Поточна історія споживання HDS

AvtoAd

01/11/2021
Поточна історія споживання HDS

Я розпочинаю набір дописів про те, що ви можете робити за допомогою HDS.

Спочатку буде поточна історія споживання.
Цей варіант у вас є на нових автомобілях.

Чому ви повинні дбати про історію споживання?
Ця інформація періодично вимірюється ЕБУ при вимкненому запалюванні.

Теорія роботи (пропустити, якщо не цікаво).
На Honda ми отримали датчик EBS Bosch (номер 38920-TR0-A01) на мінусовій клемі акумулятора.
Одним із методів надійного визначення рівня заряду акумулятора є електронний датчик батареї Bosch (EBS), ключовий компонент системи управління енергією. Встановлений в ніші полюса батареї, він динамічно записує параметри струму, напруги та температури батареї з максимальною точністю. Програмне забезпечення розпізнавання стану батареї, інтегроване в EBS, використовує ці показання для визначення поточного та очікуваного стану батареї в майбутньому. Крім того, EBS пропонує розширені функції діагностики під час виробництва, транспортування автомобіля та обслуговування. - звідси

 

Рентгенівський знімок схожого на Bosch. Датчик від Freescale 

Цікаві цитати зі специфікацій Freescale:
- Діапазон вимірювань до +/-2000А з точністю 5 мА і роздільною здатністю 1 мА
- Точність температури: +/-2°C (-20 до 60°C) і +/-3°C (-40 до 125°C)

Ось так це виглядає на моїй машині.
Датчик 38920-TR0-A016-M1, виробництва Угорщини.
HW (апаратне забезпечення = плата та компоненти) версія 06.02, SW (програмне забезпечення) версія 03.01.
Також на ньому можна побачити дату виробництва 2013-02-04.

 

 

Кінець теорії.
Більше теорії в austriamicrosystems Управління автомобільним акумулятором (PDF) .

Скажімо, у вас є відеореєстратор, який працює, коли двигун вимкнений. Чи повинно це занадто розрядити вашу батарею? Ви можете опинитися в ситуації, коли вам потрібно буде запустити автомобіль або навіть замінити акумулятор, якщо ви не перевірили це до (краще) або після установки. Або у вас підключена інша електроніка.

Звичайно, ви можете виконувати перевірки за допомогою DMM, але тепер ми маємо всі дані в ECU, і це круто, тому що перевіряється кілька разів.

Отже, відкриваємо HDS


Так виявляється мій Civic.


Головне меню. Вибір поточної історії споживання .


Невелика примітка, про що йдеться. Натисніть Так!


Наступний слайд – перший період.
Коли я вимкнув запалювання, споживання було близько 430 мА.
Через 1 годину це моя реєстраційна камера + код безпеки персонал + cunsumption Honda.
2 години - те ж саме.
Через 11 годин мою відеореєстратору вимкнули, тому що я отримав контролер, який контролює напругу акумулятора, і якщо воно падає нижче значення (12 В), він вимикає навантаження - відеореєстратор.
Отже, 70 мА – це автомобіль. Насправді не дуже добре, він повинен бути близько 20-40 мА. Треба перевірити.

 

 

 

 

 

Схоже, він вимірює перші 2 години інтервалів і останній безпосередньо перед запуском, ймовірно, коли ви вставили ключ або відкрили автомобіль.

 

ОНОВЛЕННЯ (30.04.2016)

Знімок з інструкції mk9 Civic з оригінальним ізраїльським ключем безпеки та Blaupunkt New York 830.

Виглядає майже добре. Я очікував, що це буде близько 30 мА. Ймовірно, локальні установки додали ~20 мА.

ENDOF ONDATE

 

Бонусний слайд.

Саме до яких модулів ви можете отримати доступ за допомогою HDS. Більшість із них доступні, але не всі.

PGM FI - це блок управління двигуном (ECU), AT - трансмісія, SRS - подушки безпеки і так далі. Слідкуйте за оновленнями! ;-)

Оригінал тут