Заміна датчика положення розподільного валу в автомобілі Volkswagen Caddy

AvtoAd

25/03/2021
Заміна датчика положення розподільного валу в автомобілі Volkswagen Caddy

Що маємо: автомобіль Volkswagen Caddy

 

Проблема: помилка по датчику розподільного валу P0340 CMP (немає сигналу з датчика розподілвалу). Відсутня тяга після 3-х тис.оберту: двигун на цих обертах "глохне". 

 

Що робимо?

 

Демонтуємо праве переднє колесо.

 

 

Демонтуємо розширювальний бак антифризу під капотом

 

 

 

Знімаємо підкрильник, щоб дібратися до шківу колінвалу 

 

 

Добралися: бачимо, що шків не пошкоджений. 

 

 

 

Знімаємо привідний ремінь генератора.

 

 

А от він явно зносився і потребує заміни. 

 

 

Знімаємо шків колінвалу з допомогою пневмогайковерта. 

 

 

Повертаємось під капот. Демонтуємо подушку двигуна. 

 

 

Розкручуємо гвинти та виймаємо кріплення подушки двигуна, кронштейн. 

 

 

Знімаємо шестерню розподільного валу і датчик. Він несправний і потребує заміни. А ось і ще одна проблема: ми бачимо деформацію на внутрішньому кільці. Має бути люз (зазор) між кільцем шестерні і датчиком, коли він "ходить" у ній. У нашому випадку цей люз недостатній, що спричинює тертя металевих частин. Майстер рекомендує заміну шестерні, інакше новий датчик, який ми встанлюємо, також швидко вийде з ладу. 

 

 

Отже, замінюємо шестерню і датчик.

 

 

Збираємо в оберненому порядку. 

 

До слова,специфіка автомобіля Volkswagen Caddy полягає в тому,що він функціонує виключно на заводському метані. Бензин тут використовується  в якості "добудови". Авто заводиться на бензині, а при досягненні потрібної температури переводиться на метан. Також при виникненні помилки у системі автомобіль автоматично переходить до функціонування на бензині - з метою безпеки. 

 

Про коди помилок датчика положення розподільного валу читайте тут