Rotate the screen

Для чого міняти гальмівні диски? Мінімальна товщина?

 Для чого міняти гальмівні диски? Мінімальна товщина?

Як дізнатися коли прийшов час міняти гальмівні диски?
Для початку пропоную подумати – навіщо міняються диски гальм?
Тут реально дві причини:
1) Це заміна барабанних варіантів, тобто свого роду тюнінг. Нагадаю, зараз на багатьох автомобілях ставлять барабанні гальма на задню вісь. Для того щоб поліпшити гальмування багато власників прибирають їх замінюючи більш досконалими дисковими. Причому зробити це досить не складно навіть своїми руками.

2) Безпосередньо знос диска, досягається мінімальна товщина, при якій вже є загроза руйнування диска, або ефективність гальмування падає в рази. Машина просто нормально не гальмує, нормально не працюють такі системи як ABS, EBD і їй подібні. Це реально небезпечно, потрібна термінова заміна інакше тут і до аварії не далеко.
Мінімальна товщина
Якщо чесно то у всіх виробників це різний показник, тобто немає уніфікованого значення коли потрібно робити заміну. Всі ці параметри залежать від будови супортів, колодок і самого диска.
Наприклад, на деяких моделях Nissan, а також Renault Logan стандартна товщина – 22 мм
Мінімальна, рекомендована виробником – 20 мм.
Для ВАЗ
Мінімальна для вентильованих варіантів – 17,8 мм
Для невентильованих – 10,8 мм.
Потрібно відзначити, що зазвичай виробник вказує знос по 1 мм з боків. Далі вже потрібно замінювати! Однак з практики знаю – багато затягують до недозволено тонких розмірів, іноді знос по 3 і більше міліметрів з боків – це неправильно.
Як дізнатися коли прийшов час міняти гальмівні диски?
Поведінки машини вам підкаже. Збільшується гальмівний шлях, педаль стає не такою інформативною, автомобіль може сильно тягнути в яку-небудь сторону, кермо буде бити. Все це говорить про критичний знос, варто задуматися і перевірити гальмівну систему.
При великому зносі, більше 50% поверхні, циліндри в супортах висуваються на максимальну висоту (надто далеко) – це може привезти до перекосу, заклинювання і навіть до течі супорта (коли витече частина гальмівної рідини). Також тонкий зношений диск дуже швидко разігрівається, буквально до червоного – ефективність гальмування впаде в рази, при швидкому охолоджені (заїхали в калюжу), може навіть потріскатися, а це дуже небезпечно при русі.
Визначити товщину можна і самому. Просто беремо інструкцію з експлуатації свого автомобіля, або викачуємо її в інтернеті. Потім просто знімаємо колесо і дивимося знос. Зробити це можна навіть без особливих пристосувань, просто подивіться верхню «кромку», вона зазвичай виступає (свого роду максимальна позначка) і дає вам уявлення про знос. Досить просто заміряти лінійкою глибину, якщо більше 2 мм, однозначно потрібна заміна. Якщо ви хочете точно виміряти знос – то потрібно взяти штангенциркуль і заміряти його з боків. Далі порівняти з рекомендаціями щодо експлуатації свого автомобіля. Міняти відразу потрібно обидва (на одній осі), не можна замінити один, а інший залишити, таким чином, ви разбалансовуєте машину при гальмуванні.
Чого не варто робити, ні в якому разі
Зрозуміло, що диски коштують не дешево, тому деякі «самодіячі» напаюють (прикручують) на гальмівні колодки додаткові накладки, таким чином, надають їм велику товщину. Циліндр супорта не висувається на велику відстань, штовхаючи колодку, ефективно як-би відновлена! Але хлопці, робити цього не варто:
По-перше, немає гарантії, що це саморобна накладка не відірве.
По-друге, диск все одно тонкий, а тому він може зруйнуватися в будь-який момент.

 

Джерело: http://avto-blogger.ru/texchast/kogda-menyat-tormoznye-diski-i-kakova-ix-minimalnaya-tolshhina.html