Несправності в роботі електрики та електроніки. Кодові помилки Volkswagen

AvtoAd
19/05/2022
P072B
Перевищено кількість спроб увімкнення задньої передачі. Помилка характерна для роботизованих трансмісій DSG.
P072C
Система КПП заблокована на першій передачі.
P202B
Замикання на масу в електроланцюзі нагрівача баку.
P0000
Комбінація з'являється після виведення кодів несправностей на табло.
P0001
Обрив проводки керування контролером подачі пального. Потрібно перевіряти контакти на фішці з кабелем і усувати окиснення, якщо вони є.
Р0003
На Volkswagen B, VR6 та інших моделях код 0003 з'являється при зниженій напрузі, що виходить від датчика подачі палива.
P0030
Обрив або пошкодження електроланцюжка системи підігріву.
P0033
Збій в електроланцюзі перепускного клапана турбонагнітального пристрою.
P0047
Код Р0047 вказує на неполадки в роботі електромагнітного клапана управління наддувом.
Р0078
Код 0078 з'являється у разі пошкодження електропроводки випускними клапанами.
P0098
Сигнал, що походить від другого контролера температури повітря на впуску.
P0102
Комбінація Р0101 (0102) утворюється в результаті пониженого сигналу, що виходить від датчика масової витрати повітря G70. Переглянете на прикладі Audi A6 C5 2.7 Twin Turbo Hitachi. Причина проблеми може полягати в поганому контакті або пошкодженні проводів. Якщо витратомір забитий, його можна спробувати очистити за допомогою засобу для карбюратора. Якщо ці дії не допомогли вирішити проблему, пристрій змінюється повністю.
P0104
Відсутність сигналу з датчика масової витрати повітря.
P0116
На блок управління надходить недостовірний сигнал від контролера температури холодоагенту в двигуні.
P0183
Пошкодження електролінії або коротке замикання плюс регулятора температури пального G81.
P0190
Пошкодження електролінії або коротке замикання контактів на проводці датчика тиску пального G247.
P0196
Некоректний сигнал, що надходить із контролера температури моторної рідини. Мається на увазі датчик G8.
P0200
Код вказує на збій або пошкодження електроланцюжка, що живить форсунки двигуна.
P0201
Збій або пошкодження електроланцюжка, що живить форсунку першого циліндра.
P0204
Збій електроланцюга, що живить форсунку четвертого циліндра. Потрібна детальна перевірка пристрою N33.
P0222
Некоректний сигнал, що надходить з регулятора кута повороту другого приводного механізму дросельної заслінки.
P0236
Коди Р0236 або P023600 повідомляють про неправильний сигнал, що надходить від контролера тиску наддуву.
P0238
Комбінація Р0238 вказує на підвищений сигнал, що походить від контролера тиску наддуву.
P0243
Обрив проводки або коротке замикання на масу електромагнітного клапана обмежувача тиску наддуву.
P0332
Понижений рівень імпульсу, зафіксований в електроланцюзі другого контролера детонації G66.
P0343
Підвищений імпульс, що походить від регулятора положення розподільного валу. Користувачеві слід детально тестувати роботу контролера G40.
P0407
Понижений сигнал, що виходить від потенціометра системи рециркуляції відпрацьованих газів.
P0444
На Гольф 4 та інших Volkswagens комбінація 0444 вказує на обрив електроланцюга клапана першого адсорбера.
P0513
Неправильний код блокування двигуна. Потрібно перевірити роботу іммобілайзера, в тому числі й діагностику його контактів та електроланцюгів.
P0544
Збій або пошкодження електричного ланцюга контролера температури відпрацьованих газів G235.
P0546
Коротке замикання на позитивний вивід контролера температури G2235.
P0571
Комбінація вказує на некоректний сигнал, отриманий від перемикача стопових вогнів А. Потрібна детальна перевірка електроланцюжка та лампочки у задній оптиці.
P0606
Несправності у роботі модуля управління. Це загальна помилка, тому користувачеві необхідно випробувати мікропроцесорний блок повністю.
Р0609
Напруга живлення 2 на датчиках та виконавчих механізмах.
P0641
Обрив електролінії опорної напруги датчика А.
P0651
Код Р0651 повідомляє про обрив або пошкодження проводки, необхідно перевіряти опорну напругу датчика.
P0670
Збій в електроланцюзі першої свічки розжарювання. Причина може бути несправності самого модуля.
P0671
Збій на лінії живлення свічки розжарювання, встановленої у першому циліндрі. За умови виникнення такої проблеми на приладку може горіти зелена спіраль.
P0685
Обрив або пошкодження електроланцюжка основного реле J271.
P0688
Код 0688 на Volkswagen 2007, 2008 та інших років випуску з'являється за умови виникнення обриву електроланцюжка основного реле. Блок управління зафіксував неполадки у роботі контуру навантаження. Користувачеві необхідно зробити детальну діагностику пристрою J271.
P0693
Коротке замикання на масу в електроланцюзі управління вентилятором другого радіатора охолодження мотора. Щоб усунути цей код, потрібно детально перевірити роботу лінії.
P0706
Комбінація P0706 повідомляє про некоректний імпульс, що надходить з контролера активованої передачі.
P0730
Неправильне передатне відношення у системі контролю передачі.
P0748
Збій або пошкодження електроланцюжка, що живить перший контролер тиску.
Р0778
Код 0778 повідомляє про збої в електроланцюзі, що живить другий регулятор тиску.
Р1002
Код 1002 з'являється за умови виникнення збою в електроланцюзі форсунки одинадцятого циліндра. Потрібне детальне тестування пристрою N301.
P10A0
Привід регулювальної заслінки на впуску: електрична несправність.
P1042
Збій в електроланцюзі системи живлення форсунок В.
P1128
Блок управління зафіксував збіднену суміш у циліндрах силового агрегату, виникли проблеми з її адаптацією.
P1161
Код Р1161 пов'язаний з коротким замиканням у проводці, що живить температурний контролер G72. Йдеться про пристрій, розташований у впускному колекторі. Причина проблеми може полягати в обриві кабелю або пошкодження ізоляції.
P1167
Код 1167 з'являється з появою невірного сигналу, що надходить з датчика масової витрати повітря G246.
P1217
Код 1217 на Volkswagen 2006 та інших років випуску вказує на коротке замикання на «плюс» електролінії, що живить форсунку п'ятого циліндра.
Р1237
Обрив електролінії форсунки, встановленої першому циліндрі. Потрібно перевірити пристрій N30.
P1245
Коротке замикання на «масу» в електроланцюзі контролера ходу голки G80.
P1267
Вихід сигналу з діапазону регулювання клапана насоса форсунки третього циліндра.
Р1314
Код 1314 вказує на обрив проводки системи керування запалюванням у першому циліндрі.
P1401
Коротке замикання на лінії клапана рециркуляції газів, що відпрацювали. Потрібна детальна діагностика пристрою N18.
Р1409
Код 1409 пов'язаний зі збоєм у роботі електролінії клапана першого абсорбера.
P1440
Обрив проводки, який живить клапан рециркуляції відпрацьованих газів N18.
P1441
Помилка 1441 пов'язана з несправністю роботи клапана рециркуляції відпрацьованих газів N18. Проблема може бути обумовлена обривом проводки або коротким замиканням електроланцюжка на масу.
P1355
Обрив електролінії в системі керування запаленням першого циліндра.
P1503
Некоректний сигнал на клемі генераторної установки DF.
P1516
Обрив або пошкодження електроланцюжка клапана системи зміни геометрії впускного колектора N156.
P1517
Збій в електролінії живлення основного реле J271.
P1526
Неправильний сигнал, що фіксується на електролінії дозатора паливного насоса.
P1592
Неправильне співвідношення сигналів контролера висоти та тиску наддуву.
P1602
Код 1602 ВАГ КОМ на Volkswagens в кузові седан та інших варіаціях вказує на знижену напругу в електромережі авто. Потрібна детальна діагностика клеми за номером 30.
P1603
Несправність модуля, що управляє.
P1606
Проблема, пов'язана із проведенням модуля керування ABS. Пристрій може не передавати дані про нерівну дорогу, також можливі збої у його функціонуванні.
P1624
Активний запит увімкнення аварійного індикатора. Сигнал на активацію відправлено, але лампочка з якихось причин не спрацювала.
P1637
Несправність приводу шини даних. Центральний комутаційний модуль не передає повідомлення блоку управління.
P1639
Неправильний імпульс, що надходить від контролера ½ положення педалі акселератора. Можлива відсутність реакції під час натискання газу.
P1640
Несправності в роботі модуля, що управляє. Цей код поломки є загальним, тому користувачеві необхідно детально тестувати роботу блоку.
P1641
Код Р1641 повідомляє про помилку зчитування даних з пам'яті неполадок мікропроцесорного модуля кліматичної системи.
P1643
Блоку управління не вдалося зчитати інформацію з пам'яті неполадок основного комутаційного модуля.
P1650
Помилка 1650 пов'язана з відсутністю сигналу від модуля управління комбінацією приладів. Треба перевіряти всі роз'єми та цілісність дротів, підключених до блоку.
P1654
Мікропроцесорний модуль не зміг зчитати інформацію з пам'яті неполадок панелі приладів. Можливо, від контрольного щитка від'єднався один із контактів або на колодці окислився роз'єм.
P1664
Код Р1664 вказує на збій електроланцюжка подачі сигналу, що управляє, на клапани насос-форсунок.
P1668
Збій проводки, що живить клапан насос-форсунки третього циліндра. Потрібна детальна перевірка пристрою N242.
P1698
Мікропроцесорний модуль не зміг вважати дані з пам'яті неполадок блоку керування рульовою колонкою.
P1699
Відсутність сигналу, що надходить з модуля управління рульовою колонкою.
Р1857
Блок управління двигуном отримав повідомлення про помилку. Причина несправності може полягати у підвищеному навантаженні.
P1895
Несправності в роботі трансмісійного агрегату.
P1945
Коротке замикання на ланцюгу модуля керування першим вентилятором двигуна.
P1946
Вихід з ладу або некоректна робота керівного модуля вентилятора радіатора мотора.
P1988
Код 1988 є наслідком обриву проводки, до якої підключене реле вентилятора третього радіатора охолодження двигуна. Користувачеві потрібно перевірити пристрій J752.
P2008
Код Р2008 вказує на збій в електроланцюзі живлення заслінок впускних клапанів.
P2009
Код Р2009 вказує на коротке замикання на «масу» ланцюга заслінки впускних каналів.
P2011
Збій або пошкодження електролінії, що живить заслінки двох впускних каналів.
P2016
Коротке замикання в електроланцюзі контролера положення заслінок впускних клапанів.
Р2080
Поява коду 2080 обумовлена неправильним сигналом, що надходить з контролера температури холодоагенту 1. Потрібно тестувати пристрій G235.
P2100
Обрив або пошкодження електроланцюжка моторедуктора приводного пристрою дросельної заслінки.
P2138
Недостовірний сигнал, що надходить з контролера ½ положення педалі газу.
P2149
На Пассат BZB та інших моделях ця комбінація з'являється в результаті обриву електроланцюга живлення форсунок В.
P2294
Обрив елекрокрочі датчика тиску пального.
P2426
В електроланцюзі клапана охолодження системи рециркуляції відпрацьованих газів зафіксовано коротке замикання на заземлення. Можливо, десь відійшов контакт чи пошкоджено ізоляційний шар дроту.
P242A
Датчик 3 температури відпрацьованих газів у системі рециркуляції ОГ (EGR), банк 1 - несправність електричного ланцюга.
P2453
Саджовий фільтр (DPF), датчик тиску A - несправність електричного ланцюга.
P2564
Понижений рівень сигналу, що виходить від контролера положення регулятора тиску наддуву.
P2700
На Volkswagen Golf BFQ та інших моделях цей код вказує на несправність фрикціону А автоматичної коробки передач (АКПП). Це може призвести до того, що транспортний засіб буде менш потужним. Якщо зникла тяга та з'явився цей код, потрібно перевіряти роботу трансмісійного агрегату.
P3008
Комбінація P3008 свідчить про те, що сигнал, що надходить з регулятора положення розподільного валу, знаходиться поза діапазоном робочих характеристик.
P3052
Коротке замикання на плюс в електроланцюзі включення стартерного механізму. Блок управління вказує на неполадки у роботі клеми 50.
P3089
Комбінація Р3089 (3089) з'являється за уови збою в елекроланцюгу, що живить електроніку паливного насоса. Причину проблеми слід шукати у сигнальному кабелі.
P3338
Збій в електроланцюзі, що живить свічки розжарювання. На мікропроцесорний модуль не надходить сигнал від пристрою, потрібно його детальна діагностика.
P02CB
Низький тиск у турбокомпресорі або нагнітальному пристрої.
P068A
Код P068A00 вказує на несправність роботи вимикача ADR, встановленого на підсилювачі гальмівного приводу. Проблема полягає в електриці, тому потрібно перевіряти контакти та проводку.
P10AD
Обрив або пошкодження електроланцюжка, що живить електромагнітну муфту механічного компресорного пристрою.
P10A0
Електрична несправність у роботі приводного механізму регулювальної заслінки на впуску. За такої проблеми незначно збільшиться витрата палива, а двигун не зможе піднімати обороти понад 3 тисячі на хвилину. Потрібна заміна регулюючої заслінки.
P17BF
Несправність мехатроніка роботизованої коробки. Потрібно детально діагностувати ресивер тиску, встановлений у коробці.
P189C
Помилка мехатроніка.
P424A
Загальний код з електричних несправностей.
909F
Обрив або пошкодження електролінії, яка живить контролер зношування гальмівних колодок.
C02D1
Несправність вимикача нижнього правого дефлектора. Потрібна детальна перевірка F182.