Поверните экран

Низькопрофільні шини – плюси і мінуси

 Низькопрофільні шини – плюси і мінуси

Зрозуміло, що марку, а також модель шин кожен автовласник вибирає виходячи зі своїх фінансових можливостей, а от при виборі «профільності» рішення не настільки однозначно і ясно.
Що відрізняє низкопрофільну гуму від звичайної? Якщо порівнювати з шинами стандартними, то низькопрофільна гума відрізняється за висотою профілю. Ці параметри вказуються на габаритах покришок. Так, якщо розмір 45, то назва шини буде виглядати наступним чином: 235/45 R17, що розшифровують як співвідношення висоти профілю і його ширини (ширина вказується першою). Більш відоме серед автолюбителів назва цієї величини – серія. Серії нижче 55 вважаються низькопрофільною гумою. 
Низькопрофільні шини відрізняються високим швидкісним індексом V (240 км / год) або H (210 км / год). Покришки спортивні мають індекс ще вище – W, Y, Z (вище 240 км / год). Шини стандартні, що мають індекс швидкості Т – менше 190 км / год, встановлюються на переважну більшість машин малолітражних. Така популярність цих покришок пояснюється їх доброю витривалістю і великим ресурсом за рахунок каркаса більш високу жорсткість.

Плюси низькопрофільних шин
Поява низькопрофільних покришок було обумовлено випуском нових машин з великими швидкісними можливістю і більш потужними двигунами. Автомобілям з такими характеристиками потрібно більш надійне зчеплення з дорожнім покриттям і кращі гальма. Величина гальмівного диска обмежується розміром обода колеса. Тому зменшення профілю призвело до збільшення ширини покришки, за рахунок цього збільшилася площа зчеплення колеса з дорогою.
Таким чином, низькопрофільні шини ідеально підходять для їзди на великих швидкостях, особливо при входженні в повороти, оскільки м’який каркас і сама будівля шини забезпечують надійне зчеплення з дорогою. Низькопрофільні шини мають кращі показники опору бічному зносу, що робить керування автомобілем більш легким. Гальмування з такими шинами також відрізняється підвищеною комфортністю.

Мінуси низькопрофільних шин
Головний недолік низькопрофільних шин – маленький термін служби, особливо з огляду на стан наших доріг. На вибоїнах таке колесо менше амортизує удар і комфортність їзди знижується. Покришки з низьким профілем погано відпрацьовують нерівності, через що страждає підвіска, скорочується термін служби ходової частини. Також за рахунок більшої контактної площі з дорогою шум при їзді стає більше.
Тому, вибираючи шини для свого авто, враховуйте, на яких дорогах ви будете їздити. Якщо ви часто їздите за місто, то краще вибрати шини високопрофільні. На ямах і вибоїнах низькопрофільні покришки легко пробити або навіть погнути, розколоти сам литий диск.

 

Джерело: hhttps://www.drive2.com/l/950084/