Загальні функції електронних систем керування роботою двигунів

AvtoAd

30/03/2019
Загальні функції електронних систем керування роботою двигунів

Загальні функції електронних систем керування роботою двигунів

 

Електронна система керування подачею палива автомобільного двигуна (Electronic Fuel Injection – EFI). Давачі виконують збір інформації про робочі параметри двигуна. Вони діляться на три групи: контактні, резистивні та імпульсні. За допомогою виконавчих механізмів електроніка керує процесом приготування паливної суміші та її впорскуванням у циліндри двигуна.

Режими, у яких працюють автомобільні двигуни внутрішнього згоряння:

  • режим пуску двигуна
  • режим роботи на малих навантаженнях (в тому числі холостий хід)
  • режим роботи на середніх навантаженнях
  • режим роботи на повних навантаженнях
  • режим різкого збільшення навантаження