Несправності датчиків. Кодові помилки Toyota

AvtoAd

19/05/2022
Несправності датчиків. Кодові помилки Toyota

P2A00            

Вихід з ладу першого кисневого контролера.

 

P0031            

Код Р0031 вказує на проблеми роботи лямбда-зонда. Користувачеві слід перевіряти кисневий регулятор, розташований на колекторному пристрої.

 

P0051            

Помилка Р0051 вказує на несправність роботи кисневого регулятора, встановленого на впускному колекторі. Причина проблеми може полягати у пошкодженні проводки, короткому замиканні або окисленні контактів. Потрібна детальна перевірка електролінії та якості підключення до бортової мережі.

 

Р0105            

Код поломки контролера тиску повітря. Треба перевіряти сам датчик, а також його контакт із бортовою системою.

 

P0115            

Цей код помилки OBD2 на Toyota 5A, Прадо 90, Е120 та інших версіях вказує на несправність контролера температури охолоджуючої рідини. Треба перевіряти роботу датчика, зокрема, його контактів із проводкою.

 

P0120            

Помилка 0120 з'являється в умовах неправильного функціонування або поломки одного з датчиків - положення дросельного вузла або педалі газу. За умови виходу ладу обох пристроїв можливі збої у функціонуванні силового агрегату: зниження тяги, провал потужності, відсутність реакції на натискання педалі. Причина може полягати в несправності проводки, через яку підключений контролер.

 

P0121            

Код помилки контролера положення педалі газу. Якщо датчик справний, то причина може полягати в проблемах роботи дросельної заслінки, оскільки у функціонуванні вузла зафіксована низька продуктивність.

 

P0125            

Мікропроцесорним модулем зареєстровано знижену температуру холодоагенту для управління системою замкнутим контуром. Причину несправності Р0125 слід шукати у лямбда-зонді або термостаті.

 

P0131            

Несправність першого кисневого контролера, потрібна також діагностика його проведення.

 

P0137            

Модулем керування двигуном зафіксовано знижений сигнал, що надходить від вихідного контролера кисневого датчика. Йдеться про другий по рахунку пристрій, встановлений у першому банку двигуна.

 

P0156            

Помилка Р0156 на Toyota Марк II, X, Verso 14D та інших версіях повідомляє про поломку другого лямбда-зонда, встановленого в банку 2.

 

P0330            

Р0330 пов'язана з пошкодженням проведення живлення другого датчика детонації. Якщо пристрій ламається, виникають труднощі із запуском двигуна, іноді двигун зовсім не запускається. Під час руху на неодружених обертах силовий агрегат буде троїти.

 

P0500

Код Р0 500 (0500) з'являється внаслідок несправності датчика швидкості. Інформація про швидкісний режим може непраивльно відображатися на спідометрі, можливі стрибки стрілки.

Для вирішення проблеми рекомендуємо виконати такі дії:

  1. Перевірити цілісність роз'ємів на колодці підключення датчика до панелі приладів. Можливо, відійшов контакт, і його треба заново приєднати.
  2. Виконати діагностику цілісності кабелю, яким датчик підключений до комбінації приладів.
  3. Перевірити якість підключення контролера до трансмісійного агрегату.
  4. Провести діагностику контактів щодо замикання.

 

 

P0505            

Код 0505 з'являється за умови виходу з експлуатації датчика холостого ходу. З появою цієї проблеми двигун автомобіля функціонуватиме нестабільно, можливі стрибки обертів.

 

Р0556            

На Тойотах 2006 та інших років випуску цей код вказує на проблеми з роботою датчика тиску в контурі вакуумного підсилювача гальм. Від пристрою надходить сигнал, який не відповідає нормованим показникам. Ймовірно, сам датчик доведеться замінити.

 

P0776            

Несправність електромагнітного клапана у системі регулювання тиску.

 

P0793            

Мікропроцесорний модуль визначив неполадки у роботі регулятора обертів трансмісійного агрегату. Можливе пошкодження проводки або неправильний опір на лінії, що спричинило коротке замикання контактів. Іноді причина полягає в несправності контролера положення паркінгу.

 

Р0915            

Розбіжність у показаннях основного та додаткового датчиків механізму перемикання передач.

 

P0919            

Помилка управління положенням механізму перемикання швидкостей.

 

P1100            

Комбінація пов'язана з перебоями у роботі датчика масової витрати повітря. Потрібно перевірити роботу пристрою та переконатися в тому, що контролер не засмічений. Якщо датчик забитий, потрібне його очищення, для цього можна використовувати спеціальний засіб для карбюраторних двигунів.

 

P1116            

Вихід з ладу датчика контролю температури охолоджувальної рідини. Рекомендується перевірити якість контакту пристрою з проводкою та цілісність лінії живлення.

 

P1121            

Код 1121 з'являється внаслідок несправності датчика, встановленого на педалі газу. Контролер положення пристрою посилає неправильний сигнал від мікропроцесорного модуля. Потрібна детальна перевірка регулятора.

 

P1125            

Загальна несправність у роботі датчика положення дросельного механізму.

 

P1128            

Вихід з ладу датчика кисню верхнього рівня з підігрівним елементом.

 

P1150            

Блок управління не може визначити перемикач підігрівача кисневого регулятора, встановленого в другому блоці.

 

P1250 Код 1250 на автомобілях Toyota Т22, Т25 та інших версіях може виявлятися за умови двох несправностей:

  • несправність контролера тиску наддуву, параметри датчика не входять до діапазону нормованих значень;
  • проблеми у функціонуванні приводного пристрою керування турбокомпресором.

 

P1336            

Код помилки вказує на вихід з ладу датчика положення колінчастого валу, але причина проблеми може полягати у перескоці ременя газорозподільного механізму на один або кілька зубів. Потрібно перевірити цілісність ремінця та зробити його заміну, якщо той розтягнувся.

 

P1346            

Код Р1346 (1346) повідомляє про неполадки у роботі контролера положення розподільчого валу. Можливі збої у роботі фаз газорозподілу. Потрібна детальна перевірка датчика, а також проводки, якою він підключений.

 

P1520

Код Р1520 (1520) пов'язаний з несправністю вимикача задніх стопових вогнів, можливі причини поломки:

  • пошкодження проводки живлення датчика або лампочок, встановлених у стоп-сигналах;
  • вихід із ладу реле або запобіжного пристрою оптичних елементів;
  • пошкодження гнізда чи контактів запобіжника;
  • несправність датчика, встановленого на педалі гальма;
  • проблеми у роботі блоку управління.

 

P2238            

Код помилки Р2238 (2238) пов'язаний з несправністю у роботі першого кисневого контролера двигуна. Потрібна діагностика підключення лямбда-зонда, оскільки сигнал, що надходить від регулятора, може бути надто низьким.

 

P2241            

Код Р2241 вказує на несправність другого лямбда-зонда, розташованого праворуч.

 

P2714            

Код Р2714 вказує на несправність електромагнітного клапана у роботі автоматичної трансмісії. Потрібна детальна перевірка коробки. Починати діагностику рекомендуємо з датчиків.

 

P2716            

Код Р2716 з'являється внаслідок електричної несправності клапана контролю тиску «Магніт D».

 

B1100            

Вихід із ладу або збій у роботі вузла контролера подушки безпеки. Рекомендується зробити діагностику всіх проводів, що йдуть від блоку керування. Причина проблеми може бути не в датчику, а в поганому контакті або кабелі.

 

B1153            

Код В1153 або 1153 з'являється при несправності контролера положення сидіння. Потрібно перевіряти датчики, розташовані на кріслах водія та пасажира. Причина несправності зазвичай полягає у поломці дрота чи від'єднанні контакту.

 

B1421            

Код В1421 (1421) вказує на неполадки у роботі контролера сонячної радіації, встановленого з боку переднього пасажира.

 

B1693            

Поломка контролера несправності бокової подушки безпеки, розташованої з боку водія.

 

B1811           

Код 1811 вказує на проблеми у роботі системи безпеки SRS. Причиною несправності може бути пошкодження спірального кабелю або датчика подушок. Рекомендуємо зробити детальну діагностику всіх компонентів системи безпеки, починаючи з керуючого модуля та контролерів.

 

B1901            

Обрив або пошкодження електролінії піропатрона правого переднього натягувача ремінця безпеки.

 

B2611            

Вихід із регулятора телескопічного положення.

 

B2780            

На Тойота Королла АЕ, Ярис та інших моделях цей діагностичний код з'являється за умови поломки перемикача розблокування ключа або його неправильної роботи. Пристрій не перебуває у стані активації, а сам замок запалювання знаходиться у режимі ON. Потрібно перевіряти вимикач розблокування, цілісність проводки та блок керування ключа.

 

C0200         

Причини появи коду С0200:

  • несправність лівого або правого переднього контролера частоти обертання двигуна;
  • пошкодження проводки живильного регулятора;
  • несправність роторного механізму частоти обертання;
  • помилки, допущені під час встановлення датчика;
  • несправність модуля керування робочими циліндрами гальм у зборі (АБС).

 

C0205            

Код С0205 пов'язаний з неполадками в роботі переднього лівого датчика частоти обертання мотора.

 

C0210            

Код С0210 утворюється внаслідок несправності правого заднього контролера частоти обертання колеса. Можливе пошкодження проводки або роторного механізму пристрою. Іноді проблема пов'язана з некоректною установкою контролера та несправністю блоку керування гальмівною системою.

 

C0215            

Несправності в роботі датчика ABS, встановленого на задньому лівому колесі.

 

С1202            

Несправності у роботі контролера рівня гальмівної рідини. На приладовій панелі автомобіля за такої помилки може з`явитися повідомлення про нестачу витратного матеріалу в бачку. У такому разі потрібно перевірити об'єм рідини і зробити її долив за необхідності. Причина проблеми може полягати в розриві проводки, що живить датчик.

 

С1207            

Вихід з ладу контролера системи протиковзання, встановленого на задньому лівому колесі.

 

C1231            

Код С1231 пов'язаний із несправністю системи ABS. З появою помилки 1231 необхідно виконати діагностику регулятора повороту кермового колеса. Можлива несправність датчика або пошкодження проводки.

 

C1246            

Код С1246 пов'язаний з несправністю контролера тиску в основному циліндрі двигуна. За умови поломки 1246 потрібна перевірка цілісності проводки, і якщо електроланцюг не дефектний, то датчик підлягає заміні.

 

C1256            

Помилка С1256 з'являється у разі неполадок, пов'язаних з роботою гідроакумулятора. Тиск у пристрої занадто низький, але причина може полягати і в неправильному сигналі, що надходить від механізму.

 

C1268            

Код С1268 з'являється за умови несправності датчика положення передачі.

 

C1290            

Вихід з ладу регулятора кута повороту рульового колеса.

 

C1336            

Комбінація С1336 з'являється в результаті виходу  з ладу сенсорного елемента системи курсової стійкості.

 

C1406            

Помилка С1406 з'являється в результаті виходу з ладу або поломки роботи датчика АБС. Йдеться про пристрій, розташований на лівому передньому колесі. Рекомендується перевірити цілісність роз'ємів, підключених до контролера, оскільки помилка часто пов'язана із забрудненням контактів.

 

C1407            

Несправність заднього правого датчика системи протиковзання. Причина проблеми полягає в короткому замиканні контактів або обриві електроланцюга.

 

C1422            

Код помилки С1422 повідомляє про вихід з ладу контролера, встановленого в основному циліндрі двигуна.

 

C1433             

Код С1433 вказує на внутрішню несправність у роботі контролера кута повороту керма. Помилка могла стати очевидною після заміни кермового кардана чи інших ремонтних маніпуляцій. Причина може бути у фізичній несправності сенсорного елемента. Кут повороту датчика міг зависнути у певному положенні.

 

C1541            

Вихід з ладу контролера кута повороту задніх коліс. За умови такої поломки на таблі часто світиться індикатор Check Engine, а також піктограма

P/SЗа помилці С1541 потрібно перевірити пристрій, і якщо він цілий, то виконати діагностику проводки і роз'ємів.

 

C2126            

Під час роботи мікропроцесорного модуля був отриманий ідентифікатор передавача. Причин проблем може бути безліч, але вони пов'язані з роботою датчиків. Номер контролера та його назва не вказаний, тому потрібно перевіряти всі регулятори щодо правильності роботи яких є підозри.