Замкнений цикл: Hyundai знайшов вихід для відпрацьованих акумуляторів

AvtoAd

22/02/2021
Замкнений цикл: Hyundai знайшов вихід для відпрацьованих акумуляторів

Компанія Hyundai перетворить відпрацьовані акумулятори електрокарів на стаціонарні накопичувачі. 

 

Як повідомляє видання The Korea Herald, минулого тижня відбулася зустріч премʼєр-міністра Південної Кореї Чунг Се Кюна з головою Hyundai Motor Group Чунг Иїсуном і президентом LG Energy Solution Кімом Чен Хен, де була представлена перспективна бізнес-модель повторного використання відпрацьованих акумуляторних батарей електромобілів і підписаний меморандум між міністерством торгівлі, промисловості та енергетики Південної Кореї, фірмами Hyundai Glovis, LG Energy Solution і місцевим оператором таксі KST Mobility.

 

Відповідно до підписаної угоди, Hyundai буде продавати свої електромобілі Kona компанії KST Mobility без акумуляторів, що дозволить їй скоротити початкові вкладення. Потім Hyundai Glovis, підрозділ Hyundai Motor з доставки автомобілів, здасть акумулятори в оренду KST Mobility, а після первинного вироблення ресурсу, коли ємність знизиться до 60-80%, передасть їх компанії LG Energy Solution. Та, своєю чергою, побудує на їхній основі стаціонарні енергетичні накопичувачі ESS для швидкої зарядки електротаксі все тієї ж KST Mobility. Такі накопичувачі будуть заряджатися від мережі в нічний час, коли вартість електроенергії менша.

 

Така стратегія, незважаючи на складність, досить перспективна, адже, за оцінками самої компанії Hyundai, до 2029 року вона встане перед необхідністю утилізації 80 000 списаних батарей від електрокарів. Якщо все піде згідно з угодою, у Hyundai зʼявиться реальна можливість повторного використання акумуляторів, а корпоративний ринок електрокарів у Південній Кореї отримає поштовх для зростання.