Перекручування турбокомпресора Skoda Octavia A7 2014

AvtoAd

02/05/2022
 Перекручування турбокомпресора Skoda Octavia A7 2014

Що сильніше ми натискаємо педаль газу, то оперативніше розкручується двигун. І що більше обертів у двигуна, то більший об'єм відпрацьованих газів. Такі гази, потрапляючи в турбокомпресор, підвищують тиск. Внаслідок цього з'являється більше відпрацьованих газів, чого двигун може не витримати. Забезпечує життєдіяльність турбокомпресора у такому випадку перепускний клапан. Ця деталь забепечує контроль потоку вихлопних газів та стравлює їхній надлишок. Очевидно, поломка або погане функціонування перепускного клапана провокує ряд проблем. Ми маємо змогу деякі з них продемонструвати на прикладі турбокомпресора Skoda Octavia A7. 

 

Клапан повністю не закривався.Тому певний об'єм вихлопних газів знаходив альтернативний до традиційного шлях вивільнення. Отже, турбіна постійно працювала на максимум, однак під час експлуатиації автомобіля водій відчував протилежне. 

 

 

Полагодити цей клапан неможливо: елемент потребує заміни. 

 

 

Крильчатка з боку гарячої частини турбокомпресора зіпсувався.

 

 

Доведеться замінити весь картридж. 

 

 

Збираючи турбіну, до осі клапана вестгейта приварюємо плече, яке з'єднуєт з тягу з  актуатором. Це плече ще називають повідком.  

 

 

Оновлений турбокомпресор готовий до експлуатації.