Демонтаж головки циліндрів у Jeep 4x4 limited: сильний перегрів двигуна

AvtoAd

29/03/2021
Демонтаж головки циліндрів у Jeep 4x4 limited: сильний перегрів двигуна

Jeep 4x4 limited. Проблема: Вихлопні гази потрапляють до системи охолодження.  При сильному перегріві страждають площини головки блоку циліндрів і самого блоку. Адже антифриз потрапляє в мастило і утворюється непрозора каламутна емульсія. 

 

Як діcтатися до головки блоку циліндрів та демонтувати її для подальшого шліфування? Непросте завдання для конкретної марки автомобіля. Блок знаходиться по центру під капотом автомобіля, проте демонтувати його доведеться у кілька етапів. 

 

 

Розкручуємо гвинти, демонтуємо помпу. 

 

 

Так виглядає емульсія на вакуумній помпі, яку майстер демонтував, розкрутивши гвинти: 

 

 

Від'єднуємо шланги подачі палива і системи охолодження двигуна, а також електропроводку. 

 

 

Нам потрібно демонтувати головку блоку циліндрів і дізнатися, чи проблема лише у ній, чи у двигуні також. Втім, щоб добратися до самої головки, доведеться провести суттєвий демонтаж ще кількох елементів. 

 


 

Піднімаємо автомобіль, демонтуємо праве переднє колесо і підкрильник. 

 

 

Знімаємо шків колінвалу та ремінь генератора. 

УВАГА! Часто при демонтажі лопають шпильки на вихлопній трубі. Їх доведеться замінювати. 

 

 

 

Впускний колектор також демонтуємо. 

 

 

Знімаємо клапанну кришку. На черзі - MultiAir. Це система, яка регулює момент газорозподілу у двигуні. 

 

 

Демонтуємо розподільний вал, і вже тоді - головку.  

 

 

У нашому випадку проблема перегріву двигуна, як ми й передбачали, полягала саме у ній.

 

 

Відтак, шліфуємо головку блоку циліндрів на спецстанку, ставимо на місце.

 

ВАЖЛИВО! При зборці нову прокладку головки блоку циліндрів поміщають на блок циліндрів номером деталі вгору. Переконайтеся, що прокладка встановлена ​​над штифтами в блоці. Прокладіть джгут проводів датчика детонації між трубкою охолоджуючої рідини і блоком циліндрів. Вставте фіксатор джгута в тримач. Переконайтеся, що прокладка у правильному положенні. Огляньте розташування колодки знизу, щоб переконатися, що жодна частина колодки не знаходиться між головкою циліндрів і поверхнею блоку двигуна. Пінна прокладка одягається на трубку охолоджувальної рідини. Треба стежити, щоб вона не потрапила під ГБЦ при установці.

Перед установкою болтів головки блоку циліндрів варто змастити різьблення чистим моторним мастилом. Затягніть гвинти головки циліндрів в зазначеній послідовності, дотримуючись 4-ступінчастого методу (крутний момент плюс кут.): 

  • Крок 1: всі до 30 Н · м (22 фута. Фунта)
  • Крок 2: Все до 73 Н · м (54 фута. Фунтів)
  • Крок 3: все знову до 73 Н · м (54 фута. Фунтів)
  • Крок 4: Все на додатковий поворот на 90 ° Не використовуйте динамометричний ключ для цього кроку.

 

 

Задування вихлопних газів припинено, автомобіль працює справно. 

 

* А так виглядають наслідки перегріву.  

 

 

Як бачимо, блок зміни висоти підйому клапана весь у в'язкій емульсії. 

 

 

І тут - також емульсія: 

 

 

Варто знати, що така емульсія є вбивчою для двигуна. Адже через забруднення гліколем властивості мастила змінюються (втім, цю в'язку густину вже важко назвати мастилом).  Мастило повинно текти легко, а емульсія цього не дозволяє. Вона також утворює кисле середовище, що може швидко привести до корозії деталей двигуна. 

 

Які ще проблеми найчастіше викликає перегрів двигуна, читайте тут