Процедура заміни масла у варіаторі Nissan Qashqai 1.6 J11 2014-2021

AvtoAd
20/01/2022
Насамперед водіям необхідно пам'ятати, що заміна масла для КПП є регламентованою процедурою. Тож не варто чекати появи перших ознак проблем з оливою, поки візит до СТО не стане гострою необхідністю.
Розглянемо порядок дій при заміні масла у варіаторі Nissan Qashqai 1.6 dCi 2017 року випуску.
Технічні правила обмежують термін дії масляної рідини до 60-ти тис. км пробігу. Але інтервал замін коротшає на 30-40%, якщо автомобіль систематично зазнає навантажень.
Виробник рекомендує використовувати або трансмісійну рідину Nissan CVT Fluid NS-2, або Nissan CVT Fluid NS-3. Порушувати регламент фахівці не рекомендують. Також не варто змішувати масла.
Перед тим як відправити автомобіль на підйомник (звичайно, можна використати будь-який інший спосіб для зручного розташування машини), слід прогріти двигун та коробку передач до 40°C. Це передбачено стандартами промисловців.
Переводимо ручку селектора у режим "паркінг", як вказано на фотографії:
Згодом знімаємо зливну пробку трансмісії, щоб позбавитися від залишків робочої рідини.
Примітка: скільки масла витече, стільки й потрібно буде потім залити в трансмісію згодом.
А поки що заливаємо в трансмісію 3 літри рекомендованої рідини. Встановлюєму зливну пробку.
Запускаємо двигун. Натискаємо на гальма. Тоді перемикаємо селектор з режиму "паркінг" в режим "драйв." При цьому на кожному режимі затримуємо важіль секунд на 5.
Примітка: переконайтесь, що темпетарура робочої рідини становить 35-40°C.
Згодом заглушуємо двигун і знову виливаємо залишки робочої рідини з трансмісії.
Стандартизація схиляє нас до правила "промивати" трансмісію робочою рідиною 3 рази. Так вдається позбавитись від старого масла повністю. Але процедура є доволі затратною. Тому майстри здебільшого рекомендують заливати масло в трансмісію один раз. Це зменшує кілометраж пробігу лише на 10%, проте добряче заощаджує зайві витрати.
Водночас не можна забувати про інші важливі нюанси під час заміни масла. Необхідно промити фільтр грубої очистки. Щоб добратися до нього, треба відкрутити піддон, з-під якого виллється ще трішки масла.
Наступним кроком буде демонтаж прокладки. ЇЇ обов'язково потрібно замінити на нову. Ось як вона виглядає:
Знімаємо фільтр грубої очистки. Його рекомендовано замінити теж.
Очистити необхідно й піддон з магнітами.
Далі треба зняти старий фільтр тонкої очистки. Повторно використовувати його не можна, оскільки він систематично засмічується.
Особливо це помітно, якщо порівняти старий фільтр з новим:
Встановлюємо новий фільтр.
На фільтр кріпимо ущільнення:
А потім - корпус:
Поверхню місця для кріплення піддона слід ретельно очистити та знежирити розчинником.
Слідом вже можна повертати на місце піддон. Але перед тим необхідно здійснити ще одну важливу маніпуляцію з новою прокладкою. Змастивши герметизуючим матеріалом, її треба приклеїти до країв піддону. До речі, речовину варто наносити тонким шаром, а потім обережно розтерти.
Прикручуємо піддон — і майже готово! Залишається проникнути під капот і залити необхідний об'єм масла в трансмісію вже востаннє. Важливо: перед цим етапом роботи корисно почекати 20-30 хв, щоб герметизуючий матеріал висох. В іншому випадку, масло витече.
І, нарешті, перевіряємо та регулюємо рівень робочої рідини.
Знімаємо щуп і дивимось на показник. Якщо рівень рідини не доходить до показника «max» – підливаємо в отвір масло аналогічної марки. Нехай воно трохи відстоїться. Тоді дивимося знову на показник. Якщо потрібно – доливаємо ще рідини.
Відтак процедуру можна вважати успішною.
Примітка: у разі повної заміни масла виробник рекомендує скинути значення лічильника. У разі часткової – ні.