Поверните экран

Вакуумний актуатор турбіни

 Вакуумний актуатор турбіни

 Актуатор (ще називають – вакуумний регулятор) є пристроєм, що захищає турбокомпресор від перевантажень, що неминуче виникають на високих оборотах та для регулювання тиску повітря який попадає у циліндри двигуна.
 Він спускає певний обсяг вихлопних газів турбіни, керуючи тим самим частотою її обертання і, як наслідок, потужністю наддуву. Іншими словами, актуатор є байпасним клапаном, напрямляючий до турбокомпресора стільки вихлопних газів, скільки треба для створення заданого тиску наддуву.

 Хоча на сьогодні це один з найкращий способів управління тиском, актуатор є далеко не найкращим рішенням. Його робота з марною витратою енергії – його головний недолік. Ще одним недоліком є ​​те, що його клапан повинен відкриватися поступово під час росту тиску, до моменту набору відповідний тиск. Іншими словами, актуатор, налаштований на 0,7 бар, відкривається при тиску 0,35 бар і спускає вихлопні гази, які можна було б використовуватися для більш інтенсивної розкрутки турбонадуву. Збільшення оборотів турбіни в той час, коли клапан актуатора відкритий частково є недоцільним. Тому у сучасний автомобілях почали використовувати електронні актуатори.