Toyota GR 86 другого покоління стала потужнішою та швидшою на секунду

AvtoAd

05/04/2021
Toyota GR 86 другого покоління стала потужнішою та швидшою на секунду

Toyota представила новий 86-й майже через п’ять місяців після того, як Subaru зробив те саме зі своїм задньопривідним BRZ. Було продано понад 200 000 прикладів першого покоління, й поява нового має на меті покращити роботу на всіх фронтах, зберігаючи при цьому «оригінальний рецепт» майже незмінним.

 

Для утримання ваги під контролем, інженери використовували алюміній для даху та крил, одночасно переробивши передні сидіння та глушники, щоб максимально скоротити масу. Переглянутий дах приніс ще одну велику перевагу, знижуючи центр ваги автомобіля, що повинно принести дивіденди з точки зору керованості.Торсійна жорсткість була покращена приблизно на 50 відсотків, щоб підвищити стійкість, а розміри автомобіля в основному залишились незмінними. Він має довжину 4265 міліметрів, ширину 1775 мм і висоту 1310 мм, а колісна база – 2575 мм. В оснащенні стандартною шестиступеневою механічною коробкою передач Toyota 86 модельного 2022  року матиме вагу всього 1270 кілограмів. За бажанням доступна автоматична коробка передач з такою ж кількістю передач.

 

Потужність забезпечує більший 2,4-літровий бензиновий двигун, що замінив старий 2,0-літровий агрегат. Досі атмосферний, горизонтально опозитний чотирициліндровий агрегат виробляє 232 к. с. (173 кіловати) й досягає 250 Нм крутного моменту при 3700 об/хв у специфікації для Японії. Модернізований двигун дозволив Toyota «зняти» 1,1 секунди у розгоні до 100 км/год й зараз «спрінт» займає 6,3 секунди. Окрім додавання більшої потужності, Toyota заявляє, що двигун має кращу реакцію та забезпечує «плавні відчуття від низьких до високих обертів». Об’єднаний із GR Yaris, GR Supra та майбутнім гіперкаром GR Super Sport, новий GR 86 також може похвалитися різноманітними покращеннями аеродинаміки, розробленими для кращої стійкості та швидкості реагування на кермі.