Rotate the screen

Як дізнатися, що пора міняти гальмові колодки

Як дізнатися, що пора міняти гальмові колодки

Без застосування вимірювань і різного устаткування, тільки візуальному оглядом ви в змозі зрозуміти, що ресурс гальмівних колодок вже підходить до крайньої точки або вже відпрацьований. Яким чином? Досить просто:
– при контролі рівня гальмівної рідини. Зниження рівня в бачку може свідчити про те, що зносилися гальмівні колодки або гальмівні диски;
– при різкому (екстремальному) гальмуванні на середній швидкості в 60-80 км. ви відчуваєте биття. Це відбувається внаслідок нерівномірного зносу гальмівної колодки або диска;
– поведінка педалі гальма. Занадто різке гальмування або уповільнене, тобто що виходить за рамки штатного (звичного) натискання, має вас насторожити;
– пил від фрикційних накладок (гальмівна пил) на дисках з явно помітними ознаками металевої стружки. А якщо процес гальмування до того ж супроводжується і скреготом, то … вже пора перевіряти товщину гальмівної колодки або взагалі, наявність фрикційної накладки (хоча, про відсутність накладки ви почуєте відразу);
– датчик гальмівних колодок, при його наявності. Принцип дії датчика простий. У фрикційної накладки вмонтований сердечник з м’якого металу. При зносі гальмівної колодки до мінімуму, відбувається замикання ланцюга, і індикатор в панелі управління показує водієві про необхідність заміни колодок.
У випадку з датчиком, є одне істотне «але». Датчик гальмівних колодок не завжди може спрацьовувати. Це пов’язано з тим, що провід знаходиться в постійному контакті з водою (вологою), і через корозію, може прийти в непридатність.

Тобто можна застосувати приказку: «На датчик сподівайся, але сам не зівай». Навіть маючи на борту датчик гальмівних колодок, візуальне визначення зносу гальмівних колодок вам не завадить, та й часу багато не займе. Це ж наша безпека – справні гальма, і часу в такому випадку не шкода.