Заміна датчика температури охолоджувальної рідини у Skoda Oktavia Tsi

AvtoAd

13/04/2021
Заміна датчика температури охолоджувальної рідини у Skoda Oktavia Tsi

Дива трапляються, а хтось таки дуже ризикує власною безпекою, лінуючись або заощаджуючи. Такі невтішні думки напрошуються після того, коли бачиш, як деякі генії ремонту нехтують елементарною логікою і здоровим глуздом. Ось що трапилось...

 

На нашу СТО поступив автомобіль Skoda Oktavia Tsi. Помилка коду P0118 при діагностуванні, двигун розігрівається до 80 градусів за Цельсієм. Це означає проблему в роботі датчика температури охолоджувальної рідини. Ймовірно, він потребує заміни. 

 

Сам датчик розташовано у моторі, на блоці циліндрів.  Щоб добратися до нього, доведеться повністю розібрати впускний колектор. 

 

Насамперед від'єднуємо фішки й трубки. Знімаємо 6 гвинтів і 2 гайки кріплення.

 

 

 

 

Отримуємо доступ до циліндрів, де розташований датчик, і...

 

Наші майстри були вельми подивовані, побачивши, що датчик температури охолоджувальної рідини кріпиться до корпусу помпи за допомогою гумки. 

 

 

Уявіть: його банально примотали до помпи! І навіть не дротом, який хоча б трохи має опір до високих температур, а звичайнісінькою тонкою і легкоплавною гумкою, якою зазвичай скріплюють грошові купюри.

 

 

Що тут скажеш? Диво і щастя! Диво - бо ця гумка незрозумілим чином впоралась зі своєю місією. Щастя - бо наслідки для автомобіля і його власника могли бути дуже сумними. Адже, коли б датчик не втримався у своєму положенні, це спричинили б витік антифризу з мотору. Як наслідок - швидкий перегрів двигуна і вихід його з ладу. Якщо включена пічка - маєте їдкий дим у салоні. Якщо це трапилось на трасі взимку, а у салоні з дорослими діти - взагалі тривожна ситуація... Словом, це той випадок, коли кмітливість майстра може обернутися проти нього і спричинити дуже багато неприємностей. То ж не варто легковажити такими моментами, а при ремонті автомобіля кожен механізм має кріпитися так, як передбачив виробник. 

 

При ретельному огляді також виявилось, що цей механізм віджив своє. Фішка зламана, контакти пошкоджені. 

 

 

 

Замінюємо датчик температури охолоджувальної рідини, встановлюючи його за технічними вимогами. 

 

 

Монтаж впускного колектора проводимо за оберненим алгоритмом. Забруднені металеві поверхні ретельно зачищаємо і просушуємо, потім змащуємо. 

 

 

 

Збираємо колектор. 

 

 

Можна їхати. Легкої дороги! 

 

АВТОРИ: 

Нікіта Кочергін, автофахівець

Ірина Львова, журналіст