Збільшились оберти: діагностуємо підсмоктування повітря через дросель та усуваємо проблему 

AvtoAd

05/03/2021
Збільшились оберти: діагностуємо підсмоктування повітря через дросель та усуваємо проблему 

 

Досить часто водії скаржаться, що після чистки дросельної заслінки сильно збільшуються оберти. Чому це відбувається і що робити?

 

Для того, щоб зрозуміти проблему, вдаємося до наступних кроків. 

 

Насамперед потрібно дізнатися, чи взагалі відбувається  підсмоктування повітря, адже показники датчиків можуть бути й хибними (особливо, якщо їх встановлював аматор). Для цього перевіряємо:

 

  • Дросельну заслінку і її вісь;
  • Форсунку холодного старту;
  • Гофру за датчиком розташування дросельної заслінки;
  • Вхід очищувача картерних газів, що знаходиться на гофре;
  • З'єднання дросельної заслінки і гофри;
  • Кільця форсунок;
  • Висновки, через які виходять бензинові пари;
  • Трубку вакуумного гальмового підсилювача.

 

 

Як перевірити місця, в яких може виникнути підсмоктування повітря?

 

  • За допомогою солярки трохи полийте місця посадки форсунок;
  • Відключіть ДМРВ від корпусу повітряного фільтра і прикрийте його рукою. Після цього гофра повинна трохи змешитись, і в кращому випадку через те, що припинилося підсмоктування повітря, двигун затихне;
  • Відключіть усе, крім дросельної заслінки, і закрийте її рукою. Через те, що припинилося підсмоктування повітря, двигун також повинен стихнути;
  • Обприскайте карбклінером місця, в яких відбувається підсмоктування повітря.

Тепер про збільшення обертів після чистки заслінки. Причина найчастіше полягає в неправильному її регулюванні. Перевірку і регулювання необхідно починати з включення запалювання. Якщо лампочка не загоряється, то переходимо безпосередньо до самого датчика розташування дроселя. Тут за допомогою мультиметра необхідно провести перевірку мінуса. По черзі проколюйте проводки і шукайте масу, але не включайте при цьому запалювання. Так само можна переконатися і в справності (чи несправності) ланцюга живлення. Для цього по черзі проколюйте проводки. 

 

Далі переходимо до виконання таких основних завдань:

 

  • Переконайтеся, що контакти холостого ходу розмикаються;
  • Перевірте стан доріжок, які проводять струм, і плівковий резистор.

 

На роз'ємі датчика розміщення дросельної заслінки знайдіть контакт холостого ходу і посадіть на нього щуп мультиметра, а після пересуньте її. У разі правильного відрегульованого датчика під час руху напруга відразу ж почне змінюватися від нуля до напруги живлення. Покриття змінного плівкового резистора впливає на безперешкодне функціонування датчика положення дросельної заслінки, а це дуже важливо для правильного сприйняття даних блоком управління двигуна. Встановіть щуп на останній проводок і неспішно рухайте дросельну заслінку. Після цього напруга повинна повільно зростати без будь-яких стрибків і провалів.

 

Алгоритм регулювання:

 

  • Зніміть гофровану трубку і перевірте стан дросельної заслінки;
  • За допомогою ватки, просоченої бензином, протріть впускний колектор і заслінку;
  • Відкрутіть до кінця гвинтик заслінки і різко відпустіть;
  • Налаштуйте натискання гвинтика і далі клацайте заслінкою. Після припинення закушування заслінки проконтріте гвинтик гайкою;
  • Поставте щуп мультиметра на контакт холостого ходу і між затятим гвинтиком і заслінкою;
  • Повертайте корпус датчика до того моменту, коли напруга почне змінюватися і відкриється заслінка;
  • Зафіксуйте гвинтики.