Купуємо вживані шини: на що звернути увагу
AvtoAd
29/03/2021AvtoAd
29/03/2021Під час сезонної заміни коліс багато водіїв хочуть заощадити. На жаль, такі наші реалії: купити нове і дороге не кожен може собі дозволити.
Але є і добра новина: якщо ви купуєте шини у Європі (скажімо, Польщі чи Литві), проходять контроль. В країнах ЄС стежать за тим, щоб небезпечний автотовар не дійшов до покупця. Інша річ - в Україні. Тут ви можете так "заощадити", що вийде собі дорожче.
Якщо товар випущений більше, ніж сім років тому - не беріть. Подивіться на маркування збоку шини. Остання цифра вказує на рік випуску, а два попередні тижні того ж року.
З-під гуми визирає основа? Скажуть продавцеві: "До побачення!". Наявність будь-яких механічних пошкоджень протектора (слідів ударів, наприклад) не допускається.
Шини повинні мати рівномірний протектор. Якщо з одного боку вона більш зношена, ніж з іншого, відмовляйтесь.
Стирчать волосинки, є тріщини чи дірки на поверхні дотиком з ободом колеса - ця шина непридатна для використання.
Простежте, щоб зі всіх боків шина була однаково гнучкою. Для цього натисніть на колесо - вони мають рівномірно піддаватися тиску.
Протектор повинен мати 5 мм. Покупець буде вас переконувати, що українські закони допускають і ддвоміліметрові. Це так. Але практика показує, що для нормального зчеплення з дорожнім покриттям цієї величини замало.
Сьогодні б/в шини продають і в автомагазинах, і на авторинку, і на шиномонтажі, а також в Інтернеті. Останній варіант ми би вам не рекомендували, оскільки варто побачити товар, щоб переконатись самому, чи він вам підходить. Ну або принаймні не ведіться на попередню оплату - щоб ви завжди мали шанс повернути неякісний товар продавцеві.
Оскільки саме зараз час вибрати і записатись на шиномонтаж, сподіваємось, ці поради стануть вам у пригоді.