Вакуумна система (N47TU TOP)

AvtoAd

06/05/2022
Вакуумна система (N47TU TOP)

Вакуумна система двигуна N47TU ТОР має такі вузли для активізації групи наддуву:

Мембранні механізми вакуумних регуляторів для:

  • Перепускний клапан ступеня низького тиску;
  • Регулююча заслінка турбіни;
  • Байпасна заслінка нагнітача;
  • Перепускний клапан.

Електропневматичний перетворювач тиску для:

  • Регулююча заслінка турбіни;
  • Перепускний клапан.

Електромагнітний перемикаючий клапан для:

  • Перепускний клапан ступеня низького тиску;
  • Байпасна заслінка нагнітача;
  • Вакуум-ресивер.

У місці відгалуження від основного вакуумного трубопроводу до споживачів встановлені дроселі. Дроселі мають діаметр 1,1 мм. У моторі Н47ТУ ТОП відгалуження на деяких моделях не використовується та має гумову кришку. Лінії від електромагнітних клапанів (електромагнітного перемикаючого клапана та електропневматичного перетворювача тиску) до мембранних механізмів виконані у вигляді кольорових тканинних шлангів.

 

Електропневматичний перетворювач тиску


На двигуни N47TU ТОР встановлюються електропневматичні перетворювачі тиску для управління регулюючої заслінкою турбіни та перепускним клапаном. Використовуючи розрідження в системі та тиск навколишнього середовища, електропневматичний перетворювач тиску генерує керуючий тиск (змішаний тиск), який подається на мембранний механізм вакуумного регулятора. При цьому можна безступінчасто встановити будь-яке положення між «відкрито» та «закрито». Цифрова електронна система управління дизельним двигуном видає електричний сигнал, на підставі якого регулюється керуючий тиск. Регулююча заслінка турбіни та перепускний клапан мають безступінчасте регулювання.

 

Електромагнітний перемикаючий клапан


У моторі Н47ТУ ТОП використовуються три електромагнітні перемикаючі клапани. Вони необхідні для активізації заслінки байпасного каналу системи рециркуляції ОГ, байпасної заслінки нагнітача та перепускного клапана ступеня низького тиску. На відміну від електропневматичного перетворювача тиску тут не регулюється тиск, що управляє, а лише подається розрідження в системі на мембранний механізм вакуумного регулятора. Тому регулювання положення неможливе, є лише два положення: «відкрите» або «закрите».

 

Дросель

Розрідження утворюється вакуумним насосом. Підсилювач гальм має пріоритет у використанні вакуумної магістралі. Дроселі між вакуумним насосом і додатковими споживачами забезпечують те, що навіть за однієї течі у вакуумній системі (наприклад, внаслідок тріщини або пошкодження вакуумного трубопроводу) на підсилювачі гальм створюється достатнє розрідження.

 

Вакуум-ресивер


Вакуум-ресивер необхідний для того, щоб згладжувати вершини споживання розрідження. Т. до. через дросель може проходити лише певна маса повітря при створенні розрідження, за допомогою вакуум-ресивера забезпечується достатнє розрідження для регулювання вузла наддуву при піках споживання. Без вакуум-ресивера довелося б використовувати вакуумний насос значно більшого розміру для того, щоб при збільшенні діаметра дроселя та при течі в системі створювати достатнє розрідження для підсилювача гальм.

 

 

I - Трубопровід подачі розрідження (забарвлений у синьо-зелений колір);
II - Вакуумний трубопровід для активізації байпасної заслінки нагнітача (білий);
III - Вакуумний трубопровід для активізації регулюючої заслінки турбіни (синій);
IV - Вакуумний трубопровід для активізації перепускного клапана (чорний);
V - Вакуумний трубопровід для активізації перепускного клапана ступеня низького тиску (червоний);
1 - Зворотний клапан нагнітача;
2 - Вакуум-ресивер з дроселем;
3 - Електромагнітний перемикаючий клапан байпасної заслінки нагнітача;
4 - Електропневматичний перетворювач тиску для регулюючої заслінки турбіни;
5 - Вакуум-ресивер;
6 - Електропневматичний перетворювач тиску для перепускного клапана;
7 - Мембранний механізм вакуумного регулятора регулюючої заслінки турбіни;
8 - Мембранний механізм вакуумного регулятора перепускного клапана;
9 - Електромагнітний перемикаючий клапан перепускного клапана ступеня низького тиску;
10 - Мембранний механізм вакуумного регулятора перепускного клапана ступеня низького тиску;
11 - Мембранний механізм вакуумного регулятора байпасної заслінки;

 

 

A - Трубопровід подачі розрідження;
B - Електромагнітний перемикаючий клапан заслінки байпасного каналу системи рециркуляції ОГ;
C - Мембранний механізм вакуумного регулятора байпасного клапана рециркуляції ОГ;
2 - Вакуум-ресивер з дроселем;
3 - Електромагнітний перемикаючий клапан байпасної заслінки нагнітача;
4 - Електропневматичний перетворювач тиску для регулюючої заслінки турбіни;
5 - Вакуум-ресивер;
6 - Електропневматичний перетворювач тиску для перепускного клапана;
7 - Мембранний механізм вакуумного регулятора регулюючої заслінки турбіни;
8 - Мембранний механізм вакуумного регулятора перепускного клапана;
9 - Електромагнітний перемикаючий клапан перепускного клапана ступеня низького тиску;
10 - Мембранний механізм вакуумного регулятора перепускного клапана ступеня низького тиску;
11 - Мембранний механізм вакуумного регулятора байпасної заслінки нагнітача

 

Вирізка з Інформації https://www.drive2.ru/c/2433304/