Помилки самодіагностики. Кодові помики LADA

AvtoAd

18/05/2022
Помилки самодіагностики. Кодові помики LADA

1                  

Несправність блоку керування двигуном. Якщо при зчитуванні модуль показав цю помилку на 2110 16 кл або іншому ВАЗі, для усунення треба подивитися на колодку пристрою. Найімовірніше, причина полягає в окисленні контактів або пошкодженні роз'єму. При несправності блоку керування слід виконати перепрошивка модуля.

 

                 

У бортовій мережі зафіксовано надто високу напругу. Користувачеві необхідно перевіряти роботу акумуляторної батареї та генераторного пристрою.

 

3                  

Несправність електроланцюга датчика рівня палива. Від пристрою може надходити знижений або підвищений сигнал. Треба перевіряти датчик і електроланцюг, який живить його.

 

                 

Несправність контролера антифризу. Необхідно провести діагностику датчика та проводки.

 

5                  

Помилка регулятора зовнішньої температури.

 

                 

Перегрів силового агрегату.

 

7                  

Аварійний тиск моторної рідини.

 

                 

Напруга в електромережі автомобіля занадто низька. Дії з діагностики виконуються аналогічні перевірки за високої напруги.

 

9                  

Акумуляторна батарея розряджена (критерій для спрацювання акустичного сигналізатора виконано).

 

                 

Визначення помилки у пакеті даних, закладеному в EEPROM.

 

12                

Несправності у функціонуванні діагностичної електролінії індикатора на панелі приладів.

 

13                

До мікропроцесорного модуля не надходить імпульс від лямбда-зонда.

 

14                

Блок управління фіксує підвищений сигнал, що йде від датчика температури антифризу.

 

15                

Несправність контролера температури охолоджувальної рідини. З пристрою подається знижений сигнал, що не відповідає номінальному значенню.

 

16                

Підвищена напруга в електромережі автомобіля.

 

17                

Низька напруга в бортовій мережі.

 

19                

Несправність датчика положення колінчастого валу. На мікропроцесорний модуль подається неправильний сигнал від контролера. Рекомендується зробити діагностику роз'єму та контактів, можливо, на колодку потрапив бруд.

 

21                

Несправність у роботі регулятора положення заслінки дросельного механізму. Можливо, проблема полягає у самому вузлі. Рекомендується перевірити роботу контролера та його проведення.

 

22                

Знижений сигнал, що надходить з контролера положення заслінки дроселя.

 

23                

Надто високий сигнал, що надходить з регулятора температури повітря, який всмоктується.

 

24                 

Несправність датчика швидкості автомобіля. Можливо, на спідометрі відображаються неправильні показання. Для усунення проблеми потрібно перевірити контакти на європанелі приладів, можливо просто відходить роз'єм.

 

25                

Надто низький сигнал, що фіксується в електроланцюзі датчика температури повітря, що всмоктується.

 

27, 28           

Неправильний імпульс, що подається з датчика системи відпрацьованих газів.

 

33, 34           

Несправності, пов'язані з роботою витратоміра. Треба перевірити всі контакти та електроланцюг, за яким підключений контролер масової витрати повітря.

 

35                

Мікропроцесорним модулем зафіксовано відхилення неодружених оборотів, причина може полягати в несправності датчика.

 

41                

Неправильний сигнал, що походить від регулятора фаз.

 

42                

Пошкодження електроланцюжка системи електронного запалення.

 

43                

Неправильний імпульс, що подається з датчика детонації.

 

44, 45           

Суміш у циліндрах двигуна занадто бідна чи занадто багата.

 

49                

Витік вакууму. Потрібна діагностика всіх магістралей та перевірка герметичності.

 

51, 52           

Несправність одного з модулів пам'яті блоку управління - ОЗП або ППЗП.

 

53                

Блок управління не може визначити сигнал, що надходить від датчика вихлопних газів.

 

54                

Відсутність імпульсу, що подається з регулятора октан-коректора.

 

55                

Збіднення паливно-повітряної суміші при низькому навантаженні на автомобільний двигун.

 

61                

Несправність лямбда-зонда.