Погнуті лопатки крильчатки: вирівнювати чи замінювати картридж?

AvtoAd

01/04/2021
Погнуті лопатки крильчатки: вирівнювати чи замінювати картридж?

Тверді частини, які потрапляють у механізм турбіни «вбивають» її. У нашій майстерні побувала ось така турбіна від з Audi А6C5 2,7 Bi-Turbo. Лопатки крильчатки погнуті. Також пошкоджено вал, який піддавався сильному впливу високих температур

 

 

Переважно дрібні сторонні тіла, потрапляючи до компресора, викликають подряпини й стирають їхню поверхню. А великі тверді тіла призводять до того, що  лопатки гнуться.
 

Чим це загрожує?

 

Викривлені або поламані лопатки порушують баланс крильчатки компресора турбіни. Це своєю чергою спричинює зміни в динаміці і створює високий ризик для всього вузла.

 

 

Чи можна вирівняти погнуті лопатки?

 

Теоретично - так. Але фахівці не радять цього робити, адже спроби вирівняти зігнуті лопаті крильчатки, як правило, не дають бажаного результату. Метал ще більше послаблюється, а на величезних обертах і під впливом високих температур він буде зношуватись дуже швидко. Відтак, у більшості випадків проблему вдається вирішити лише на короткий термін. Але вже досить скоро відбувається поломка лопаток, а з ними - клапанних механізмів або циліндрів. А це вже набагато вартісніший ремонт, ніж проста заміна повного картриджа. Ви збережете і гроші, і нерви, а отримаєте вже готовий картриджа (вал з обома крильчатками), в якому уже все зібране і відбалансоване. 

 

Зважте, що  крильчатка з будь-якими пошкодженнями повинна бути замінена оперативно.