не так. 

 

 

Датчик диференціального тиску розташований в моторному відділенні на нижній правій стороні перегородки. Він встановлений на двох шпильках і закріплений гайками.

 

 

Два патрубки на датчику з'єднуються трубками з впускний і випускний стороною DPF. Трубки дозволяють датчику вимірювати тиск DPF на впуску і на випуску.

 

 

Добираємось до цілі: датчик демонтовано. 

 

 

Що потрібно для того, щоб пересвідчитись у справності чи несправності датчика диференційного тиску? 

 

Зі збільшенням кількості твердих частинок, захоплених DPF, тиск з боку впуску DPF збільшується в порівнянні зі стороною випуску. Програмне забезпечення DPF використовує це порівняння в поєднанні з іншими даними для обчислення накопиченого кількості захоплених частинок. Вимірюючи різницю тиску між впусканням і випуском DPF і температуру DPF, програмне забезпечення DPF може визначити, засмітився фільтр DPF і чи потрібно його регенерація.

 

Проводимо наступне тестування: 

 

  • Перевірка достовірності (відповідність між розрахунковим тиском РСМ і реальним при працюючому і непрацюючому двигуні).
  • Перевірка ефективності DPF.
  • Перевірка перевантаження / закупорювання DPF (певні ліміти в пам'яті РСМ).
  • Моніторинг максимальної кількості спроб регенерації (рахунок РСМ).
  • Опорна напруга 5 V Вихідний сигнал - 0,5 - 4,5 V. 

 

У нашому випадку тест на справність датчик не пройшов. Він справді потребує заміни. Про це - у подальших матеріалах на нашому сайті. 

АВТОРИ: 

Дмитро Сороківський, автофахівець

Ірина Львова, журналіст