Код помилки C1A00-1d та C1A0054 електронного блоку управління пневмопідвіскою у Land Rover Range Rover 3

AvtoAd
12/04/2021
Електронний блок управління пневмопідвіскою у Land Rover Range Rover 3 видає коди помилок C1A00-1 та C1A0054. Двигун автомобіля не заводиться, пневмопідвіска не працює. Причину проблеми шукатимемо насамперед у самому електронному блоці управління пневмопідвіскою.
Модуль управління роботою динамічної пневмопідвіски - це компактний блок з електричними схемами й потужним мікропроцесором. Як свідчить сервісна практика, він доволі надійний і при правильній експлуатації автомобіля нечасто виходить з ладу.
Помилка коду C1A00-1d вказує, що найчастіше причинами поломки або збоїв в його роботі можуть бути:
- короткі замикання;
- низька напруга акумулятора;
- несправності ланцюга живлення перепускних клапанів;
- неполадки в схемі управління клапанами;
- пошкодження або дефекти певних елементів під впливом механічних навантажень.
Помилка C1A00-1d Land Rover також може бути наслідком порушень алгоритму самотестування. Наприклад, якщо на дисплеї висвічується код C1A0053 - ймовірно стався спуск надлишків повітря в атмосферу за командою однієї з програм діагностики.
Щодо помилки коду C1A0054, то переважно йдеться про те, що:
- блок управління пневматичної підвіски не відкалібрований;
- блок управління пневматичною підвіскою був налаштований в режим виготовлення, калібрування або жорстких допусків.
Щоб виправити її, потрібно насамперед налаштувати конфігурацію RLM у відповідний для користувача режим. Режим жорстких допусків або режим виготовлення може бути встановлений / видалений шляхом запуску і наступного припинення процесу встановлення геометрії підвіски з меню IDS. Зверніться до відповідного бюлетеню технічного обслуговування (ТSB). Видаліть діагностичний код несправності та перевірте правильність роботи. Зважте, що калібрування системи з використанням схваленої діагностичної системи слід виконувати тільки тоді, якщо DTC реєструється повторно.
Отже, для діагностики причини нашої проблеми проводимо демонтаж електронного блок управління пневмопідвіскою
Важливо: щоб замінити електронний блок управління, потрібно скористатися діагностичним приладом TestВook / T4. Його підключають і проводять налаштування до того, як від'єднати акумуляторну батарею. Це роблять для того, щоб розчитати кодування зі старого блоку і згодом перенести його на новий.
Демонтаж блоку управління пневматичною підвіскою
У деяких автомобілях цієї марки блок знаходиться в салоні під панеллю з боку пасажира, але у нашому випадку – з боку водія. Відтак, знімаємо нижню накладку панелі управління.
Точне місце розташування блоку - зліва на боковій панелі кузову.
Звільняємо два фіксатори, після чого витягаємо блок управління з утримувача. Від'єднуємо від блоку управління два багатоконтактні роз'єми. Пластикові кліпси розташовуються на нижньому кріпленні блоку.
Так виглядає болт, який тримає блок управління пневматикою (його розмір - під ключ 10).
Виймаємо блок управління.
Розкриваємо його.
Що бачимо
Не те, чого ми найбільше очікували. Нагадаємо: при діагностиці блоку управління пневматичної підвіски автомобіля виявили помилки несправності блоку управління. Попри те, ретельний огляд блоку виключає будь-які зауваження до його стану.
Ми не виявили ні окислених ділянок, ні жодних інших пошкоджень елементів. Отже, помилка є, але несправності у саму блоці управління немає, ми можемо стверджувати, що проблема в іншому.
Відтак, причину коду помилки C1A00-1d шукаємо в іншому.
Блок закриваємо, затискаємо краї плоскогубцями. Все, його можна ставити назад.
Що ж спричинює код помилки C1A00-1d? Насамперед нас насторожує технічний стан проводки. Зокрема, при огляді цього автомобіля ми вже виявили пошкодження проводки та її елементів.
Про те, як ми шукали справжню причину помилки кодів C1A00-1d та C1A0054 , як виявили проблему та усунули її, читайте тут.
Монтаж блоку управління пневматичною підвіскою
Всі роботи проводимо за оберненим алгоритмом до демонтажу:
1. Встановлюємо блок управління, підключаємо багатоконтактні роз'єми й фіксуємо блок в утримувачі.
2. Встановлюємо на місце нижню частину облицювання панелі.
3. За допомогою TestBook / T4 виконуємо налаштування і перевірку системи пневмопідвіски.
АВТОРИ:
Юрій Стефанишин, автоексперт
Ірина Львова, журналіст