Пошкоджений шток перепускного клапану: ремонт на прикладі BMW X-drive 328i

AvtoAd

14/03/2021
Пошкоджений шток перепускного клапану: ремонт на прикладі BMW X-drive 328i

 

Під час експлуатації автомобіля власник скаржився на проблеми в роботі двигуна, а саме - дефіцит наддуву повітря в випускній системі. 

 

Проводимо діагностику, яка видає наступну помилку: 

 

 

Отже, причину шукаємо в роботі перепускного клапану. Він знаходиться під капотом ліворуч внизу, біля ходової частини. 

 

 

Ось і причина: клапан кріпиться на заклепках з боку актуатора і шпильці з боку заслінки.  Ми бачимо, що вони проіржавіли і не фіксують перепускний клапан у потрібному положенні. При цьому, під час запуску двигуна актуатор рухається, заслінка стоїть на місці, і з'являється помилка коду 123 401.

 

 

Від'єднуємо клапан та виймаємо. 

 

 

Нам потрібно замінити шток механізму замість "зігнилого". 

 

 

Ось так виглядає деталь після токарних робіт:

 

 

Вставляємо перепускний клапан на місце. 

 

 

Зробити це самотужки майстрові-аматору непросто - клапан знаходиться у важкодоступному місці, тому часто доводиться знімати всю турбіну. Але наш майстер впорався. 

 

Після ремонту автомобіль працює справо, помилки коду немає.