Підтікання мастила з-під клапанної кришки: чому це відбувається і як усунути проблему

AvtoAd

08/02/2021
Підтікання мастила з-під клапанної кришки: чому це відбувається і як усунути проблему

Якщо за ніч під вашою автівкою утворилась солідна калюжа, нехтувати проблемою не можна, доведеться ремонтувати, бо само по собі аж ніяк не мине. Адже підтікання мастила (якщо тільки ви не залили надто багато мастила або ж проігнорували рекомендації виробника щодо його типу) може сигналізувати про різні серйозні несправності.

 

Що це може бути? Та що завгодно!  Може протікати датчик мастила, передній або задній сальник колінвалу, розподілювач запалювання, мастильний фільтр, вентиляція картера… А може бути проблема у самій клапанній кришці, яка «просить» замінити зношений герметик на новий.  

 

Для чого потрібна клапанна кришка? 

 

Мастильний насос у двигуні качає мастило, змащуючи розподільний вал (або кілька валів) і клапани. І якби не було клапанної кришки, увесь підкапотний простір був би у бризках. Тобто, вона елементарно не дає розпорошуватись мастилу в різні боки. Але при цьому сама кришка може виходити з ладу і потребувати ремонту. 

 

Розглянемо причини підтікання клапанної кришки та усунення проблеми на прикладі Ford Kligia 2-5T.

 

1. Майстер знімає болти і шпильки, виймає кришку і виявляє, що в самому моторі проблем немає, але «рідний» герметик зносився до такого стану, що став фактично схожим на цемент. 

 


У нашому випадку кришка металева. До слова,у автівках старшого покоління їх робили тільки металевими, але зараз все частіше зустрічаються пластикові. З одного боку, це полегшує масу автомобіля, з іншого – скорочує термін експлуатації самої кришки. Адже двигун працює з високими температурами, мастило може досягати показника понад 100 градусів за Цельсієм, а таке витримає тільки дуже термостійкий пластик. 

 

 

2. Металева кришка ретельно очищується за допомогою шуруповерта і м'якої дротяної насадки. Її також Продувають і чистять до ідеального стану.

 

 

3. Наносимо новий герметик. Дуже часто використовують продукцію Victor Reinerz – на думку фахівців цей герметик нині поза конкуренцією щодо якості. Варто стежити, щоб герметик був нанесений рівномірно. Використовуємо тільки такий герметик, який ідеально підходить до вашої марки автомобіля.  

 

 

4. Оскільки в моделі Ford Kligia 2-5T клапанна кришка є водночас є кріпленням розподільних передвалів, нам знадобиться спеціальний набір фіксаторів для газорозподільного механізму, який дозволяє провести коректну установку фаз ГРМ.

 

Кришку потрібно встановити назад з правильним кріпленням болтів, неправильна і нерівномірна затяжка може призвести до деформації клапанної кришки.