Датчик обертів двигуна G28. 1.9 TDI PD від VAG Group. Сімейство дизельних  двигунів з впорскуванням насос-форсунка

AvtoAd

10/05/2022
Датчик обертів двигуна G28. 1.9 TDI PD від VAG Group. Сімейство дизельних  двигунів  з впорскуванням насос-форсунка

Датчик обертів двигуна G28

 

Датчик швидкості двигуна G28 є індуктивним датчиком. Він кріпиться до блоку циліндрів.

 

 

Колесо датчика обертів двигуна

Датчик швидкості двигуна G28 сканує колесо датчика 60-2-2, прикріплене до колінчастого валу. Це означає, що колесо датчика має 56 зубців з двома проміжками шириною по два зуби кожен. Ці проміжки розташовані під кутом 180 градусів і є орієнтирами для визначення положення колінчастого валу.

 

Застосування сигналу

Сигнал, який генерує датчик швидкості двигуна G28, забезпечує як швидкість двигуна, так і точне положення колінчастого валу. З допомогою цієї інформації розраховується точка впорскування та об'єм впорскування.

 

 

Наслідки збою сигналу

Якщо сигнал датчика швидкості двигуна G28 виходить з ладу, двигун вимикається.

 

Електрична схема:

  • G28 Датчик швидкості двигуна;
  • J248 Модуль керування двигуном із прямим уприскуванням палива.

 

 

 

Функція швидкого запуску

Щоб забезпечити швидкий запуск двигуна, модуль керування двигуном з прямим вприскуванням палива J248 оцінює сигнали, які генеруються датчиком положення розподільного валу G40 і датчиком швидкості двигуна G28. Модуль керування двигуном з прямим вприскуванням палива J248 використовує сигнал, який генерує датчик положення розподільного валу G40, щоб визначити взаємне положення поршнів у циліндрах під час запуску двигуна. Оскільки на колесі датчика колінчастого валу є два проміжки, модуль керування двигуном J248 з прямим вприскуванням палива дизельного двигуна отримує відповідний сигнал від датчика швидкості двигуна G28 лише після половини оберту колінчастого валу. Інтерпретуючи сигнали від цих двох датчиків, модуль керування дизельним двигуном з прямим уприскуванням палива J248 визначає положення колінчастого валу відповідно до розподільного валу і, таким чином, положення поршнів у циліндрах на ранній стадії. Маючи цю інформацію, він може активувати правильний електромагнітний клапан у відповідний час, щоб ініціювати цикл вприскування в наступному циліндрі та досягти стадії стиснення. Функція швидкого пуску забезпечує ранній запуск двигуна, оскільки синхронізація з першим циліндром не потрібна.

 

 

Детальніше про сімейство дизельних двигунів з впорскуванням насос-форсунка читайте тут.