Підсмоктування повітря у впускному колекторі: як це проявляється?
AvtoAd
05/03/2021AvtoAd
05/03/2021Впускний колектор призначений для підготовки паливо - повітряної суміші й доставки її до камери згоряння двигуна. Суміш має бути у співвідношенні 14,7: Зайвий витік повітря заважатиме суміші повністю згоріти.
Впускний колектор, а разом з ним ресивер і інші навісні трубки, повинні бути герметичні. Переважно порушення відбувається при неправильній затягуванні шпильок на колекторі, прогарі прокладок, тріщин в металі. Якщо автомобіль експлуатується на дизелі, відбуваються "хлопки" під впуск, і прокладки не витримують, з'являються свищі.
Ознаки підсосу повітря у впускному колекторі і вплив на роботу двигуна
У нашому випадку проявлялась помилка на датчику тиску впускного колектора - він сигналізував про помилку показників температури й тиску після пробігу 50-80 км. Більше жодних нарікань у власника автомобіля не було.
Для діагностики знімаємо кришку повітряного фільтру, щоб добратися до самої системи й подивитись датчик тиску та проводку до нього.
У конкретно нашому випадку проблему вдалося вирішити, скинувши адаптацію паливно-повітряної суміші. Після цього помилка перестала проявлятися. З'ясувалось, що клієнт самотужки проводив заміну датчика і в цьому була причина хибних показників. Насправді ж підсмоктування повітря у цьому випадку ми не знайшли, проблема виявилась хибною. Так буває, коли за справу береться любитель. Ось чому професійне встановлення датчиків насправді є важливішим, ніж вважають деякі водії.
Все залежить від місця витоку. Якщо витік між ресивером і колектором, то замінити прокладку. З форсунок - замінити гумові колечка. Із системи впуску - замінити підсилювач гальм або шланг з клапаном. З адсорбера - прибрати всю систему або ж оновити. Через дросельну заслінку - шукаємо причину, чистимо або замінюємо. Загалом усунення підсмоктування повітря зазвичай не викликає особливих труднощів, головне знайти саме місце витоку.