Код помилки C1A00-1d та C1A0054 електронного блоку управління пневмопідвіскою у Land Rover Range Rover 3

AvtoAd

12/04/2021
Код помилки C1A00-1d та C1A0054  електронного блоку управління пневмопідвіскою у Land Rover Range Rover 3

Електронний блок управління пневмопідвіскою у Land Rover Range Rover 3 видає коди помилок C1A00-1 та C1A0054. Двигун автомобіля не заводиться, пневмопідвіска не працює. Причину проблеми шукатимемо насамперед у самому електронному блоці управління пневмопідвіскою. 

 

 

Модуль управління роботою динамічної пневмопідвіски - це компактний блок з електричними схемами й потужним мікропроцесором. Як свідчить сервісна практика, він доволі надійний і при правильній експлуатації автомобіля нечасто виходить з ладу. 

 

Помилка коду C1A00-1d вказує, що найчастіше причинами поломки або збоїв в його роботі можуть бути:

  • короткі замикання;
  • низька напруга акумулятора;
  • несправності ланцюга живлення перепускних клапанів;
  • неполадки в схемі управління клапанами;
  • пошкодження або дефекти певних елементів під впливом механічних навантажень.

 

Помилка C1A00-1d Land Rover також може бути наслідком порушень алгоритму самотестування. Наприклад, якщо на дисплеї висвічується код C1A0053 - ймовірно стався спуск надлишків повітря в атмосферу за командою однієї з програм діагностики.

 

Щодо помилки коду C1A0054, то переважно йдеться про те, що:

  • блок управління пневматичної підвіски не відкалібрований;
  • блок управління пневматичною підвіскою був налаштований в режим виготовлення, калібрування або жорстких допусків.

Щоб виправити її, потрібно насамперед налаштувати конфігурацію RLM у відповідний для користувача режим. Режим жорстких допусків або режим виготовлення може бути встановлений / видалений шляхом запуску і наступного припинення процесу встановлення геометрії підвіски з меню IDS. Зверніться до відповідного бюлетеню технічного обслуговування (ТSB). Видаліть діагностичний код несправності та перевірте правильність роботи. Зважте, що калібрування системи з використанням схваленої діагностичної системи слід виконувати тільки тоді, якщо DTC реєструється повторно. 

 

Отже, для діагностики причини нашої проблеми проводимо демонтаж електронного блок управління пневмопідвіскою

 

Важливо: щоб замінити електронний блок управління, потрібно скористатися діагностичним приладом TestВook / T4. Його підключають і проводять налаштування до того, як від'єднати акумуляторну батарею. Це роблять для того, щоб розчитати кодування зі старого блоку і згодом перенести його на новий.  

 

Демонтаж блоку управління пневматичною підвіскою

 

У деяких автомобілях цієї марки блок знаходиться в салоні під панеллю з боку пасажира, але у нашому випадку – з боку водія. Відтак, знімаємо нижню накладку панелі управління. 

 

 

Точне місце розташування блоку -  зліва на боковій панелі кузову. 

 

 

Звільняємо два фіксатори, після чого витягаємо блок управління з утримувача. Від'єднуємо від блоку управління два багатоконтактні роз'єми. Пластикові кліпси розташовуються на нижньому кріпленні блоку. 

 

 

Так виглядає болт, який тримає блок управління пневматикою (його розмір - під ключ 10). 

 

 

Виймаємо блок управління.

 

 

Розкриваємо його.

 

 

Що бачимо

 

Не те, чого ми найбільше очікували. Нагадаємо: при діагностиці блоку управління пневматичної підвіски автомобіля виявили помилки несправності блоку управління. Попри те, ретельний огляд блоку виключає будь-які зауваження до його стану.

 

 

Ми не виявили ні окислених ділянок, ні жодних інших пошкоджень елементів. Отже, помилка є, але несправності у саму блоці управління немає, ми можемо стверджувати, що проблема в іншому.

 

 

Відтак, причину коду помилки  C1A00-1d  шукаємо в іншому. 

 

Блок закриваємо, затискаємо краї плоскогубцями. Все, його можна ставити назад. 

 

 

Що ж спричинює код помилки  C1A00-1d? Насамперед нас насторожує технічний стан проводки. Зокрема, при огляді цього автомобіля ми вже виявили пошкодження проводки та її елементів. 

 

 

 

Про те, як ми шукали справжню причину помилки кодів C1A00-1d та C1A0054 , як виявили проблему та усунули її, читайте тут

 

Монтаж блоку управління пневматичною підвіскою

 

Всі роботи проводимо за оберненим алгоритмом до демонтажу:

 

1. Встановлюємо блок управління, підключаємо багатоконтактні роз'єми й фіксуємо блок в утримувачі.

2. Встановлюємо на місце нижню частину облицювання панелі.

3. За допомогою TestBook / T4 виконуємо налаштування і перевірку системи пневмопідвіски.

 

АВТОРИ: 

Юрій Стефанишин, автоексперт

Ірина Львова, журналіст