Витратомір повітря G70 Audi A6 C5 2.7 Twin Turbo Hitachi

AvtoAd

11/03/2021
Витратомір повітря G70 Audi A6 C5 2.7 Twin Turbo Hitachi

G70 Витратомір повітря Hitachi HTC AFH70-25C на Audi A6 C5 покази та можливі проблеми

P0102


Raw code: 0102
ECU: OBD-II
Статус: Тимчасова
OBDII: Низький показник витратоміра повітря
Audi: Mass Air Flow (MAF) Sensor Circuit Low Frequency

 

При підключенні діагностики бачимо покази на заглушеному двигуні 

 

Після чого запускаємо двигун і дивимось на покази

Маємо 0.17 g/s натомість на холостому ході двигун V6 споживає близько 5.0 g/s. Можливі причини виникнення несправності, це негерметичний впускний тракт, простими словами від витратоміра до двигуна може бути підсмоктування повітря через порваний патрубок, зламаний хомут, клапан картерних газів, байпасних клапанів, на турбованих двигунах, сигнальний провід від датчика витратоміра та блоком управління двигуном і одна з причин, невідповідності показів, може ховатись у несправному витратомірі. 

Такі малі покази датчика можуть свідчити про несправний витратомір, так як цей показник майже у 30 разів меньший за норму. Стандартне забруднення витратоміру не призведе до таких низьких данних. 

Знімаємо витратомір.

 

Одразу помічаємо несправність, а точніше, обрив датчика 

 

Вердикт: Заміна.

Показники після заміни. Заміри проводились при включеному кондиціонері та вентиляторах охолодження, тому показник більше 5.5g/s. 

Зазвичай на прогрітому двигуні без навантаження показники коливаютьмся в межах від 3.3g/s до 4.7g/s.

Для перевірки живлення та сигнальних проводів, перегляньте схему підключення витратоміра повітря G70 на двигуні BES V6 2.7 Twin Turbo.

Гарних та легких ремонтів.