Модернізація автомобіля, заміна світлодіодних фар MK7.5 OEM

AvtoAd
05/11/2021
Я купив свій GTI 2019 року в березні минулого року. Я був дуже схвильований оновленням з Jetta, але в процесі я пропустив кілька речей. Найбільшою помилкою було не отримати пакет освітлення. Оскільки моя щоденна поїздка довга, і через погану видимість я ледь не вдарив кількох оленів вранці. Я вважаю, що оновлення галогенних фар було гідною інвестицією.
Оновлення:
18 серпня 2021 року
Допомагаючи комусь у модернізації, я помічаю помилки в інформації про 14-контактний роз’єм. Зробив виправлення та додав фактичну світлодіаграму. Мені потрібно перевірити, чи переходить контакт 13 на обох лампах до T73a/72, так виглядає на схемі.
30 травня 2021 року
На наступній схемі показано різні доступні режими освітлення. Під час кодування DLA на машині друзів я почав запитувати, чому я ввімкнув різні режими. Закінчив реєстрацію вихідного світла, щоб з’ясувати, які швидкості запускають різні режими. Я виявив, що ви повинні підтримувати швидкість на різних діапазонах, щоб ліхтарі переходили в різні режими.
- Junction Light - Увімкнено при динамічному проходженні поворотів, також працює при повороті з туманом
- City Light – увімкнення з візерунком на швидкості менше 20 миль/год або під час повороту
- Country Lights – світловий шаблон за замовчуванням
- Світло автомагістралі (ліхтар шосе) – увімкнення з шаблоном на швидкості понад 70 миль/год
- Оновлений модуль 4B Кодування для виправлення помилок, додані ліхтарі міста, ліхтарі шосе та система дальнього світла
- Оновлено модуль 09, щоб включити допоміжну систему дальнього світла
- Додано кодування для модуля A5 та допомоги дальнього світла
- Додано налаштування Light Assist
Що потрібно знати
- Це модернізація наступного рівня, яка вимагає грошей, часу, великої кількості терпіння, а іноді й молитви
- Від'єднайте акумулятор, перш ніж возитися з будь-яким електричним обладнанням
- Я не несу відповідальності, якщо ви зіпсуєте свою машину
- Я готовий відповісти на будь-які запитання в міру своїх можливостей
- Світлодіодні лампи начебто не підлягають обслуговуванню, тому в корпусі вже є лампочка
- Існує 3 версії світлодіодних ліхтарів, 8IT, 8IU, 8IX (версія для США з жовтим відбивачем заснована на цій моделі)
- Тільки 8IU здатний до повної динамічної підтримки освітлення (подвійні промені, які динамічно регулюються)
- Для освітлення потрібні два модулі. Один керує потужністю, а інший — вертикальною/горизонтальною віссю
- Модулі мають мікропрограму, специфічну для типу світла, на якому вони використовуються (якщо ви отримуєте свої запчастини вживаними, як я)
- Одна фара була отримана від когось, хто сказав, що вона нова, але не встановлена. До нього були підключені відповідні модулі. Я не впевнений, що нові ліхтарі доставляються таким чином, тому підтвердьте, будь ласка.
- Світлові модулі програмуються модулем 4B. Отже, якщо я вам сподобався, і ви отримали використаний модуль, закодований для невідповідного транспортного засобу (або оригінального), йому потрібно завантажити відповідне мікропрограмне забезпечення та параметри, щоб фактично працювати
- Параметри/прошивку можна завантажувати тільки за допомогою VCP або ODIS
- Офіційна схема електропроводки - це сміття, і інженера, який це зробив, слід звільнити
- Хтось опублікував посилання на vortex «Купити інструкції для MK7.5», цей посібник кращий, ніж той на сайті erwin.vw.com, до якого потрібен платний доступ
Список запчастин VAG
- 5q0937085bs - 09 Якщо потрібно. BCM Рестайлінговий агрегат
- 3Q0907338C – 4B Багатофункціональний модуль
- 8W0972420A - 4B Роз'єм багатофункціонального модуля
- 7P5941572A - Основний світлодіодний модуль живлення (1 на кожну лампочку)
- 8V0907399D - Модуль світлодіодного блоку управління (1 на кожну лампочку)
- N10708601 - Гвинти для модулів (я отримав кілька від Lowes, які мають ту ж різьбу, і нарізав їх за розміром)
- 5Q0512521J - Датчик регулювання рівня (не потрібен, якщо у вас є DCC)
- Болти / шайба / стопорні гайки M5 - я думаю, що я вибрав довжину болта 12 мм
- 5GM941077A [5GM941059A - старий] – GTI US – Ліва світлодіодна фара
- 5GM941078A [5GM941060A – старий] – GTI US – Права світлодіодна фара
- Жгут проводів – взяв його з AliExpress, я не бачив такого, який був би саме для світлодіодних ламп, тому вам потрібно буде вбити цей, щоб він працював. ПЛАТИ за швидшу доставку!
- ДЛЯ VW Golf 7 MK7 ксенонові фари з авторегулюванням діапазону поворотних фар AFS Провід/кабель/джгут ксенонової лампи світлодіодне світло
- https://www.aliexpress.com/item/32974089857.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3bba4c4dfM036j
Спеціальні інструменти/деталі
- Набір інструментів для видалення клем – необхідний для повторного закріплення кабелів
- Інструменти для панелей корпусу – полегшують знімання панелей
- Паяльник/припой
- Термоусадочний набір - для належного захисту з'єднань (я почав з ізоляційної стрічки, але це краще)
- Tesa Tape 51036 – щоб обмотати дроти двигуна (достатньо одного рулону)
- Tesa Tape 51608 – щоб обмотати ваші дроти в салоні (одного рулону має бути достатньо)
- Набір бит Torx – я думаю, що я використовував T40 і T30, але отримайте набір, якщо у вас його немає
- Міні запобіжник 5 AMP – для фар (1 на світло)
- Інструмент для видалення роз’ємів VAG – полегшує від’єднання штекерів фар
- OBDeleven/VCDS/VCP/ODIS – перепрограмувати модуль 9, 19 і 4B
- VCP – якщо ви отримуєте запчастини з ebay із випадкових автомобілів, як я, вам знадобиться VCP, щоб завантажити належну прошивку та параметри (очевидно, ODIS може це зробити)
- Викрутки/розетки/ножиці/хороший плейлист

або такий
Модуль MK7 AFS і MK7.5 4B
Роз'єм MK7 AFS, повинен бути 26-контактним, але він використовує лише 22
Роз'єм MK7.5 4B
Термінал MK7.5 4B
Установка заднього лівого датчика рівня повинна бути досить легкою, якщо ви придбали джгут. Вам потрібно буде зняти заднє сидіння і панель на порозі. Однією з проблем є встановлення правильного положення датчика. Інший з’єднує контакт 3 датчика з наявним проводом на T73a/22, у моєму GTI вже щось було.
Встановіть датчик на задній лівій стороні.
Перед тим, як запустити джгут, я вставляю його в кабель з гнучким дротом і перекручую стрічкою для захисту.
Я виявив, що найкращим способом запустити джгут на верхній стороні підрамника. Я не зміг отримати гарне зображення, але ви повинні зрозуміти, як тільки ви запустите джгут.Зніміть кришку колеса, якщо ви цього ще не зробили. Виріжте втулку, щоб потрапити в салон, не забудьте заклеїти це потім, я використав пістолет для гарячого клею.
Опинившись там, слідуйте за рештою проводів до передньої частини автомобіля до BCM.
Після того, як ви перенесете джгут спереду, зніміть ручку капота та панель за нею, щоб отримати доступ до джгута BCM. Підключіть кабелі, використовуючи наступну таблицю.
шпилька | Колір дроту | BCM |
1 |
Синій | T73a/23 |
3 |
Чорний | T73a/22 |
4 |
Коричневий/червоний | T73c/57 |
На даний момент я дуже сподіваюся, що ви віддані. Це точка неповернення, і буде потрібно деякий час, щоб знову зібрати GTI (або будь-який тип V-Dub у вас). Це той момент, коли я втратив розум через те, що не знаю, що я зараз роблю щодо цієї модернізації. Це займе принаймні один день, якщо робити це самостійно, тому плануйте відповідно.
Огляд високого рівня: вийміть акумулятор, запустіть джгут проводів, знову підключіть новий 14-контактний роз'єм, перевірте провід за допомогою мультиметра та встановіть фари. Я розміщу інформацію про підключення до місця встановлення 4B.
Перше, що потрібно зробити, це вийняти акумулятор.
Зніміть гумову смужку з кришки камери. Потім зніміть два затискачі (3), які тримають ліву сторону. Потягніть кришку прямо вгору, щоб зняти її з фіксатора (5).
Виконайте жорсткість правої фари за жовтим шляхом. Виконайте жорсткість лівої фари по зеленому шляху.
З внутрішньої сторони кабіни проколіть отвір на жовтій частині цієї втулки, щоб запустити всередину джгут проводів. Я вважаю, що вішалка з дротяної тканини дуже корисна на цьому етапі.
Знову підключіть оригінальний 10-контактний роз’єм галогенних ламп до 14-контактного роз’єму світлодіодних ламп. Для проводів, які не використовуються, відріжте їх і наклейте на кінчики чорну стрічку або термоусадочну плівку. Потім оберніть їх навколо джгута. Використовуйте скотч, щоб обернути їх до джгута. Я розрізаю та припаюю деякі дроти, оскільки деякі контакти 14-контактного роз’єму менші за 10-контактний роз’єм. Ось чому перевірка проводів за допомогою мультиметра надзвичайно важлива. Вставляючи штифти в роз’єм, спробуйте повторно використовувати гумову прокладку, щоб запобігти потраплянню вологи/води до клем.
Ліворуч | |||||||
10-контактний роз'єм | Колір дроту | 14-контактний роз'єм | Колір дроту | Функція | Підключення BCM | Підключення 4В | Примітка |
1 | Помаранчевий/сірий | CAN-H | 15 | ||||
2 | Помаранчевий/коричневий | CAN-L | 5 | ||||
4 | 12v | З’єднання лише з 8 |
|||||
5 | Коричневий | GND | Використовуйте землю біля дверей з боку водія | ||||
6 | Жовтий | 6 | Жовтий | Сигнал | 73c/5 | ||
7 | GND | ||||||
8 | Чорний/Бузковий | 12v | Новий запобіжник 37 | ||||
8 | Білий/Чорний | 11 | Синій/білий | Сигнал | 46b/39 | ||
1 | Чорний білий | 13 | Сірий/Чорний | Сигнал | 73а/72 |
Правильно | |||||||
10-контактний роз'єм | Колір дроту | 14-контактний роз'єм | Колір дроту | Функція | Підключення BCM | Підключення 4В | Примітка |
1 | Помаранчевий/сірий | CAN-H | 15 | ||||
2 | Помаранчевий/коричневий | CAN-L | 5 | ||||
4 | 12v | ||||||
5 | Коричневий | GND | Використовуйте землю біля дверей з боку водія | ||||
6 | Жовтий/Синій | 6 | Жовтий/Синій | Сигнал | 46b/1 | ||
7 | GND | ||||||
8 | Сірий/Чорний | 12v | Новий запобіжник 36 | ||||
8 | Білий/фіолетовий | 11 | Синій/білий | Сигнал | 46b/2 | ||
1 | Сірий/Чорний | 13 | Сірий/Чорний | Сигнал | 73а/72??? |
Монтажна схема
Перед тим, як зняти фари, скотчем обкресліть, як вони прилягають до бампера. Це допомагає зробити промивання нових фар.
Відкрутіть два гвинти, що тримають гриль, і зніміть решітку. Подумайте про те, що це видалить радар з автомобіля. Однак, оскільки ніяких реальних змін до розмірів автомобілів не було, вони все ще повинні відповідати специфікаціям після повторного встановлення. Зніміть штекер радара.
* Після завершення цього посібника я модернізував фронтальну допоміжну камеру. Я можу підтвердити, що якщо радар вилучено, коли акумулятор від’єднано, проблем із радаром не повинно виникнути, якщо його правильно встановити.
Викрутіть гвинти всередині колодця.
Викрутіть гвинт за бампером, який тримає світло.
Зніміть болти, що тримають фару на місці, щоб включити металеву планку.
Я пам’ятаю деякі гвинти/болти, які я відкрутив після зняття решітки, які дозволяють мені більше натягнути бампер, щоб я міг висунути фари.
Нарешті встановіть нові ліхтарі та повторіть процес у зворотному порядку, щоб повернути все на місце.
Я зробив все над тим, щоб моя коробка запобіжників виглядала як OEM. Це був надзвичайно складний процес, оскільки майже не було місця для роботи. Зняття мертвої педалі (у мене DSG) допомогло дати мені трохи більше місця, але це болісно злізти, і ви можете зламати кліпсу. Ось блок запобіжників перед лише для довідки.
Я зняв купу речей, але я думаю, що просто витягнувши три болти (жовті стрілки) дасть достатньо ходу, щоб змусити держатель запобіжника рухатися вперед. Є три затискачі (зелені стрілки), які утримують його на місці, перш ніж він фактично рухається.
Ви повинні мати можливість висунути його ззаду і приклеїти інструмент для панелі або викрутку з лівого боку, щоб утримувати його на місці. На наступному зображенні зображено задню частину держателя запобіжника. Мета полягає в тому, щоб перемістити держатель запобіжника вперед настільки, щоб ви могли перемістити пластиковий важіль блокування фіолетового кольору за край. Не намагайтеся зрушити замок, якщо ви не бачите його спереду, він просто зламається. У мене це трапилося з верхнім.
Після того, як замок запобіжника відкритий, ви зможете вставити троси запобіжників 36 (права фара) і 37 (ліва фара). Я виявив, що зав’язування спереду краватки на блискавці допомагає мені знайти своє місце.
Я припускаю, що ви пішли з джгутом проводів. На цьому кроці ви завершите його різання, щоб зробити те, що потрібно для завершення підключення. Вам потрібно підключити модуль 4B до модуля шлюзу. Найкращий спосіб - створити нову твердість з джгута, який повинен був підійти до блоку AFS на MK7. Це абсолютно працює з усім, що у вас є. Синій штекер буде використовуватися як з’єднання для кабелів, які вже під’єднані до шлюзу. Сподіваємося, що наступна діаграма має достатньо сенсу, щоб побудувати це.
По суті, ви робите Y-подібний кабель. Синій роз’єм буде приймати OEM-кабелі, які спочатку йшли до контактів шлюзу 5, 15, 7 і 17. З іншого боку, ви з’єднаєте кабелі, які підключатимуться до шлюзу та модуля 4B, створюючи це Y. Don Не забудьте ще раз перевірити свою роботу мультиметром.
Всі кабелі заземлення підуть на землю за допомогою ручки засувки капота.
12 В потрібно буде підключити до джерела, яке отримує живлення від клеми 30. Запобіжники для цього неможливо дістатися, тому я пішов із контактом 8 вимикача світла (червоно-білий кабель). Якщо ви підете цим шляхом, кабель живлення можна буде просунути до передньої частини автомобіля і впаде прямо там, де я рекомендую вам встановити модуль 4B.
Нарешті, я виявив, що використання шматочка стрічки Velcro було найкращим способом закріпити модуль 4B за BCM.
Передумови
- Ліва фара - 29
- Програмне забезпечення: 8V0907399D
- Версія 0014
- Ліва фара - 39
- Програмне забезпечення: 8V0907399D
- Версія 0014
- Багатофункціональний модуль - 4В
- Програмне забезпечення: 3Q0907338C
- Версія 0346 (стокова прошивка 0286 працює, не плутати з версією Skoda 0286)
- Управління світлом ліворуч 2 – D6
- Програмне забезпечення 7P5941572A
- Версія 0002
- Управління світлом праворуч 2 – D7
- Програмне забезпечення 7P5941572A
- Версія 0002
Модуль 4B повинен бути автоматично визначений, і OBDEleven має попросити вас закодувати новий відкритий модуль. Якщо ви вирішите не дозволяти йому кодувати, просто виконайте наступне.
Блок управління: 19 Шлюз
код:
Adaptions: Installation list, specified installations Multifunction Module: [there are two entires; one at after Node_0x08 and the other after Node_0xA8] coded Long coding: FPA_Fuktion_AFS: active
Блок управління: багатофункціональний модуль 4B
Code:
Adaptions:
Installation list, specified installations
Multifunction Module: [there are two entires; one at after Node_0x08 and the other after Node_0xA8]
coded
Long coding:
FPA_Fuktion_AFS:
active
Control unit: 4B Multifunction Module
Code:
Long coding:
000000050900194A01101F60220000000000000000000000000000000000
lcm_afs_leimo_mounted:
Automatic high beam assist
LED_Headlight:
enabled
Function_activation_AFS:
activated
Vehicle type:
19 (not sure what the possibilities are but this is the one most golf are set to)
Rain/light sensor:
installed
Left-/right hand driving switch-over:
Right hand driv.
chassis_unit:
Mehrlenkerhinterachse Frontantrieb
disable_afs:
AFS III Abschaltung MFA+
Start-stop:
Supported (if you actually have it)
steering_curve:
mqb_direct_steering
lwr_sensor:
1_sensor (if you are like me and don't have DCC)
Source_height_value:
BCM (again, if you don't have DCC)
market:
ece (I'm in the USA but this makes the light more dynamic)
headlamp_coding_word:
1
Headlight Regulation:
enable (Enabling this makes the lights bend more)
Dynamic AFS light:
enable
City light:
enabled (if enabled, it changes the light patterned to City Lights)
Highway light:
enabled (if enabled, it changes the light patterned to Motorway Lights)
rain_light:
enabled
All-weather lights:
not enabled
mdf_activation:
not enabled (this is part of Dynamic Light Assists)
glw_activation:
not enabled (part of Dynamic Light Assists)
glw_with_lwr_activation:
not enabled (previously enabled, part of Dynamic Light Assists)
High Beam Assistance:
enabled (if you actually have module A5 installed, not compatible with DLA)
Static AFS light:
ECER R119 (corner lights come on once you engage the turn signal and you slow down)
Eco mode:
not enabled (keeps the lights moving dynamically in eco mode)
Dynamical_Low_Beam_Light:
enabled (not sure if it makes a difference)
segmented_cornering_light:
enabled (not sure if it makes a difference)
motor_variant:
Combustion engine
Funtion_activation_RTM
active
multi_function_camera:
installed (was giving me issues when not enabled, even if you don't have the camera)
highway_light:
not enabled (previously enabled)
race_light:
not enabled (previously enabled)
Adaptations:
Presentation run dynamic AFS light:
---:
active
Adaptive light functions:
---:
active
Reference_Run_Start_Condition:
---:
Engine start
Installation list, specified installations:
Multifunction Module:
Yes
Multifunction module on the second bus connection:
Yes
Light Control Left:
Yes
Light Control Right:
Yes
Light Control Left 2:
Yes
Light Control Right 2:
Yes
Antenna Control Module:
No
Telematics Communication Unit:
No
When 4B is coded, clear all errors on 29, 39, D6, and D7. Clear errors on 4B, headlight basic settings should still be an error.
Perform headlight basic settings:
- Basic settings
- Basic headlight settings
- Activate
- Basic headlight settings
- Back to Basic settings
- Acknowledge basic settings
- Activate
- Acknowledge basic settings
- verify coding
- verify adaptions
- reset the module
- clear faults
- perform basic settings again
Control unit: 09 Central Electrics
Code:
Adaptations:
############################ Disable old light settigns ############################
Leuchte 0 BLK VL B36:
Lasttyp 0:
not active
Lampendefektbit Position 0:
0
Fehlerort mittleres Byte DTC-DFCC 0:
0
Lichtfunktion A 0:
nicht aktiv
Lichtfunktion B 0:
nicht aktiv
Dimmwert AB 0:
0
Lichtansteuerung HD AB 0:
always
Lichtfunktion C 0:
nicht aktiv
Lichtfunktion D 0:
nicht aktiv
Dimmwert CD 0:
0
Dimming Direction CD 0:
maximize
Lichtfunktion E 0:
nicht aktiv
Lichtfunktion F 0:
nicht aktiv
Dimmwert EF 0:
0
Dimming Direction EF 0:
maximize
Lichtfunktion H 0:
nicht aktiv
Dimmwert GH 0:
0
Dimming Direction GH 0:
maximize
Lichtfunktion G 0:
nicht aktiv
Leuchte1BLK VRB20:
Lasttyp 1:
not active
Lampendefektbitposition 1:
0
Fehlerort mittleres Byte DTC-DFCC 1:
0
Lichtfunktion A 1:
nicht aktiv
Lichtfunktion B 1:
nicht aktiv
Dimmwert AB 1:
0
Lichtansteuerung HD AB 1:
always
Lichtfunktion C 1:
nicht aktiv
Lichtfunktion D 1:
nicht aktiv
Dimmwert CD 1:
0
Dimming Direction CD 1:
maximize
Lichtfunktion E 1:
nicht aktiv
Lichtfunktion F 1:
nicht aktiv
Dimmwert EF 1:
0
Dimming Direction EF 1:
maximize
Lichtfunktion G 1:
nicht aktiv
Lichtfunktion H 1:
nicht aktiv
Dimmwert GH 1:
0
Dimming Direction GH 1:
maximize
Leuchte2SL VLB10:
Lasttyp 2:
not active
Lampendefektbitposition 2:
0
Fehlerort mittleres Byte DTC-DFCC 2:
0
Lichtfunktion A 2:
nicht aktiv
Lichtfunktion B 2:
nicht aktiv
Dimmwert AB 2:
100
Lichtansteuerung HD AB 2:
always
Lichtfunktion C 2:
nicht aktiv
Lichtfunktion D 2:
nicht aktiv
Dimmwert CD 2:
0
Dimming Direction CD 2:
maximize
Lichtfunktion E 2:
nicht aktiv
Lichtfunktion F 2:
nicht aktiv
Dimmwert EF 2:
0
Dimming Direction EF 2:
maximize
Lichtfunktion G 2:
nicht aktiv
Lichtfunktion H 2:
nicht aktiv
Dimmwert GH 2:
0
Dimming Direction GH 2:
maximize
Leuchte3SL VRB21:
Lasttyp 3:
not active
Lampendefektbitposition 3:
0
Fehlerort mittleres Byte DTC-DFCC 3:
0
Lichtfunktion A 3:
nicht aktiv
Lichtfunktion B 3:
nicht aktiv
Dimmwert AB 3:
0
Lichtansteuerung HD AB 3:
always
Lichtfunktion C 3:
nicht aktiv
Lichtfunktion D 3:
nicht aktiv
Dimmwert CD 3:
0
Dimming Direction CD 3:
minimize
Lichtfunktion E 3:
nicht aktiv
Lichtfunktion F 3:
nicht aktiv
Dimmwert EF 3:
0
Dimming Direction EF 3:
maximize
Lichtfunktion G 3:
nicht aktiv
Lichtfunktion H 3:
nicht aktiv
Dimmwert GH 3:
0
Dimming Direction GH 3:
maximize
Leuchte4TFL LB4:
Lasttyp 4:
not active
Lampendefektbitposition 4:
3a
Fehlerort mittleres Byte DTC-DFCC 4:
49
Lichtfunktion A 4:
Tagfahrlicht
Lichtfunktion B 4:
nicht aktiv
Dimmwert AB 4:
127
Lichtansteuerung HD AB 4:
always
Lichtfunktion C 4:
Blinken links aktiv (beide Phasen)
Lichtfunktion D 4:
nicht aktiv
Dimmwert CD 4:
0
Dimming Direction CD 4:
minimize
Lichtfunktion E 4:
Standlicht allgemein (Schlusslicht, Positionslicht, Begrenzungslicht)
Lichtfunktion F 4:
Parklicht links (beidseitiges Parklicht aktiviert li & re)
Dimmwert EF 4:
127
Dimming Direction EF 4:
maximize
Lichtfunktion G 4:
nicht aktiv
Lichtfunktion H 4:
nicht aktiv
Dimmwert GH 4:
0
Dimming Direction GH 4:
maximize
Leuchte5 TFL RB32:
Lasttyp 5:
not active
Lampendefektbitposition 5:
44
Fehlerort mittleres Byte DTC-DFCC 5:
4b
Lichtfunktion A 5:
Tagfahrlicht
Lichtfunktion B 5:
nicht aktiv
Dimmwert AB 5:
127
Lichtansteuerung HD AB 5:
always
Lichtfunktion C 5:
Blinken rechts aktiv (beide Phasen)
Lichtfunktion D 5:
nicht aktiv
Dimmwert CD 5:
0
Dimming Direction CD 5:
minimize
Lichtfunktion E 5:
Standlicht allgemein (Schlusslicht, Positionslicht, Begrenzungslicht)
Lichtfunktion F 5:
Parklicht rechts
Dimmwert EF 5:
127
Dimming Direction EF 5:
maximize
Lichtfunktion G 5:
nicht aktiv
Lichtfunktion H 5:
nicht aktiv
Dimmwert GH 5:
0
Dimming Direction GH 5:
maximize
Control unit: 09 Central Electrics
Code:
Adaptations:
############################ Enable new light settigns ############################
Leuchte6ABL LC5:
Lasttyp 6:
5 - LED Abblendlicht
Lampendefektbitposition 6:
36
Fehlerort mittleres Byte DTC-DFCC 6:
1a
Lichtfunktion A 6:
Abblendlicht links
Lichtfunktion B 6:
Lichthupe generell
Dimmwert AB 6:
127
Lichtansteuerung HD AB 6:
always
Lichtfunktion C 6:
nicht aktiv
Lichtfunktion D 6:
nicht aktiv
Dimmwert CD 6:
0
Dimming Direction CD 6:
maximize
Lichtfunktion E 6:
nicht aktiv
Lichtfunktion F 6:
nicht aktiv
Dimmwert EF 6:
0
Dimming Direction EF 6:
maximize
Lichtfunktion G 6:
nicht aktiv
Lichtfunktion H 6:
nicht aktiv
Dimmwert GH 6:
0
Dimming Direction GH 6:
maximize
Leuchte7ABL RB1:
Lasttyp 7:
5 - LED Abblendlicht
Lampendefektbitposition 7:
40
Fehlerort mittleres Byte DTC-DFCC 7:
1b
Lichtfunktion A 7:
Abblendlicht rechts
Lichtfunktion B 7:
Lichthupe generell
Dimmwert AB 7:
127
Lichtansteuerung HD AB 7:
always
Lichtfunktion C 7:
nicht aktiv
Lichtfunktion D 7:
nicht aktiv
Dimmwert CD 7:
0
Dimming Direction CD 7:
maximize
Lichtfunktion E 7:
nicht aktiv
Lichtfunktion F 7:
nicht aktiv
Dimmwert EF 7:
0
Dimming Direction EF 7:
maximize
Lichtfunktion G 7:
nicht aktiv
Lichtfunktion H 7:
nicht aktiv
Dimmwert GH 7:
0
Dimming Direction GH 7:
maximize
Leuchte8FL LB39:
Lasttyp 8:
5 - LED Abblendlicht
Lampendefektbitposition 8:
44
Fehlerort mittleres Byte DTC-DFCC 8:
4b
Lichtfunktion A 8:
Versorgungsbedarf der LCM Module
Lichtfunktion B 8:
nicht aktiv
Dimmwert AB 8:
127
Lichtansteuerung HD AB 8:
always
Lichtfunktion C 8:
Standlicht allgemein (Schlusslicht, Positionslicht, Begrenzungslicht)
Lichtfunktion D 8:
Parklicht rechts
Dimmwert CD 8:
127
Dimming Direction CD 8:
maximize
Lichtfunktion E 8:
nicht aktiv
Lichtfunktion F 8:
nicht aktiv
Dimmwert EF 8:
0
Dimming Direction EF 8:
maximize
Lichtfunktion G 8:
nicht aktiv
Lichtfunktion H 8:
nicht aktiv
Dimmwert GH 8:
0
Dimming Direction GH 8:
maximize
Leuchte9FL RB2:
Lasttyp 9:
5 - LED Abblendlicht
Lampendefektbitposition 9:
3a
Fehlerort mittleres Byte DTC-DFCC 9:
49
Lichtfunktion A 9:
Versorgungsbedarf der LCM Module
Lichtfunktion B 9:
nicht aktiv
Dimmwert AB 9:
127
Lichtansteuerung HD AB 9:
always
Lichtfunktion C 9:
Standlicht allgemein (Schlusslicht, Positionslicht, Begrenzungslicht)
Lichtfunktion D 9:
Parklicht links (beidseitiges Parklicht aktiviert li & re)
Dimmwert CD 9:
127
Dimming Direction CD 9:
maximize
Lichtfunktion E 9:
nicht aktiv
Lichtfunktion F 9:
nicht aktiv
Dimmwert EF 9:
0
Dimming Direction EF 9:
maximize
Lichtfunktion G 9:
nicht aktiv
Lichtfunktion H 9:
nicht aktiv
Dimmwert GH 9:
0
Dimming Direction GH 9:
maximize
************************* Optional disable foglights as cornering lights *************************
Leuchte12NL LB45:
Lichtfunktion B 12:
nicht aktiv
Leuchte13NL RB5:
Lichtfunktion B 13:
nicht aktiv
******** Enable AFS settings on the car settigns menu *********
Fernlicht_assistent:
Erweiterte_Fernlichtsteuerung:
AFS, FLA, Fernlicht ueber AFS (for hight beam assist with module A5)
AFS, Fernlicht ueber AFS (if you do not have module A5)
Menuesteuerung Fernlichtassistent:
Present
Fernlichtassistent Reset:
active
************************************* Enable Level Adjust Sensor non-DCC *************************************
Leuchtweitenregulierung:
sensor_headlight_range_control_installed:
rear
sLWR_verbaut:
not installed
1_Sensor_LWR:
1-Sensor_LWR
Fahrwerk_Variante:
Variante_1
sLWR_bei_Abblendlicht:
active
Quelle_Hoehenwerte:
BCM
************************************* Enable 4B to control lights *************************************
Aussenlicht_uebergreifend:
Light_Control_Module:
installed
LCM_blinker:
FALSE
************************************* Not 100% possitive this is needed *************************************
Aussenlicht_Blinker:
dynamisch_blinken_10:
active
Control unit: A5 Driver Assistance
Code:
Long coding
FLA_Headlight_type
LED
FLA_Additional_High_Beam
no_Additional_High_Beam
AFS_coding_Light_Assist
High_Beam_Assist
On the radio under Vehicle settings
Code:
Light settings
Light Assist
Turn-on time:
Early