Датчик положення розподільчого валу G40. 1.9 TDI PD від VAG Group. Сімейство дизельних двигунів з упорскуванням насос-форсунка

AvtoAd

10/05/2022
Датчик положення розподільчого валу G40. 1.9 TDI PD від VAG Group. Сімейство дизельних двигунів з упорскуванням насос-форсунка

Датчик положення розподільного валу G40

 

Датчик положення розподільного валу G40 є датчиком Холла. Він прикріплений до захисту зубчастого ременя під шестернею розподільного валу; сканує сім зубців на колесі датчика розподільного валу, прикріпленому до шестірні розподільного валу.

 

 

Застосування сигналу

Модуль керування двигуном з прямим вприскуванням палива J248 використовує сигнал, який генерує датчик положення розподільного валу G40, щоб визначити взаємне положення поршнів у циліндрах під час запуску двигуна.

 

 

Наслідки збою сигналу

У разі збою сигналу датчика положення розподільного валу G40, модуль керування двигуном із прямим вприскуванням палива J248 використовує сигнал, який генерує датчик швидкості двигуна G28.

 

 

Електрична схема

G40 Датчик положення розподільного валу
J248 Модуль керування двигуном із прямим уприскуванням палива
J317 Блок живлення (клема 30, B+) Реле.

 

 

 

 

Розпізнавання циліндра під час запуску двигуна

Під час запуску двигуна модуль керування двигуном з прямим вприскуванням палива J248 повинен визначити, який циліндр знаходиться на такті стиснення, аби активувати правильний клапан насоса-форсунки. Щоб досягти цього, він оцінює сигнал, створений датчиком положення розподільного валу G40, який сканує зубці колеса датчика розподільного валу, щоб визначити положення розподільного валу.

 

Колесо датчика розподільного валу

Оскільки розподільний вал здійснює один оберт на 360 градусів за робочий цикл, на колесі датчика є зуб для кожного окремого циліндра. Ці зуби розташовані на відстані 90 градусів один від одного. Щоб розрізняти циліндр, колесо датчика має додатковий зуб з різним інтервалом для кожного з циліндрів 1, 2 і 3.

 

 

Кожного разу, коли зуб проходить через датчик положення розподільного валу G40, напруга ефекту Холла індукується і передається на модуль керування двигуном з прямим вприскуванням палива J248. Оскільки зубці розташовані на різній відстані один від одного, індукована напруга виникає через різні проміжки часу. Виходячи з цього, модуль керування дизельним двигуном з прямим вприскуванням палива J248 визначає взаємне розташування циліндрів і використовує цю інформацію для керування електромагнітними клапанами насоса-форсунки.

 

 

Детальніше про сімейство дизельних двигунів з впорскуванням насос-форсунка читайте тут.