Заміна датчика положення розподільного валу в автомобілі Volkswagen Caddy

AvtoAd
25/03/2021Що маємо: автомобіль Volkswagen Caddy
Проблема: помилка по датчику розподільного валу P0340 CMP (немає сигналу з датчика розподілвалу). Відсутня тяга після 3-х тис.оберту: двигун на цих обертах "глохне".
Що робимо?
Демонтуємо праве переднє колесо.
Демонтуємо розширювальний бак антифризу під капотом
Знімаємо підкрильник, щоб дібратися до шківу колінвалу
Добралися: бачимо, що шків не пошкоджений.
Знімаємо привідний ремінь генератора.
А от він явно зносився і потребує заміни.
Знімаємо шків колінвалу з допомогою пневмогайковерта.
Повертаємось під капот. Демонтуємо подушку двигуна.
Розкручуємо гвинти та виймаємо кріплення подушки двигуна, кронштейн.
Знімаємо шестерню розподільного валу і датчик. Він несправний і потребує заміни. А ось і ще одна проблема: ми бачимо деформацію на внутрішньому кільці. Має бути люз (зазор) між кільцем шестерні і датчиком, коли він "ходить" у ній. У нашому випадку цей люз недостатній, що спричинює тертя металевих частин. Майстер рекомендує заміну шестерні, інакше новий датчик, який ми встанлюємо, також швидко вийде з ладу.
Отже, замінюємо шестерню і датчик.
Збираємо в оберненому порядку.
До слова,специфіка автомобіля Volkswagen Caddy полягає в тому,що він функціонує виключно на заводському метані. Бензин тут використовується в якості "добудови". Авто заводиться на бензині, а при досягненні потрібної температури переводиться на метан. Також при виникненні помилки у системі автомобіль автоматично переходить до функціонування на бензині - з метою безпеки.
Про коди помилок датчика положення розподільного валу читайте тут.