Tesla Model X is the fastest crossover in the world

AvtoAd

05/02/2021
Tesla Model X is the fastest crossover in the world

У лютому 2012 року на одній з автомобільних виставок компанія представила електромобіль на базі Model S - Tesla Model X. Цьому й електричному кросоверу немає конкурентів у світі по швидкості. Більш того, цей рекордсмен здатен перемагати легендарні спортивні суперкари!

 

Сучасність, якість, комфорт – і навіть більше!


Найпотужніша версія Model X з двома електромоторами сумарною потужністю 772 кінських сили розганяється до 100 км / год за 3,2 секунди, а це швидше, ніж деякі суперкари, такі як Lamborghini Gallardo LP570-4 або McLaren MP4-12C.

 

Tesla Model X випускається на платформі повнорозмірного седану Tesla Model S на заводі Tesla у місті Фрімонт, штат Каліфорнія. Виробництво розпочалося у 2015 році, а комерційні поставки — 29 вересня 2015 року. Треба зазначити, що старт продажів новинки неодноразово переносився, і спочатку запустили онлайн-конфігуратор для тих, хто вносив передоплату.

 

Спочатку можна придбати тільки топову версію за ціною від 132 тис. до 144 тис. доларів. Зараз базову версію можна купити за 82 тис. доларів. За неповних три роки компанія продала понад 82 тисяч електрокарів Model X.

 

Чим він приваблює водіїв? Без сумнівів, це – машина майбутнього. Заряду літій-іонного акумулятора ємністю 90 кВт·год вистачає на 489 км. У базовій комплектації запас ходу Model X становить 350 кілометрів. Але максимальну швидкість електромобіля обмежує електронний чіп, тому кросовер розганяється лише до 250 км / год.

 

На відміну від дверей типу «крило чайки», варіант Model X має назву «крила сокола». Конструктивно вони складаються з декількох секцій і відчиняються догори. Це дозволяє без проблем відчинити їх у вузькому просторі, на паркуванні чи у гаражі.

 

Результат пошуку зображень за запитом Tesla Model X

 

В електрокарі до найменших нюансів продумана система автоматичного паркування, розумна пневмопідвіска, яка здатна орієнтуватися по GPS, а ще –  вентиляція і обігрів сидінь. Крісла третього ряду регулюється окремо і можуть бути складені, утворюючи рівну підлогу. За доплату можна встановити фаркоп і систему для буксування причепа масою до 2,3 т, плюс отримати зимовий пакет, який включає тризонний клімат-контроль, підігрів керма, склоочищувачів і бачка омиваючої рідини.

 

Великий пробіг став можливий не в останню чергу завдяки непоганій аеродинаміці автомобіля - коефіцієнт лобового опору тут дорівнює 0,24. Також варто відзначити, що, завдяки відсутності ДВС і компактних акумуляторів, Tesla Modex X має два багажних відділення. А семимісний салон кросовера може похвалитися досить футуристичним виконанням, де роль центральної консолі виконує великий 17-дюймовий сенсорний екран.

 

Поза конкуренцією


Tesla Model Х отримала топову модифікацію P100D. У серпні 2016- го вдосконалили батареї до 100 кВтг. Виробник зазначає, що в режимі Ludicrous (забезпечує максимальну продуктивність) кар прискорюється з місця до сотні всього за 2,5 секунди. Відтак, за динамікою американський електромобіль нічим не поступається таким гібридним суперкарам як Ferrari LaFerrari й Porsche 918 Spyder. До слова, їхній випуск вже припинили, а отже Tesla Model Х тепер не має конкурентів.  

 

Результат пошуку зображень за запитом Tesla Model X

 

Шалені перегони і перемога Маска


Цікавий факт: у 2017році Ілону Маску спало на думку виставити кросовер Tesla Model X на перегони проти легендарного гоночного спорткара Lamborghini Aventador SV. Попри те, що більшість експертів скептично посміювались над його ідеєю, машина Маска впевнено перемогла!

 

Водій за кермом Tesla значно вдаліше стартував. Також видно, що Lamborghini істотно скоротив розрив в кінці дистанції, і перемога Tesla була мінінімальною (0,05 сек). Відтак, кросовер масою 2500 кг з двигунами сумарною потужністю 762 к.с. виявився швидше за легендарний спорткар, який важить 1900 кг і оснащений двигуном потужністю 750 к.с. І, до речі, вартість Tesla Model X P100D становить $165 тис. проти $530 тис., які просять за Aventador SV.

 

Результат пошуку зображень за запитом гонки тесла X против ламброджини

 

Мало того, в цьому заїзді був встановлений новий світовий рекорд по швидкості на чверть милі для автомобілів категорії SUV. Tesla Model X P100D тепер офіційно найшвидший кросовер планети, дистанція була пройдена за 11,41 сек.

 

Немає нічого досконалого. Але вони стараються…


Попри всі численні переваги, прискіпливі автомобільні експерти все ж мають певні зауваження до моделі. Скажімо, ще 2018 року відомий косультант Сенді Манр, розібравши повністю  електрокар для оцінки якості, зауважив нервномірні зазори між зовнішніми панелями, а також прооблеми з фарбою. На форумах автомобілістів можна прочитати нарікання на те, що стики на дверях, капоті, панелях всі різні. Водії деяких карів жаліються, що скло на водійських дверях погано пристає до ущільнювача.

 

Ці незначні недоліки найчастіше призводять до дикомфорних відчуттів у салоні, але усунути їх можна на СТО, встановивши спеціальну шумо- та віброізоляцію.

 

До честі Ілона Маска, який зазвичай бурхливо реагує на критику, хочемо зауважити: у цьому випадку він цілком і повністю визнав свої «косяки». І не просто визнав,а буквально з притаманною йому космічною спритністю все виправив. У нових електрокарах таких недоліків вже немає. 

 

Результат пошуку зображень за запитом тесла модель x

 

Цікаво також, що Маск дав при цьому чесну пораду водіям: не поспішати купувати нові моделі електрокарів у перші дні-тижні-місяці виходу на ринок. За його словами, краще дочекатися, допоки виробництво вийде на стабільний рівень. Так, команда Tesla дуже уважно дослуховується до зауважень клієнтів і швидко реагує на них. Але електрокари випускають люди, а не боги, і прорахувати наперед всі нюанси, які можуть виникнути в процесі експлуатації, неможливо.

 

«Під час стрімкого росту виробництва дуже важко постійно перебувати  в режимі вертикального підйому і при цьому бути досконалим у найдрібніших деталях. Але ми намагаємось», - запевнив Ілон Макс.

 

І з ним важко не погодитись…