Недодування і перенадування турбіни: чому це трапляється

AvtoAd

02/06/2021
Недодування і перенадування турбіни: чому це трапляється

Дуже часто у турбін із змінною геометрією з'являються проблеми або з недостатнім тиском наддуву - недодування, або з надлишковим тиском наддуву - перенадування. У більшості випадків це спричинює некоректна робота соплового механізму.

 

Неправильне сумішоутворення, потрапляння сторонніх предметів, сажа, нагар,зношення пелюсток геометрії, відсутність регулювання наддуву - ось найпоширеніші причини, через які геометрія турбіни втрачає рухливість.

 

 

Якщо геометрію заклинило в положенні мінімального наддуву - буде проявлятися недодування, якщо в положенні максимального наддуву - перенадування.

 

 

У разі появи проблем в роботі геометрії, її слід негайно замінити.

 

Причини і наслідки недодування турбіни

 

При слабкому наддуванні варто перевірити на герметичність систему впуску повітря, а також вакуумний насос і вакуумні трубки в усьому автомобілі. Турбокомпрессор буде гнати повітря назовні, якщо: 

 

  • Порвавсяй патрубок. 
  • Тріснув інтеркулер.
  • Нещільно з'єднані деталі і в місцях їх стиків є отвори.
  • Стерлася або деформувалася крильчатка. деформуються крильчатка.
  • Збільшився люфт осі. 
  • Утворився нагар. 
     

Ці проблеми істотно знижують продуктивність компресора, і якщо їх вчасно не усунути, турбіна остаточно зламається і відновити її буде неможливо

 

 

Причини і наслідки передування турбіни

 

Як правило, для виявлення правильної причини того, що сталося потрібна якісна професійна діагностика з залученням сучасного комп'ютерного обладнання. Але є певні основні симптоми, які мають насторожити водія, зокрема: 

 

  • Закисание штока актуатора.
  • Неправильна робота актуатора;
  • Зношення поворотної пружини штока;
  • Відсутність періодичного активного стилю їзди на автомобілі (актуально для дизельних двигунів).

 

 

Звичайно. це не повний перелік проблем, але виявивши бодай ці, зверніться за консультацією до фахівця. Дрібні неприємності, що виникають під час експлуатації автомобіля, потрібно усувати відразу, щоб вони не переросли у щось більше. Адже при передуванні збільшується утворюється тиск повітря, який може призвести до детонації. Рано чи пізно це призведе до зниження і обмеження потужності мотора або ж до повного його виходу з ладу.