Передові системи допомоги водієві ADAS

AvtoAd

31/05/2022
Передові системи допомоги водієві ADAS

Розширені системи допомоги водієві є ключовими факторами розвитку автономних транспортних засобів майбутнього. Вже сьогодні технології ADAS забезпечують високий рівень комфорту водіння та уникнення аварій з допомогою таких функцій як адаптивний круїз-контроль і система допомоги під час екстренного гальмування.

 

 

Датчики та комп'ютерне обладнання ADAS для сприйняття на 360°

 

 

Технології радара, камери та Лідар забезпечують надзвичайно надійний огляд автомобіля на 360°, що є передумовою для реалізації передових функцій водіння. CES має доступ до новітнього портфоліо датчиків для інтеграції у ваш автомобіль:

 

  • Радари далекого радіусу дії, наприклад, для таких функцій, як система допомоги під час екстренного гальмування та адаптивний круїз-контроль.

 

  • Радари короткого радіусу дії, наприклад, для таких функцій, як виявлення сліпих зон, сповіщення про перехресний рух ззаду та підтримка зміни смуги руху.

 

  • Фронтальні камери, наприклад, для функцій підтримки смуги руху та підтримки обмеження швидкості.

 

  • Камери моніторингу водія, наприклад, для моніторингу доступності водія.

 

  • Супутникові камери, наприклад, для 3D-об'ємного перегляду та заміни дзеркала.

 

  • Автоматизовані блоки керування водінням для розміщення функцій, які вимагають комплексного з’єднання датчиків, наприклад, Traffic-Jam-Assist, Highway Assist і розширених рук – вимкнені функції.

 

 

 

 

Функції ADAS для безпеки та комфорту

 

 

На основі доступних налаштувань датчиків функції ADAS сприяють безпеці дорожнього руху та позбавляють водія від виснажливих завдань водіння. CES пропонує «під ключ» інтеграцію найсучасніших функцій ADAS у ваш автомобіль, в тому числі:

 

 

Адаптивний круїз-контроль 

Система ACC працює як звичайна система круїз-контролю в умовах відкритої смуги руху. Під час наближення до більш повільного транспортного засобу на маршруті об’єкта, система ACC використовує силовий агрегат і електронну гальмівну систему, щоб регулювати швидкість суб’єкта, а також підтримувати рух, вибраний водієм. У тому числі:

  • ACC Stop&Go;
  • Реакція на статичні об’єкти Auto Go;
  • Вхід зовнішньої підтримки швидкості.

 

 

Помічник у заторах

 

Помічник у заторах поєднує в собі систему адаптивного круїз-контролю на повній швидкості з можливістю Auto-Go разом із системою підтримки утримання смуги руху на повній швидкості. Маршрут руху також може бути визначений траєкторією руху попереду транспортного засобу за певних обставин, таких як низька швидкість, щільний рух, а також відсутність розмітки смуги руху. Розширений варіант системи також зможе допомогти водієві на будівельних майданчиках зі зменшеним бічним простором.

 

 

Виявлення сліпих зон

Система виявлення сліпих зон (BSD) контролює зону «сліпої зони», знімає значну частину навантаження з водія. Це працює для уникнення небезпечних ситуацій. Датчики контролюють дорогу позаду та поруч із вашим автомобілем про з'зд в умовах відсутності проміжку.

 

 

Попередження про перехресний рух

Система сповіщення про перехресний рух ззаду (RCTA) використовує ту ж саму радіолокаційну інфраструктуру для виявлення транспортних засобів у сліпій зоні (виявлення сліпих зон, BSD) і може допомогти уникнути нещасних випадків під час виїзду з місця та паркування заднім ходом. Оскільки це часто завершується серйозними аваріями з травмами.

 

 

Допоміжний сигналізатор дорожнього руху та система обмеження швидкості 

Пристосування гарантує, що поточне обмеження швидкості та інші дорожні знаки відображаються водієві на постійній основі. Функціонує автоматичне розпізнавання через зв’язок між зображеннями, зробленими камерою, та інформацією про обмеження швидкості, що зберігається в навігаційній системі. Таким чином, водієві відображатимуться навіть обмеження швидкості, які складно вловити візуально. Функція включає виявлення умовних обмежень швидкості з допомогою додаткового зчитування оптичних символів. За бажанням SLA можна розширити на інтелектуальну систему підтримки швидкості (ISA), адаптувавши круїз-контроль до інформації про обмеження швидкості з розпізнаванням дорожніх знаків.

 

 

Допоміжні системи дотримування смуги руху

 

Допоміжна система дотримання руху утримує транспортний засіб у центрі смуги в межах повного діапазону швидкостей. Система спрямована на підвищення комфорту, підтримуючи водія у завданнях бокового контролю. Пристосування вимагає, щоб водій тримав руки за кермі. Систему LKA можна поєднати з адаптивним круїз-контролем (ACC), щоб одночасно підтримувати як поздовжній, так і поперековий контроль. Систему можна легко вимкнути у будь-який момент.

 

 

Камера кругового огляду

 

Камера кругового огляду спочатку була розроблена, щоб дати водієві нові й раніше недоступні точки огляду свого автомобіля, зазвичай використовуючи 4 камери та ЕБУ. Ці точки зору приносять користь водієві в кількох сценаріях; починаючи з перевірки сліпої зони під час зміни смуги на автомагістралі та закінчуючи з’їздом з паралельного паркування без шліфування коліс.

 

 

ADAS на шляху до автоматизованого водіння

 

Внаслідок переходу від високоавтоматизованого, але все ще контролюваного водієм, до частково автономного водіння, з'явилися важливі технологічні бар’єри.  Ці бар'єри потрібно долати. CES надає всі необхідні продукти та послуги, щоб цьому посприяти.  Наприклад: 

 

  • Злиття датчиків і моделювання навколишнього середовища;
  • Тест-техніка для автономного водіння;
  • Потужні обчислювальні блоки безпеки (ADCU) для автономного водіння.

 

 

Джерело