Заміна датчика диференційного тиску у Mersedes ML 350 Dluetec

AvtoAd
25/06/2021
Датчик тиску вихлопних газів (диференційний датчик тиску) потрібен для того, щоб вимірювати тиск вихлопних газів до і після фільтру сажі твердих частинок. По суті, він визначає різницю тисків, а звідси і його назва.
Різниця тисків зростає зі збільшенням ступеня забруднення фільтр сажі. І саме за допомогою датчика тиску вихлопних газів можна довіатись, коли дизельний фільтр сажі необхідно регенерувати або замінити.
Причиною виходу з ладу датчика тиску вихлопних газів часто є забруднення. Також причиною дефекту може бути обрив кабелю або корозія. При несправності датчик тиску вихлопних газів дає неправдоподібні або зовсім ніяких значень, і бортовий комп'ютер надає повідомлення про помилку. При цьому регенерація сажового фільтра більше не гарантується.
Датчик диференціального тиску контролюється програмним забезпеченням для контролювання стану DPF.
В автомобілі Mersedes ML 350 Dluetec власне маємо повідомлення про помилку. Будемо шукати, що не так.
Датчик диференціального тиску розташований в моторному відділенні на нижній правій стороні перегородки. Він встановлений на двох шпильках і закріплений гайками.
Два патрубки на датчику з'єднуються трубками з впускний і випускний стороною DPF. Трубки дозволяють датчику вимірювати тиск DPF на впуску і на випуску.
Добираємось до цілі: датчик демонтовано.
Що потрібно для того, щоб пересвідчитись у справності чи несправності датчика диференційного тиску?
Зі збільшенням кількості твердих частинок, захоплених DPF, тиск з боку впуску DPF збільшується в порівнянні зі стороною випуску. Програмне забезпечення DPF використовує це порівняння в поєднанні з іншими даними для обчислення накопиченого кількості захоплених частинок. Вимірюючи різницю тиску між впусканням і випуском DPF і температуру DPF, програмне забезпечення DPF може визначити, засмітився фільтр DPF і чи потрібно його регенерація.
Проводимо наступне тестування:
- Перевірка достовірності (відповідність між розрахунковим тиском РСМ і реальним при працюючому і непрацюючому двигуні).
- Перевірка ефективності DPF.
- Перевірка перевантаження / закупорювання DPF (певні ліміти в пам'яті РСМ).
- Моніторинг максимальної кількості спроб регенерації (рахунок РСМ).
- Опорна напруга 5 V Вихідний сигнал - 0,5 - 4,5 V.
У нашому випадку тест на справність датчик не пройшов. Він справді потребує заміни. Про це - у подальших матеріалах на нашому сайті.
АВТОРИ:
Дмитро Сороківський, автофахівець
Ірина Львова, журналіст