Окислення блоку запобіжників: акумулятор сідає за лічені години

AvtoAd

16/02/2021
Окислення блоку запобіжників: акумулятор сідає за лічені години

Розбираємо і чистимо блок запобіжників під капотом на прикладі  Skoda Octavia А5. 

 

Після заглушення двигуна постійно працює вентилятор охолодження, від чого акумулятор в автомобілі сідає вже за кілька годин. 

 

Діагностика виявила, що не пропадає живлення після вимкнення запалення. Було дві версії, чому так відбувається: 

 

1.     Пошкодження проводки і замикання на постійний +. 

2.    Замочений блок запобіжників під капотом. 

 

У нашому випадку виявилось, що постійну роботу вентилятора спричинює блок запобіжників під капотом.

 

 

Автомобіль Skoda Octavia А5 ямаєу комплектації два запобіжних модулі: в салоні і в моторному відсіці машини. Нам потрібен другий. Запобіжний блок розташовується під капотом праворуч біля амортизаційної стійки. 

Щоб отримати доступ до запобіжників, потрібно зрушити дві засувки на пластиковій кришці і потягнути її на себе. Після цього відкриваються захисні пристрої і два реле, які забезпечують контроль роботи вентилятора охолодження і управління автоматичною коробкою передач Skoda Octavia A5.

 

Отже, розбираємо блок. 

 

 

Його потрібно ретельно очистити від окислення, просушити. 

 

 

 

Усунення проблеми забезпечило нормальну роботу автомобіля.