Оновлена Subaru Outback впізнає господаря в обличчя

AvtoAd

31/05/2021
Оновлена Subaru Outback впізнає господаря в обличчя

В Україні представили нове покоління Subaru Outback. Флагман модельного ряду Subaru мало змінився зовні, однак технічні інновації суттєві. Зокрема,  тут є  система, яка розпізнає обличчя та слідкує за жестикуляцією. Вона впізнає власників та налаштовує під них інфосистему.

 

Як пише Auto24, зовні найбільший представник японського бренду Subaru змінився мало. Силует універсала з пластиковим обвісом кузова практично повністю повторює попередню версію, як і головні особливості моделі. Помітні дещо інші фари, змінено форму пластикових накладок на кузов, ліхтарів тощо. Напис Outback змістився з передньої частини боковини кузова на задню. А от технічно автомобіль отримав багато змін.
 

По-перше, Subaru Outback збільшився довжину на 4 см, інші параметри змінились несуттєво. Багажник навіть в мінімальній конфігурації величезний – 537 л, а при складених задніх сидіннях – 1282 л.

 

У салоні дуже просторо – на цьому схожість з попередньою версією закінчується. Місця для будь-яких пасажирів та водія достатньо, навіть якщо вони високі та з великою масою. Всі матеріали оббивки м'які, а в топ-версії – коричневі шкіряні сидіння та вставки на картах дверей.

 

Найбільше вражає "вертикальний" екран – на нього перенесено більшість систем керування автомобілем, навіть клімат-контролю. В меню перемістили практично всі функції, які раніше керувалися кнопками – наприклад, відключення функції старт-стопу чи системи слідкування за розміткою і навіть вмикання підігріву сидінь. Втім, підігрів сидінь другого ряду вмикається кнопками – на консолі між передніми кріслами.

 

 

Панель приладів традиційна – з двома стрілковими циферблатами та борткомп'ютером посередині. А от над екраном мультимедіа розміщена система, яка розпізнає обличчя та слідкує за жестикуляцією. Вона впізнає власників та налаштовує під них інфосистему. А якщо в машині на ходу сильно розмахують руками, вона видає попередження. Можливо, для італійського ринку цю функцію вимикають.

 

 

Під капотом новинки - нещодавно розроблений 2,5-літровий атмосферний двигун з безпосереднім впорскуванням. Порівняно з попереднім поколінням 90% деталей цього двигуна були перероблені з метою покращити паливну економічність та збільшити віддачу у найбільш "популярному" діапазоні обертів.

 

В трансмісії розширений діапазон передавальних чисел, посилені шківи варіатора та обидві сторони ланцюга.

 

На ходу силовий агрегат працює плавно та потужно, однак, для такої великої та важкої машини хотілося б більше "конячок" та ньютон-метрів. У звичайному режимі 188 к.с. вистачає, а от на обгонах хотілося б більше впевненості.