Лямбда-зонд на основі титану: у чому його особливості?

AvtoAd
02/02/2021
Певний час на автомобілях використовувались датчики кисню на основі оксиду титану.
Як правило, в такому випадку у випускній системі є тільки один датчик. До нього підводять 3 або 4 проводи.
Лямбда-зонд на основі титану більш точний, ніж цирконієвий, але дорожчий. Такий датчик не сполучається з атмосферою, не генерує напругу і має збільшений діапазон виміру.
Він заживлюється і працює практично як витратомір: тобто, заживлюється через ЕБУ і видає сигнал у вигляді напруги.
Сигнал постійно змінюється (приблизно 1 раз за секунду) від 0,4 до 3,85 – 4,5 Вольт. Низька напруга вказує на «багату» суміш, висока – на «бідну».