Поверните экран

Типи вприску дизельних двигунів

 Типи вприску дизельних двигунів

Система Common Rail:
Компанія Bosch почала виробництво першої системи вприску Common Rail в 1997 р. Система бере назву від загального резервуара, в якому паливо знаходиться під високим тиском (Common Rail),який забезпечує паливом всі циліндри. У традиційних системах вприску тиск палива створюється окремо для кожного циклу вприску. У системі Common Rail процеси створення тиску палива і власне вприскування розділені, отже паливо завжди готове до подачі в циліндр.

Системи впорскування Common Rail мають модульну конструкцію. Кожна система складається з паливного насоса високого тиску, форсунок, паливної рампи і електронного блоку керування.

Використання системи впорскування Common Rail можливе для всіх моделей автомобілів: від малолітражних компактних до важких седанів класу «люкс». Паливні насоси високого тиску працюють під тиском від 1100 до 2200 бар. У форсунках використовуються електромагнітні клапани або п’єзоелементи.
Перевагами даної системи є:
– точне і ефективне впорскування палива з надзвичайно короткими інтервалами, а також послідовне впорскування;
– висока продуктивність і плавна робота двигуна при низьких витратах палива і рівні викидів;
– можливість встановлення в більшість комерційних автомобілів завдяки модульності конструкції.

Система з насос-форсунками:
Система з насос-форсунками – це керована електронікою система, сконструйована компанією Bosch для безпосереднього вприску дизельного палива. Вона підходить для легкових і легких комерційних автомобілів з об’ємом двигуна до 5 л і потужністю до 312 к. с. і була вперше встановлена в 1998 році.
Відмінною особливістю системи з насос-форсунками є індивідуальні насоси для кожного циліндра. Насос і розпилювач в них скомбіновані в один компактний вузол, встановлений безпосередньо в голівку блоку циліндрів. Система з насос-форсунками дозволяє доводити тиск вприску до 2200 бар.

Перевагами даної системи є:
– підвищення характеристик для екологічної та потужної роботи двигуна;
– висока потужність двигуна у поєднанні з низьким споживанням палива та рівнем токсичності відпрацьованих газів;
– висока ефективність завдяки компактності конструкції;
– низький рівень шуму завдяки встановленню безпосередньо у блок циліндрів;
– тиск вприску до 2200 бар для ідеального складу паливоповітряної суміші;

 

Джерело: https://ua.bosch-automotive.com