Несправності електрики та електроніки. Кодові помилки Toyota

AvtoAd

20/05/2022
Несправності електрики та електроніки. Кодові помилки Toyota

P264A                  

Блок управління повідомляє про пошкодження проводки або від'єднання колодки від регулятора положення приводного механізму важеля клапанів А. Йдеться про пристрої, встановлені в першому ряду циліндрів.

 

P0010                  

Пошкодження проведення контролера положення розподільчого валу А.

 

P0057                  

З появою коду Р0057 (0057) мікропроцесорний модуль повідомляє про пошкодження проводки живлення нагрівального пристрою датчика кисню. Йдеться про другий за рахунком лямбда-зонд, встановлений у ряді 2. Насамперед потрібно перевіряти цілісність роз'єму та проводки. Датчик кисню може вийти з ладу в результаті регулярного заправлення автомобіля неякісним пальним.

 

P0110                  

Комбінація Р0110 пов'язана з пошкодженням або обривом проводки контролера температури повітря на впуску.

 

P0100                  

Код Р0100 з'являється за несправності проводки, що живить датчик масової витрати повітря.

 

P0102                  

Неправильний імпульс або відсутність сигналу, що надходить від контролера масової витрати повітря.

 

P0118                  

Підвищений сигнал, що походить від регулятора температури антифризу в системі охолодження. Напруга на лінії надто висока, що може бути пов'язане із замиканням кабелю або несправністю датчика.

 

P0138                  

Комбінація Р0138 є наслідком підвищеного імпульсу, зафіксованого в електроланцюзі другого кисневого регулятора. Мається на увазі пристрій, встановлений у першому банку.

 

P0037

Код Р0037 або 0037 з'являється внаслідок пошкодження проводки, підключеної до нагрівального пристрою кисневого контролера. Йдеться про другий лямбда-зонд, встановлений у першому банку двигуна. Блок управління повідомляє про знижений сигнал, що походить від датчика.

Можливі причини несправності:

  • вийшов з ладу підігрівальний елемент;
  • перегорів запобіжник лямбда-зонда;
  • пошкоджено проводку, що живить датчик, або сталося коротке замикання в електроланцюзі;
  • на колодці живлення контролера окислився контакт;
  • вийшов з ладу або некоректно працює блок керування двигуном ЕСМ.

 

P0038                  

Керуючим модулем зафіксовано підвищену напругу у кабелі живлення нагрівального пристрою другого датчика кисню. Треба перевіряти контролер, розташований у першому банку двигуна.

 

P0045

Поява помилки може супроводжуватися такими ознаками:

  • зупинка двигуна під час їзди на холостому ходу;
  • складності запуску двигуна;
  • "троїння" силового агрегату ппід час їзди та підйому;
  • стрибки обертів.

Причина помилки полягає у пошкодженні електролінії клапана керування тиском наддуву приводного нагнітача.

 

P0047                  

Помилка Р0047 в Королла АЕ 100, Преміо 7А та інших моделях з'являється за умови зниженого сигналу, що походить від електромагнітного клапана управління тиском системи турбонаддуву.

 

P0113                  

Підвищений сигнал в електроланцюзі регулятора температури повітря, що надходить до впуску. 

 

P0134                  

З появою такої помилки на дисплеї модуль керування силовим агрегатом не може виявити сигнал, що надходить від регулятора кисневого датчика. Потрібна діагностика активності імпульсу.

 

P0135                  

Код Р0135 фіксується блоком керування внаслідок несправності електроланцюга підігрівача першого кисневого датчика. Регулятор розташований у банку 1 двигуна.

 

P0136                  

Помилка Р0136 пов'язана з дефектом лінії підключення другого кисневого регулятора, розташованого в першому банку двигуна.

 

P0141                  

Помилка Р0141 пов'язана з пошкодженням проведення ланцюга нагрівального пристрою другого лямбда-зонда. Потрібна перевірка датчика, розташованого у другому банку двигуна.

 

P0155                  

Помилка Р0155 (0155) пов'язана із пошкодженням лінії нагрівального пристрою першого лямбда-зонда, розташованого у другому банку. Можливо, струм на лінії живлення пристрою не відповідає нормованим показникам. Якщо рівень напруги на ланцюгу впав, потрібна перевірка та заміна кабелю.

 

P0158                  

Якщо горить Чек і ця помилка, це означає підвищений рівень вихідного імпульсу другого лямбда-зонда, встановленого в банку 2.

 

P0191                  

Код Р0191 в Тойота Камрі 30, Крузер PCS та інших моделях з'являється за умови пошкодження проводки або неякісного сигналу, що надходить з датчика тиску палива.

 

P0192                  

З появою коду Р0192 мікропроцесорний модуль свідчить про знижений сигнал, що виходить від контролера тиску. Йдеться про датчик, встановлений у паливному рампі.

 

P1497                  

Поломка першого контролера температури на впуску, з датчика надходить неправильний сигнал.

 

P0200                  

Пошкодження електроланцюжка однієї з форсунок. Номер деталі не вказується, тому необхідно перевіряти всі елементи.

 

Р0325                  

Код OBD 0325 в Toyota 2009, 2010, 2007р та інших років випуску пов'язаний з неполадками в роботі електроланцюга регулятора детонації №1. З появою такої помилки можлива некоректна робота двигуна – троїння силового агрегату, стрибки неодружених обертів тощо.

 

P0335                   Код Р0335 (0335) свідчить про пошкодження електроланцюжка датчика положення колінчастого валу (КВ або ДПКВ).

 

P0340                  

З появою помилки Р0340 мікропроцесорний пристрій вказує на несправність або пошкодження електроланцюжка контролера положення розподільного валу. Поява цього коду може бути пов'язана із засміченням контактів.

 

P0343                  

Підвищена напруга в ділянці електролінії живлення регулятора розподільного валу.

 

P0351                  

Код Р0351 (0351) вказує на неполадки з електроланцюгом живлення першої котушки запалення А. Сигнал, що надходить з пристрою, може бути підвищеним або зниженим. Потрібна детальна перевірка кабелю, а також входу живлення котушки на трамблері.

 

P0352                  

Код Р0352 (0352) вказує на неполадки з електроланцюгом живлення другої котушки запалення В. Сигнал, що надходить з пристрою, може бути підвищеним або зниженим. Потрібна детальна перевірка кабелю, а також входу жиення котушки на трамблері.

 

P0353                  

Несправність Р0353 (0353) пов'язана з третьою котушкою запалення С. Дії з діагностики та усунення проблеми виконуємо аналогічні.

 

P0354                  

Код Р0354 повідомляє про пошкодження електроланцюга або вихід з ладу четвертої котушки запалення D

 

P0355                  

Несправність, пов'язана з первинною або вторинною електролінією котушки запалення Е.

 

P0356                  

Комбінація вказує на пошкодження або несправність вторинного або первинного електроланцюжка котушки запалення «F».

 

P0368                  

Код Р0368 (0368) в Тойота Камрі 50 та інших моделях вказує несправність з роботою регулятора положення розподільного валу випускних клапанів.

 

P0393                  

Відсутність сигналу, що подається з регулятора розподільного валу.

 

P0405                  

Мікропроцесорний пристрій зафіксував знижений сигнал, що походить від першого контролера в системі рециркуляції відпрацьованих газів. У сервісних мануалах цей датчик позначається літерою "А".

 

P0443                   К

од помилки Р0443 (0443) з'являється за умови обриву кабеля, що живить клапан продування системи визначення парів палива.

 

P0560

Код Р0560 в авто 2003, 2013 і інших років випуску пов'язаний з неправильною напругою в бортовій системі автомобіля.

Можливі причини несправності:

  • розряд акумулятора;
  • пошкодження батареї, що призвело до витоку електроліту та її непрацездатності;
  • окиснення клем на акумуляторі або пошкодження затискачів;
  • несправність генераторного пристрою;
  • вихід з ладу реле регулятора;
  • пошкодження або обрив приводного ремінця.

 

P0606                  

Код Р0606 в авто 2008 та інших років випуску з'являється внаслідок порушення зв'язку між ЕСМ та РСМ модулями. Для скидання помилки необхідно перевірити всі дроти, що з'єднують блоки.

 

P0703                  

Помилка Р0703 пов'язана з пошкодженням електроланцюжка контролера У системі зменшення крутного моменту під час гальмування.

 

P0705                  

Код Р0705 (0705) в авто 2006р, 2008р та інших років випуску пов'язаний з пошкодженням або обривом проводки контролера коробки передач.

 

P0715                  

Ушкодження проведення регулятора частоти обертання вхідного валу автоматичної трансмісії. Проблема полягає у роботі турбіни гідротрансформатора.

 

P0724                  

Помилка Р0724 пов'язана з підвищеним сигналом на лінії контролера зменшення крутного моменту під час гальмування. Дії з діагностики та усунення проблеми виконуються аналогічні, як і у випадку з іншими датчиками.

 

P0748                  

На автомобілі 2011 та інших років випуску ця комбінація з'являється за умови несправності електричної складової клапана регулювання тиску А. Потрібно перевіряти роботу трансмісійного агрегату, включаючи всі з'єднання та датчики.

 

P0753                  

Пошкодження або обрив проводки вимикача А соленоїдного пристрою.

 

P0758                  

Комбінація 0758 з'являється за умови пошкодження проводки перемикача В соленоїдного пристрою.

 

P0778                  

Несправність проведення електромагнітного клапана керування тиском.

 

P0810 Дослівно цей код перекладається як «неможливість малого ходу та неплавне включення зчеплення». Помилка Р0810 (0810) може супроводжуватися появою напису на панелі приладів «перевірте систему 4WD».

Можливі причини проблеми:

  • вихід з ладу актуаторного пристрою вичавлення зчеплення;
  • порушена плавність вилки або вичавного підшипника;
  • вихід із ладу кошика зчеплення;
  • використання неоригінальних запчастин для ремонту системи;
  • помилки, допущені під час встановлення деталей;
  • використання блоку управління із застарілим програмним забезпеченням.

 

P0812

Код Р0812 з'являється внаслідок таких несправностей:

  • пошкодження лінії або коротке замикання на дроті перемикача світла заднього ходу;
  • вихід з ладу контролера ходу механізму перемикання;
  • поломка датчика перебігу механізму вибору;
  • несправність модуля ПММ або програмний збій у його роботі;
  • поломка перемикача світла заднього ходу.

 

P0900                  

На автомобілях Тойота Ярис та інших моделях код Р0900 (0900) з'являється внаслідок розриву електролінії, що живить актуатор зчеплення.

 

P0907                  

Пошкодження або несправність лінії положення кулісного вибору передач.

 

Р0917                  

Напруга, що надходить з датчика ходу механізму перемикання передач, залишається на високому рівні протягом однієї поїздки. Треба перевірити роботу контролера та його електроланцюга. Також, слід зробити діагностику блоку керування АКПП (автоматичною коробкою передач).

 

P0999                  

Дослівне розшифрування коду - "підвищений сигнал, зафіксований на лінії управління електромагнітного клапана перемикання передач". Причина проблеми може полягати в короткому замиканні на плюс, а також несправності одного з керуючих блоків.

 

P0974                  

Підвищений сигнал або замикання проводки лінії живлення електромагнітного клапана А перемикання швидкостей.

 

P1047                  

Несправність у роботі модуля Valvematic. Мікропроцесорний блок зафіксував помилку налаштування пристрою. Причина проблеми може бути пошкодження електроланцюга живлення першого ряду.

 

P1049                  

Виходу з ладу або пошкодження внутрішньої лінії модуля управління Valvematic. Проблему слід шукати у контролері безступінчастого підйому клапанів у зборі у першому ряду. Причина несправності може бути пов'язана з неправильними параметрами блоку управління. Проблема може полягати у міжвитковому замиканні електродвигуна пристрою.

 

P1105                  

Мікропроцесорним модулем зафіксовано замикання на +12 вольт в електроланцюзі нагрівального елемента одного з кисневих датчиків.

 

P1115                  

Пошкодження лінії живлення нагрівального пристрою датчика температури антифризу.

 

P1126                  

Обрив проводки або коротке замикання на лінії живлення магнітного зчеплення.

 

P1127                  

Несправність або обрив електролінії приводного пристрою ETCS.

 

P1133                  

Блок управління повідомляє про несправність відгуку електроланцюжка контролера A/F.

 

P1135                  

Поява комбінації Р1135 або 1135 пов'язана з пошкодженням або урвищем електролінії нагрівального пристрою кисневого регулятора F.

 

P1155                  

Комбінація Р1155 (1155) з'являється за уови неполадок з роботою нагрівального пристрою лямбда-зонда, встановленого в другому банку мотора. Якщо проводка ціла, то причину треба шукати у зносі ізоляції чи від'єднанні роз'єму.

 

P1200                  

Комбінація P 1200 вказує на пошкодження електроланцюжка однієї з форсунок. Точний номер елемента не відзначається, тому користувачеві доведеться перевіряти всі пристрої.

 

P1215                  

Комбінація Р1215 повідомляє про пошкодження проводки, що живить блок управління двигуном.

 

P1228                  

Код помилки Р1228 пов'язаний з неполадками в роботі бензонасоса. Потрібно насамперед перевірити електроланцюг живлення насосного пристрою, оскільки причина пов'язана з коротким замиканням на лінії.

 

Р1229                  

Занадто високий імпульс, зафіксований у первинному ланцюзі реле живлення.

 

P1315                  

Код 1315 пов'язаний із пошкодженням електролінії четвертої котушки запалювання.

 

P1335                  

Помилка 1335 на Тойотах 2006, 2008 та інших років випуску вказує на проблеми з роботою контролера колінвалу. Сигнал із датчика пропадає через три секунди після запуску силового агрегату.

 

P1343                  

Код неполадки вказує на підвищений сигнал, що надходить із контролера положення розподільного валу А.

 

P1345                  

Несправність дроту контролера положення розподільчого валу.

 

P1550                  

Несправність або пошкодження проводки регулятора струму акумулятора (АКБ). Причина проблеми може полягати у самому АКБ.

 

P1566                  

Помилка, пов'язана з несправністю проводки або пошкодженням лінії живлення основного перемикача системи круїз-контролю.

P1589 Код Р1589 з'являється за таких проблем:

  • блок управління не виконав калібрування нульового положення контролера уповільнення;
  • становище транспортного засобу не було стабілізовано під час калібрування;
  • керуючий модуль системи SRS несправний або працює з перебоями;
  • блок управління вийшов з ладу чи функціонує некоректно.

 

P1603                  

Несправність внутрішнього модуля EEPROM. Потрібна детальна діагностика мікропроцесорного блоку.

 

P1633                  

Вихід з ладу або помилки з роботою електронної системи управління дросельною заслінкою.

 

P1653                  

Помилка 1653 пов'язана з неполадкою електроланцюга SCV58.

 

P1656                  

Код Р1656 (1656) з'являється у результаті несправності або пошкодження електроланцюжка маслорегулюючого клапана OCV. Йдеться про елемент, встановлений у першому банку.

 

P1660                  

В Тойотах 2004, 2007 та інших років випуску комбінація Р1660 з'являється внаслідок пошкодження електроланцюжка управління системою відбору повітря.

 

P1667                  

Несправність або пошкодження проводки живлення модуля TCV.

 

P1705                  

Ушкодження проведення регулятора швидкості прямого зчеплення. Причина може полягати в короткому замиканні, оскільки з пристрою надходить сигнал, який не відповідає нормованим параметрам.

 

P1725                  

Пошкодження або обрив проводки, яка живить контролер швидкості.

 

P1730                  

Вихід з ладу контролера обертів регулятора швидкості або пошкодження проводки, що живить датчик.

 

P1750                  

Код Р1750 з'являється внаслідок неполадок у роботі блоку керування гальмівною системою. Проблема полягає, можливо, в несправності механізму гальмівної стійкості або в ABS.

 

P1780                  

Сигнал дротуі живлення перемикача коробки передач виходить за межі норми під час самодіагностики. Причина проблеми може бути в блоці управління трансмісією TCS.

 

P1801                  

Помилка у роботі блокатора двигуна. Користувачеві треба перевірити батарейку в ключі, а також переконатися в цілісності всіх контактів та проводів. Якщо на автомобіль було встановлено протиугінну систему, причина проблеми може полягати в її конфлікті зі штатним іммобілайзером. Щоб усунути несправність, потрібно встановити додатковий модуль обходу.

 

P2103                  

Мікропроцесорним модулем виявлено коротке замикання на лінії живлення реле приводного пристрою дросельної заслінки.

 

P2109                  

Код Р2109 з'являється у випадку, якщо характеристики мінімального обмеження контролера педалі газу або дросельної заслінки не відповідають нормованим.

 

P2121                  

Несправність у роботі контролера педалі газу або дросельної заслінки. Код помилки вказує на те, що від регулятора виходить неправильний струм, який не відповідає нормованим параметрам.

 

P2123                  

Помилка Р2123 пов'язана з електричною неполадкою роботи першого регулятора педалі газу. Причина проблеми може полягати у короткому замиканні контактів на +12 акумуляторах.

 

P2138                  

Вихід з ладу ЕСМ модуля. Причина проблеми у деяких випадках полягає у несправності датчика положення педалі газу.

 

P2196                  

Помилка Р2196 повідомляє про те, що вихідна напруга нагрівального елементуа лямбда-зонда залишається на одному рівні не менше 0,4 вольт під час роботи мотора на холостому ходу. Це говорить про неякісний сигнал.

 

P2237                   

Код Р2237 пов'язаний із пошкодженням проведення нагрівача першого кисневого контролера. Необхідно перевіряти дроти пристрою, встановленого у першому банку двигуна.

 

P2240                  

Ця помилка в авто з МКПП або АКПП 1988 та інших років випуску пов'язана з розмиканням лінії живлення кисневого датчика. Користувачеві треба перевіряти роботу лямбда-зонда 1, встановленого у другому блоці. Блок управління зазначає, що струм накачування відповідає нормованим параметрам.

 

P2432                  

Низький імпульс, що передається від системи подачі повітря до випуску. Причина може полягати у несправності контролерів тиску чи масової витрати повітря.

 

P2588                  

Помилка пов'язана з низьким сигналом, що походить від регулятора положення управління наддувом турбокомпресора. Причина проблеми може вказувати на несправність у роботі нагнітального пристрою.

 

P2649                  

Підвищена напруга в електроланцюзі клапана подачі олії до так званих коромислів. На автомобілі Toyota Carina AT 212, E10 та інших версіях рекомендується перевірити якість кріплення клемних затискачів на пристроях, а також блоці управління мотором. Можливо, проблема полягає у поганому контакті з «масою» авто.

 

P2770                  

Блок управління двигуном повідомляє про неправильний сигнал, що надходить з електромагнітного клапана муфти, встановленої в гідротрансформаторному пристрої. Якщо проблема Р2770 знаходиться не в клапані та його проводці, то причину слід шукати у мікропроцесорному модулі.

 

P2757                  

Дослівно ця комбінація перекладається як «неправильна характеристика електролінії управління Клапана Регулювання тиску муфти в гідротрансформаторі». Потрібно перевіряти роботу датчика DSU на коробці передач.

P2759 Код Р2759 може з'являтися за таких неполадок:

  • обрив чи пошкодження лінії електромагнітного клапана перемикання швидкостей SR;
  • коротке замикання або від'єднання SLU.

Ймовірно, причина проблеми полягає від'єднаному роз'ємі або несправності проводки.

 

P2763                  

Помилка вказує на сигнал, який не відповідає нормованим показникам і  надходить з електромагнітного клапана регулювання тиску муфти. Причину слід шукати в гідротрансформаторному пристрої трансмісії. Якщо чищення контактів на датчиках та перевірка роз'ємів на цілісність не дала результатів, вузол доведеться розбирати та діагностувати більш детально.

 

Р2799                  

Надто високий рівень сигналу, що надходить від системи керування додатковим насосом робочої оливи в коробці передач. Потрібно перевіряти роботу вузла. У деяких випадках причина несправності пов'язана з використанням низькоякісної трансмісійної рідини. Визначити застосування поганої оливи можна по запаху гару та осадку на дні витратного матеріалу.

 

P3000                  

Мікропроцесорним модулем зафіксовано вихід з ладу або некоректна робота HV-батареї.

 

P3100                  

Несправність або некоректна робота блоку управління системою HV.

 

B0101                  

Обрив або пошкодження електроланцюжка піропатрона однією з подушок безпеки. За виникнення поломки 0101 потрібна детальна діагностика всіх датчиків, а також їх контактів з бортовою мережею.

 

B0106                  

Пошкодження електролінії детонаційного датчика бічної подушки безпеки. За появи такої помилки на Toyota Прадо 150 та інших версіях в першу чергу треба перевірити контакти від контролера, підключені до блоку управління системою SRS.

 

B0111                  

Розрив або пошкодження електролінії піропатрона бокової подушки безпеки, встановленої спереду зліва (з боку водія).

 

B1000                  

Несправність центрального модуля SRS. Для усунення проблеми перевіряються всі дроти та контакти, а також датчики вузла безпеки.

 

B1181                  

Код В1181 вказує на пошкодження або обрив електролінії другого ступеня подушок безпеки.

 

B1419                  

На Тойота Камрі 40 та інших авто цей код вказує на неполадки дроту, що живить датчик температури в задній частині салону.

 

B1423                  

Помилка свідчить про коротке замикання чи обрив електролінії, що живить контролер тиску. Робочий параметр охолоджуючої рідини може бути занадто низьким, що провокує несправносіт у роботі системи охолодження. Насамперед потрібно перевірити сам датчик та його контакти, а також переконатися у цілісності всіх магістралей та патрубків.

 

B1610                  

Пошкодження електролінії живлення правого датчика системи протиковзання, встановленого на передньому колесі.

 

B1615

Можливі причини появи коду:

  • пошкодження дротів на приладовій комбінації або від'єднання контактів;
  • несправність основного джгута з проводами у моторному відсіку;
  • вихід з ладу лівого переднього датчика системи протиковзання;
  • несправність основного модуля SRS.

 

B1650                  

Несправність модуля управління системою протиковзання.

 

B1651                  

Цей код ОБД на Toyota Ленд Крузер, 4S, 1ZZі інших версіях пов'язаний з відкритою колінною подушкою безпеки. Причина помилки свідчить про пошкодження електролінії живлення регулятора.

 

B1656                  

Несправність внутрішнього модуля EEPROM. Можливі збої в роботі блоку керування, які призведуть до проблем функціонування інших систем.

 

B1660                  

Пошкодження або несправність електролінії контрольного світлового індикатора активації та вимкнення подушок безпеки.

 

B1800

Коротке замикання в електроланцюзі живлення піропатрона подушки безпеки, встановленої з боку водія.

Можливі причини проблеми:

  • пошкодження або зношення джгута з електроланцюжками, підключеними до приладової комбінації;
  • несправність крученого дроту в зборі;
  • вихід із ладу або відключення контакту від кнопки звукового сигналу;
  • несправність модуля керування системою SRS.

 

B1806                  

Пошкодження проводки, що живить запалення для передньої подушки безпеки, встановленої з боку водія.

 

B1821                  

Обрив електролінії або неправильний опір у проведенні живлення правого бічного піропатрона подушок безпеки. Причина проблеми може полягати у короткому замиканні на лінії.

 

B1826                  

Мікропроцесорний модуль зафіксував неякісний сигнал або обрив імпульсу на ланцюзі керування системою SRS. На приладовій панелі автомобіля може з'явитись індикатор Airbag.

 

B1831                  

Мікропроцесорним пристроєм зафіксовано коротке замикання на лінії живлення піропатрона подушки безпеки завісного типу.

 

B1836                  

Модуль управління системою SRS зафіксував замикання на лінії живлення піропатрона лівої подушки безпеки завісного типу. Можливо, несправний сам датчик, але причина може полягати в керуючому блоці.

 

B1856

Відповідно до офіційного перекладу кодів ОБД2 для Марк 2 110, NHW10 та інших версій ця комбінація з'являється за таких помилок:

  • модуль керування системою протиковзання фіксує імпульс обриву або пошкодження лінії живлення заднього лівого піропатрона;
  • поломка датчика детонації подушок безпеки;
  • вихід з ладу модуля керування або програмний збій пристрою SRS.

 

B1860

В автомобілях з двигуном дизель або бензин цей код з'являється за таких проблем:

  • коротке замикання у проводці живлення датчика детонації подушки безпеки для колін водія;
  • вихід із ладу піропатрона пристрою;
  • поломка або програмна несправність у роботі модуля SRS.

 

B1861                  

Розмикання електролінії детонатора колінної подушки безпеки.Помилка часто пов'язана з відхиленням опору в проводці від нормованого показника внаслідок корозії на роз'єм. Деякі автовласники вирішують проблему шляхом встановлення так званої обманки.

 

B1816                  

Пошкодження електролінії системи запалення для передньої подушки безпеки переднього пасажира.

 

B1900                  

Блок управління системою SRS зафіксував некоректний сигнал, що походить від піропатрона подушки безпеки правого пасажира.

 

B1906                  

Обрив чи пошкодження ланцюга піропатрона подушки безпеки, встановленої з боку переднього пасажира.

 

B2602                  

Знижений сигнал, що не відповідає робочим параметрам, в електроланцюзі управління денними ходовими вогнями.

 

B2788                  

Несправність або пошкодження лінії сигналу IG2, що передається цифровою шиною LIN.

 

B2796                  

Відсутність зв'язку у системі блокування двигуна. Користувачеві необхідно перевірити роботу іммобілайзера та в першу чергу замінити батарейку в ключі. Причина проблеми може полягати в модулі блокатора двигуна або установці протиугінної системи. Може початися конфлікт сигналізації зі штатним імобілайзером. Для усунення несправності доведеться встановити модуль обходу.

 

B2798                   

Помилка зв'язку між ключем запалювання та електронним модулем керування імобілайзера. Причин проблеми може бути багато, але насамперед треба перевірити роботу батарейок. Якщо джерела живлення у ключі працездатні, то пслід провести діагностика антени іммобілайзера та всіх контактів модуля, що управляє блокуванням двигуна.

B2799 Код В2799 з'являється за таких несправностей:

  1. Помилка зв'язку між модулем керування двигуном, а також блоком ідентифікаційного коду. Потрібна детальна діагностика джгута із проводкою.
  2. Несправність лінії зв'язку. Рекомендується зробити діагностику ЕСМ модуля.
  3. Відмінність ідентифікаційних елементів, виявлена ​​під час обміну інформацією між модулем ідентифікатора та ЄСМ. Потрібно перевіряти роботу модулів.

 

C0273                  

Код С0273 бортового комп'ютера повідомляє про обрив або коротке замикання на кабелі живлення реле двигуна системи протиковзання. Причина може полягати в запобіжнику, що вийшов з ладу, розташованому в монтажному блоці.

 

C0278                  

Комбінація С0278 утворюється в результаті обриву або пошкодження лінії електромагнітного клапана антиблокувальної системи. За помилки З 2078 треба перевірити цілісність проводки та переконатися у відсутності слідів зношування ізоляційного шару.

 

C0371                  

Помилка С0371 свідчить про неправильний сигнал, що надходить від  датчика системи курсової стійкості.

 

C1203                  

Код С1203 (1203) можна перекласти, як «дані силового агрегату, джерела приводу, отримані з ЄСМ, не відповідають даним блоку управління АБС». Рекомендується перевірити проводку та всі роз'єми модуля системи протиковзання. Причиною несправності може бути помилка програмного забезпечення модуля ECU.

 

С1261           

Висока напруга в електромережі автомобіля, що не відповідає нормованим параметрам.

Для діагностики необхідно виконати таке:

  1. Здійснити перевірку акумуляторної батареї. Причина проблеми може полягати у її розряді, через що генератор працює у посиленому режимі, що призводить до збільшення напруги. Потрібно переконатися у відсутності пошкоджень на корпусі акумулятора, а також цілісності контактних затискачів.
  2. Виконати діагностику приводного ременя генератора. Якщо виріб зносився, він замінюється.
  3. Перевірити роботу генераторного пристрою. Причина проблеми може полягати у несправності реле регулятора.

 

C1280                  

Несправність одного з електроланцюгів двигуна. Щоб усунути цю проблему в машині, необхідно перевірити роботу керуючого мотором модуля.

 

C1300                  

Несправності у роботі блоку управління системою протиковзання. Причина проблеми може полягати у програмній несправності або окисленні контактів, пошкодженні шлейфу живлення модуля.

 

C1331                  

Комбінація С1331 вказує на пошкодження проводки контролера АБС. Потрібно перевіряти кабель на цілісність та опір на лінії датчика, встановленого на передньому лівому колесі.

 

C1233                  

С1233 з'являється внаслідок замикання або розриву електролінії контролера VSC.

 

C1235                  

Несправність ланцюга або вихід з ладу механізму роторного контролера швидкості, встановленого на передньому правому колесі.

 

C1237                  

Код С1237 вказує на неполадки в електроланцюзі роторного пристрою контролера частоти обертання.

 

C1241                  

Код С1241 на Тойота Каріна Е та інших моделях повідомляє про неправильний рівень напруги, що фіксується на висновках допоміжної батареї. Сигнал не відповідає нормованим параметрам.

 

C1242                  

Помилка живлення контактів IG2. Причину проблеми слід шукати у роботі першого чи другого реле системи протиковзання.

 

C1244                  

Помилка С1244 утворюється в результаті обриву проводки або несправності електролінії контролера уповільнення системи протиковзання. Щоб скинути код, дії з діагностики та ремонту виконуються аналогічні, як у випадку з іншими датчиками.

 

C1249                

Код С1249 вказує на обрив або пошкодження електролінії, що живить перемикач стопових вогнів.

 

C1288                  

Несправність у роботі модуля керування робочими параметрами циліндрами гальм. Помилка може виявлятися внаслідок заміни керуючого пристрою системи протиковзання.

 

C1332                  

Обрив електролінії або пошкодження ізоляції на дроті, що живить задній правий датчик частоти обертання колеса. Для пошуку причини потрібна детальна діагностика електроліній.

 

C1333                  

Код С1333 вказує на некоректну роботу заднього лівого контролера частоти обертання колеса. З появою помилки З 1333 потрібна детальна перевірка лінії живлення датчика.

 

C1380                  

Вихід з ладу або неправильна робота реле керування стоповими вогнями. Потрібно діагностувати роботу проводки та перевірити цілісність запобіжників. Причина проблеми може полягати у замиканні на лінії, в результаті чого задні стоп-вогні перестануть нормально функціонувати.

 

C1405                  

Комбінація 1405 пов'язана з обривом або замиканням на лінії переднього датчика протиковзання, розташованого на правому колесі.

 

C1408                  

Код С1408 пов'язаний з урвищем проводки, що живить задній датчик частоти обертання, встановлений на лівому колесі. Причина може полягати в неправильному опорі на електроланцюзі пристрою. Потрібно перевірити цілісність кабелю, його ізоляцію, а також переконатися у відсутності замикання.

 

C1413                  

Комбінація вказує на обрив проводки лівого регулятора частоти обертання на передньому колесі. Потрібна діагностика датчика АБС та перевірка блоку управління системою.

 

C1414                  

Код С1414 дослівно перекладається як «збій вихідної напруги лівого переднього датчика системи протиковзання».

 

C1511                  

Проблеми у роботі контролера крутного моменту кермового механізму. Найімовірніше, причина полягає в невірному сигналі, але проблема може бути в самому датчику.

 

C1532                  

Загальна несправність блоку керування двигуном. Для усунення проблеми потрібна перевірка всіх контактів, іноді можна вирішити причину, оновивши програмне забезпечення модуля.

 

C1545                  

Проблеми з подачею сигналу до блоку управління обертання силового агрегату. В першу чергу рекомендуємо перевірити роботу датчиків колінвалу та розподільного валу.

 

C1554                  

Поява помилки пов'язана з неполадками в роботі електроланцюжка реле під номером 54. Потрібно перевіряти контакти та посадкове гніздо пристрою.

 

C1571                  

Помилка даних під час надходження сигналу від контролера швидкості або рульового колеса.

 

C1725                  

Пошкодження кабелю або замикання лінії живлення актуатора, встановленого на правому передньому колесі.

 

C1727                  

Аналогічна проблема, пов'язана із заднім актуатором.

 

C1726                  

Комбінація С1726 вказує на урвище або коротке замикання проводки, підключеної до актуатора переднього лівого колеса.

 

C1728                   

Обрив або замикання електролінії на позитивне виведення муфти підключення мосту.

 

C1732                  

Блок управління не може визначити сигнал, що проходить по ланцюгу управління приводним пристроєм амортизатора.

 

C1735                  

Замикання на лінії або обрив проводки в електроланцюзі живлення випускного клапана активної підвіски. Код 1735 може вказувати на несправність самого пристрою.

 

C1751                  

Помилка С1751 утворюється при пошкодженні електролінії переднього контролера висоти повітряної підвіски. Контакти на пристрої або його провід розімкнені, оскільки на блок управління надходить сигнал, що не відповідає номінальному значенню.

 

C2123                  

Мікропроцесорний модуль автомобіля не може визначити сигнал, що надходить із контролера ID3 при функціонуванні в основному режимі.

 

C1AEC                

Блок управління зафіксував порушення обміну інформацією з переднім датчиком паркувального радару. Причина проблеми може бути пошкодження шлейфу або короткому замиканні на лінії з блоком управління.

 

C1AED         

Порушення обміну із заднім контролером паркування.

Для пошуку причини слід такі дії:

  • перевірити сам сенсор – від пристрою міг відійти контакт;
  • виконати діагностику електроланцюга, підключеного до датчика;
  • діагностувати блок керування паркувальним радаром.

 

U0073                  

Несправність або неправильний сигнал, отриманий від датчика «уповільнення та нишпорення».

 

U0100                  

Порушення зв'язку між ЄСМ та РСМ модулями. Потрібна детальна перевірка проводки та контактів на роз'ємах.

 

U0101                  

Відсутність сигналу, що надходить до блоку управління двигуна від керуючого модуля трансмісією (ТСМ). Потрібно перевірити цілісність шлейфів.

 

U0105                  

Відсутність зв'язку з пристроєм, призначеним керувати форсунками. Треба перевіряти роботу модуля та його підключення до блоку керування двигуном.

 

U0114                  

Якщо в результаті діагностики на панелі приладів ця помилка з'явилася, користувачеві треба діагностувати шину обміну даними. Йдеться про дроти, що з'єднують блок управління з модулем основної передачі трансмісії.

 

U0126                  

Відсутність зв'язку з модулем контролера положення рульового колеса. Причину проблеми слід шукати у шині даних або поганому контакті. Також, несправність може бути пов'язана із сенсорним пристроєм.

 

U0163                  

Помилка в авто з двигуном V6 або іншою версією пов'язана з втратою зв'язку з блоком керування навігаційною системою. У разі несправності можливі збої у функціонуванні GPS. Щоб усунути помилку в машині з «механікою» або «автоматом», треба перевірити роботу навігаційного модуля, зокрема, переконатися в його якісному контакті з проводкою.

 

U0123                  

Мікропроцесорний пристрій зареєстрував порушення зв'язку з контролером ризику.

 

U0124                  

Блок управління не може визначити сигнал, що надходить від модуля контролера поперечного прискорення.

 

U0129                  

Відсутність сигналу або порушення зв'язку з модулем керування гальмівною системою.

 

U1117                  

Дослівно цей код автомобіля з CAN-BAS шиною і без неї можна розшифрувати як «втрата зв'язку з допоміжним шлюзом». Цей код зазвичай з'являється під час встановлення протиугонкової системи на транспортний засіб, оснащений безключовим доступом та імітацією ключа.

 

U011B                  

В Toyota Прадо 120 та інших моделях ця комбінація з'являється під час порушення зв'язку з керуючим модулем важеля приводного пристрою клапанів А. Можливо, блок управління зафіксував відсутність обміну даними з цифровим інтерфейсом CAN.