Rotate the screen

Бензиновий двигун FSI

 Бензиновий двигун FSI

Бензиновий двигун FSI (Fuel Stratified Injection – пошарове вприскування палива) є сучасним двигуном внутрішнього згоряння з безпосереднім впорскуванням палива. Вперше двигун FSI був встановлений на автомобілях Volkswagen в 2000 році.

Конструкція паливної системи двигуна FSI має два контури – низького і високого тиску. Контур низького тиску об’єднує паливний бак, паливний насос, паливний фільтр, а також датчик низького тиску.

Схема паливної системи двигуна FSI
Основним елементом контуру низького тиску є паливний насос, який служить для подачі палива в контур низького тиску. Паливний насос вбудований в паливний бак. Насос створює тиск порядку 0,05-0,5МПа. Управління продуктивністю насоса здійснюється відповідним блоком управління, об’єднаним з паливним насосом.

Паливна система двигуна FSI
Паливний насос забезпечує подачу строго певної кількості палива в систему, необхідного для роботи двигуна. Це досягається за рахунок постійного вимірювання тиску палива в контурі датчиком низького тиску.

Сигнал від датчика надходить до блоку керування двигуном. Значення сигналу зіставляється із стандартним значенням для конкретного режиму роботи двигуна. При відхилені тиску від стандартного значення, блок керування двигуном подає сигнал блоку керування паливним насосом. Блок керування паливним насосом змінює обороти насоса, тим самим змінює його продуктивність і тиск в контурі.

Контур високого тиску створює систему безпосереднього впорскування палива.

 

Джерело: http://ugulacri.ru/interier/20684-palivna-sistema-dviguna-fsibenzinovij-dvigun-fsi.html