Система Smart Shift: Tesla сама "додумається", їхати вперед, чи назад

AvtoAd

25/03/2021
Система Smart Shift: Tesla сама

Втім, експерт не у захваті від такої ідеї в компанії Ілона Маска. Вони передбачають збільшення аварійних ситуацій, передає Ampercar

 

На початку 2021 року Tesla анонсувала модернізований седан Model S і позашляховик Model X. Оновлення для нових електрокарів містять поліпшену трансмісію і свіжий інтер’єр. Однак найбільшою зміною є нове кермове колесо, яке в корені відрізняється від усього, що було раніше на серійних моделях компанії. Це скоріше штурвал, у якого немає верхнього півкола, завдяки чому водієві зручніше читати приладову панель.

 

Однак кермове колесо – не єдина частина, від якої Tesla позбулася в ході рестайлінгу моделей S і X. У нових електромобілях не буде важеля перемикання передач: компанія планує замінити його системою під назвою Smart Shift.

 

У компанії Tesla розповіли, що тепер автомобілі будуть використовувати свої датчики автопілота і штучний інтелект для автоматичного визначення передбачуваних режимів руху. Наприклад, якщо електрокар буде припаркований в гаражі передом всередину, то автопілот сам здогадається включити задню передачу, коли водій відпустить педаль гальма.

 

І хоча Tesla планує зробити Smart Shift основним способом перемикання передач всередині автомобіля, ручний вибір напрямку теж залишиться. Водій зможе коригувати рух за допомогою силового сенсорного екрана, розташованого на центральній консолі. Замість кнопок користувачеві доведеться натискати та перетягувати невеликий значок автомобіля в верхньому лівому кутку скроллера. Наприклад, для того, щоб вручну запустити автомобіль, необхідно перетягнути повзунок вгору, а для того, щоб поміняти положення назад – вниз.

 

Найімовірніше, користуватися новою системою буде не дуже зручно. По-перше, в програмі не вказані мітки D і R, які інформують, на який передачі знаходиться автомобіль. По-друге, є ймовірність, що водії будуть перемикати електрокар в неправильний напрямок, що призведе до аварійних ситуацій. По-третє, в разі поломки екрану у користувачів не буде можливості перемикати передачі. Однак передбачається, що часто вдаватися до допомоги сенсорного пристрою не доведеться, оскільки в типових ситуаціях автоматика з усім впорається самостійно.

 

Відомо, що постачання седана Model S і позашляховика Model X почнуться навесні 2021 року. Вартість оновлених моделей починається від 121190 доларів.