Тріщина у чавунному корпусі турбіни: ось якими можуть бути наслідки перегріву
AvtoAd
01/04/2021AvtoAd
01/04/2021Nissan Patrol RD 28T: вигорає п'яточка, заклинило вал турбіни.
При детальному огляді у чавунному корпусі турбіни виявили тріщину. Відтак,гаряча частина компресора потребує заміни.
Звідки беруться тріщини у турбіні? Вони можуть бути наслідком удару при аварії, це також може бути й заводський брак (у рідкісних випадках), але найчастіше чавунна частина тріскається від перегріву.
У нашому випадку ми зіткнулись із класикою жанру - банальне "мастильне голодування".
Потрібно розуміти, що турбкомпресор дуже чутливий до чистоти і якості мастила,фахівці кажуть,що іноді навіть більше, ніж мотор. Аже цей вузол працює у надвисоких температурних режимах (на бензинових двигунах відпрацьовані гази розігріваються аж до 1000 ° C). Навіть такий міцний сплав, як чавун, не витримує, аже він піддається постійному розширенню-звуженню через перепади температур.
Якщо автовласник лінується вчасно замінити мастило, користується невідповідним мастилом для своєї марки автомобіля, або ж бажає заощадити на зміні мастильного фільтра - чекай отаких сюрпризів. Потрібно усвідомлювати, що збільшені інтервали заміни мастила скорочують ресурс експлуатації турбокомпресора і призводять до поломки крильчатки й валу.
Крім того, причиною "мастильного голодування" буває закоксованість трубки. Якщо вона забивається, турбокомпресор працює в сухому режимі. Перевіряйте також і мастильну помпу й систему вентиляції картера. Якщо вони виходять з ладу - вам якнайшвидше потрібно їхати на СТО, аби не втратити весь турбокомпресор.