Окислення блоку запобіжників: акумулятор сідає за лічені години
AvtoAd
16/02/2021AvtoAd
16/02/2021Розбираємо і чистимо блок запобіжників під капотом на прикладі Skoda Octavia А5.
Після заглушення двигуна постійно працює вентилятор охолодження, від чого акумулятор в автомобілі сідає вже за кілька годин.
Діагностика виявила, що не пропадає живлення після вимкнення запалення. Було дві версії, чому так відбувається:
1. Пошкодження проводки і замикання на постійний +.
2. Замочений блок запобіжників під капотом.
У нашому випадку виявилось, що постійну роботу вентилятора спричинює блок запобіжників під капотом.
Автомобіль Skoda Octavia А5 ямаєу комплектації два запобіжних модулі: в салоні і в моторному відсіці машини. Нам потрібен другий. Запобіжний блок розташовується під капотом праворуч біля амортизаційної стійки.
Щоб отримати доступ до запобіжників, потрібно зрушити дві засувки на пластиковій кришці і потягнути її на себе. Після цього відкриваються захисні пристрої і два реле, які забезпечують контроль роботи вентилятора охолодження і управління автоматичною коробкою передач Skoda Octavia A5.
Отже, розбираємо блок.
Його потрібно ретельно очистити від окислення, просушити.
Усунення проблеми забезпечило нормальну роботу автомобіля.