Реставрація турбокомпресора Alfa Romeo 159 1.9 jtd
AvtoAd
07/02/2022AvtoAd
07/02/2022
Розбираємо його для огляду окремих частин.
Актуатор в порядку:
Компресорне колесо не деформоване:
Але з невідомих причин на місці кріплення тубріни немає резинки. Її треба обов'язково встановити. Інакше стиснуте повітря виходитиме через неущільнене з'єднання.
Є накип на ущільненні:
А от з картриджем халепа: деталі зношені, є багато зайвого масла. Причиною цієї проблеми може бути використання неякісної оливи або "масляне голодування" (недостатня кількість масла). Картридж відновити не вдасться.
Розбираємо геометрію. В ній теж зібралося багато бруду. Але механізм в порядку:
Після цього деталі турбокомпресора треба вимити та очистисти, щоб ті виглядали як нові:
І не забуваємо про новий картридж:
А також резинку:
Згодом збираємо турбокомпресор і встановлюємо на спеціальний пристрій для налаштування:
Показники на екрані свідчать про справність турбокомпресора:
+
Тепер агрегат готовий до встановлення.
Про демонтаж та встановлення турбокомпресора читайте тут.