Головний гальмівний циліндр у Toyota Land Cruiser: відсутнє підсилення гальм

AvtoAd

31/05/2021
Головний гальмівний циліндр у Toyota Land Cruiser: відсутнє підсилення гальм

Зношені щітки у моторчику головного гальмівного циліндра - проблема, яку ми виявили на СТО в автомобілі під час діагностики Toyota Land Cruiser. Власник скаржився на відсутність підсилення гальм. Оскільки будь-які проблеми із гальмівною системою ризиковано ігнорувати, приїхав за допомогою до фахівців. 

 

 

Будемо демонтовувати головний гальмівний циліндр, який знаходиться у правому куті під капотом.  

 

 

 

Ось так він виглядає разом із блоком управління в зібраному вигляді. Детальніше про те, що таке головний гальмівний циліндр, його функції та ознаки несправності читайте на нашому сайт тут.

 

 

 

Для діагностики нам потрібен насамперед моторчик ГГЦ - ймовірно він вийшов з ладу і не забезпечує потрібну напругу. 

 

 

Будемо його від'єднувати й віддамо на діагностику електрикові. 

 

 

Розбираємо блок для того, щоб від'єднати від нього моторчик для тестування. Для цього розкручуємо гвинти блоку підсилення. 

 

 

Як бачимо, вони заіржавіли, тому на допомогу нам приходить спеціальний спрей, так званий "рідкий ключ". 

 

 

 

Далі демонтаж проходить без зусиль. 

 

 

 

 

Ось так виглядає моторчик. На вигляд він не окислений і не "закусаний". Контакти все ж таки доведеться почистити. Після цього віддамо на тестування до електрика.

 

 

Побачимо, що покаже перевірка на пробій на корпус. 

 

 

Фахівець бачить, що пробій на корпус відсутній. 

 

 

Перевірка на споживання в режимі "холостого ходу" також дає добрий результат: 3.5 А на "холостому" - це норма. 

 

 

На перший погляд,  проблема була лише у контактах, а сам моторчик справний. Проте, ми не будемо поспішати із висновками. Справді, механізм працює нормально на холостому ходу, але це не дає гарантії, що при установці в автомобіль він так само працюватиме коректно під час експлуатації машини. Тому розберемо його для подальшої діагностики, щоб впевнитись у відсутності механічних пошкоджень. 

 

 

Розібрали - і таки знайшли. Щітки моторчика зношені, вони не забезпечують своєї функції. І несправність такої дрібної деталі спричинила доволі велику проблему у роботі всієї гальмівної системи. 

 

 

Замінюємо щіточки на нові ось такої серії:

 

 

Збираємо головний гальмівний циліндр, ставимо його в автомобіль. 

 

 

Діагностуємо на ходу - тепер все справді добре. Можна їхати! 

 

АВТОРИ: 

Іван Федоров, автофахівець

Ірина Львова, журналіст