Пошкодження ресивера повітря у BMW X1

AvtoAd

06/07/2021
Пошкодження ресивера повітря  у BMW X1

Проблема у роботі автомобіля BMW X1: датчик-витратомір повітря видає помилку. 

 

 

Під час огляду виявляємо серйозне механічне пошкодження у ресивері повітря: пластик пробито, у ньому утворився великий отвір. 

 

 

Чи може автомобіль працювати з таким дефектом? Так, може. Раптової зупинки двигуна чи диму з-під капоту при такому ушкодження не буде. Проте, вже досить скоро цей дефект позначиться на роботі блоку циліндрів двигуна. 

 

 

Чому так? Згадаймо, що робить впускний колектор. Він скеровує  повітряний потік в головку блоку циліндрів, а кількістю повітря керує дросельна заслінка. Змішування повітря з паливом зазвичай відбувається в короткій частині впускного колектора або в ГБЦ. А ресивер служить для накопичення повітря і компенсації коливань.

 

Основні функціїї ресивера повітря:

 

  • Накопичення стисненого повітря.
  • Зберігання стисненого повітря.
  • Вирівнювання і підтримка певного рівня тиску в трубопроводі.
  • Підтримка певного робочого режиму у компресорі,  яка призводить до зменшення кількості його перезапусків.
  • Пом'якшення пульсації, які виникають під час роботи компресора.
  • Первинне охолодження стисненого повітря.
  • Ретельний збір і подальше видалення конденсату.

 

Зрозуміло, що при такому достатньо великому пробої достатнього накопичення повітря немає. Воно фактично виходить повз ресивер. Відтак, компенсація коливань буде недостатньою. Ресивер дозволяє згладити пульсацію повітря і зробити впуск рівнішим. Якщо ж повітря виходить, циліндри отримують вкрай недостатню його кількість. 

 

 

Ремонтувати таке пошкодження недоцільно і ненадійно, ми рекомендуємо заміну компонента. 

 

АВТОРИ: 

Олексій Хатипов, авофахівець

Ірина Львова, журналіст