Audi C5 A6 як налаштувати дизельний двигун. Кодування та діагностика з допомогою KKL Adapter та програми VAG COM, VCDS, VAS, VCP, ODIS тощо. Збірник кодувань VAG Group

AvtoAd

23/05/2022
Audi C5 A6 як налаштувати дизельний двигун. Кодування та діагностика з допомогою KKL Adapter та програми VAG COM, VCDS, VAS, VCP, ODIS тощо. Збірник кодувань VAG Group

Налаштування дизельного двигуна:

 

Channel 01 - кількість палива, що обприскується, на холостому  ходу.


Channel 02 - регулювання оборотів Х.Х. Логін не потрібен.


Channel 03 - робота системи рециркуляції відпрацьованих газів.


Channel 04 - не чіпати. (кут упорскування). 


Channel 05 - кількість палива під час запуску.


Channel 12 - зміна часу роботи свічок розжарення (підігріву перед запуском).


Channel 18 - налаштування обмежувача швидкості. Можна лише знизити, назад не повернеш!

 

 

2.5 V6 TDI type AFB = 26261(26262),

для решти всіх дизелів = 12233.

 

 

Для налаштування дизельного двигуна виконуємо такі дії:

 

 

1. Обираємо Адресу блоку 08  Кондиціонування повітря.

 

 

2. Обираємо функцію 11 Логін.

 

 

3. Вводимо код.

 

 

4. ВОбираємо функцію 10 Адаптації. Для цього нам вистачить 00, 01, 02, 03 та 12. До речі, за умови "незгоди" машини канал 04 і 05 можуть допомогти.

 

 

Канал 00 - Скидаємо налаштування на "дефолтні". Краще виконувати з включеним запаленням, але зі заведеним двигуном:

  • Натискаємо  "зберегти" (Save)  та цифру 000.
  • Після цього рекомендуємо закрити (close) іще раз закрити (вже контролер)..
  • Вимикаємо запалення, а тоді  вклюаємо знову.

 


Канал 01 – кількість впорскуваного палива (класично це стосується тільки холостого ходу). За таких умов операція можлива:

  •  Двигун заведений.
  • Двигун ПРОГРІТИЙ.
  • Усі споживачі вимк. (магнітоли, конд., клімат тощо).
  • Дані специфікації: 2.5 to 9 mg/h.

 

Отож: 


- якщо змістити ближче до 2.5 (на 3-4) - педаль газу стане "чуйнішою";
- якщо навпаки до 9 (5-7) -  педаль обм'якне, але зменшиться витрата палива. Оптимально приблизно 5, але залежить від амбіцій вухатої прокладки (між кермом і сидінням).

 

 

Канал 02 – обороти холостого ходу. Запам'ятайте цифру 32768 – це базова установка. Значення нижче 32768 (32740 наприклад) - обороти холостого - нижче, вище 32768 (32800 наприклад) - вище обороти. Тут вже діємо на власний розсуд: для АКПП - вище ніж для механіки, але за повного приводу - нижче, ніж за попередніх провідних.

 

Канал 03 – система подачі відпрацьованих газів у складний момент. Знову ж таки: 32768 – базова установка. Що вище значення (типово - 33768) то менше газів у моторі. Ну і, логічно, що нижче (32768), то більше відпрацювання в мотор, а менше - в трубу.


До речі, експериментально зазначено, що зменшення впливу EGR провокує підтуплювання машини на низах.

 

Канал 12 - час роботи свічок розжарення. Тут нічого таємного немає, питання доцільності: якщо свічки і проводка до них  і датчик Ож  - справні, збільшувати або зменшувати їх час - немає сенсу.


Канал 18 - краще не чіпати.

 

 

 

Про кодування VCDS Вася Діагност читайте тут.