Ремонт салонної електропроводки на прикладі гібрида Volvo XC90 T8
AvtoAd
22/02/2021AvtoAd
22/02/2021Почнемо з того, що шведський Кросовер Volvo XC90 Т8 називають своєрідним переворотом в автосправі: він має потужність 407 к.с. і витрачає 2,1 л пального на 100 км. Виходить такий собі двотонний семимісний кросовер з характеристикою спорткара і при цьому малими витратами - майже як у скутера.
За конструкцією і принципом роботи Volvo XC90 Т8 є гібридом із системою «Plug-in hybrid». Це означає, що традиційний ДВС (двигун внутрішнього згоряння) і електромотор можуть працювати спільно або окремо. Автомобіль оснащено невеликим акумулятором із можливістю підзарядки від розетки. Завдяки цьому Volvo XC90 Т8 може проїжджати 20-50 км виключно на електротязі, як електромобіль.
У нашому випадку була проблема - внаслідок замокання контактів і окислення у "фішці" з'єднання між проводами було відсутнє, а електродвигун гібридного Volvo не працював.
Внаслідок замокання також вийшла з ладу антиблокувальна система ABS, яка відповідає за активну безпеку, запобігаючи блокуванню коліс транспортного засобу при гальмуванні. Основне її призначення — забезпечення оптимальної гальмівної ефективності (мінімального гальмівного шляху) при збереженні стійкості і керованості автомобіля.
Крім того, через замочену проводку не працювала система ESC — активна система безпеки автомобіля, що дозволяє запобігти заносу за допомогою управління комп'ютером моментами сили колеса (одночасно одного чи декількох).
Що робимо?
Знімаємо кришку під ногами водія (передня частина у салоні під панеллю приборів). Бачимо систему проводки: різнокольорові дроти з'єднані між собою за допомогою ти фішок.
При огляді виявлено, що фішки окислені і пошкоджені водою. Таке трапляється внаслідок потоплення автомобіля або ж в результаті звичайного замокання, коли до салону потрапляє вода.
Роз'єднуємо фішки і дроти.
Окислені дроти повністю видаляємо, фішки і піни замінюємо на нові.
Проблему усунено.