BMW 3 Е91: коди помилок системи рециркуляції ВГ і сажового фільтра

AvtoAd

14/04/2021
BMW 3 Е91: коди помилок системи рециркуляції ВГ і сажового фільтра

Що маємо? 

 

Автомобіль BMW 3 Е91, тип двигуна N47M. 

 

Діагностика видає відразу декілька кодів помилок : 00452А, 00498Е, 004В4А, 0040Е9, 004В82, 003FFO, 004В81. Власник скаржиться на відчутну втрату потужності двигуна - машина "глохне" на високих обертах і не їде навіть під невеликим ухилом під гору.

 

 

На панелі приборів включається сигнал "Check Engine" ("Перевірте двигун").     

  

HELLP! Engine Light.... | BMW.SG - Singapore BMW Owners Discussion Forum

 

Про що свідчать вказані коди помилок?

 

Є серйозні проблеми у роботі системи EGR. Схоже, вийшов з ладу клапан ЕGR, а сажовий фільтр не виконує свою функцію. Як результат, система рециркуляції відпрацьованих газів EGR, призначення якої - зниження у відпрацьованих газах оксидів азоту (шляхом повернення частини відпрацьованих газів у впускний колектор), зараз працює на "убивання" двигуна.

 

 

Які наслідки, якщо залишити все, як є? 

 

Погані. Несправність клапана EGR може проявлятися по-різному. Наприклад, при розгоні, автомобіль набирає швидкість ривками, а під час холостого ходу відчуваються суттєві коливання. Витрати палива істотно підвищуються. А найгірше, що через високий вміст оксидів азоту та інших шкідливих речовин двигун катастрофічно швидко втрачає свою потужність і може вийти з ладу будь-якої миті. Витік мастила і проблеми із наддувом турбіни - ось що, ймовірно, очікує на це авто найближчим часом, якщо нічого не робити. 

 

 

Оскільки клапан EGR з його регулювальним механізмом знаходиться в потоці вихлопних газів, то він є найчутливішим компонентом системи рециркуляції відпрацьованих газів.

 

 

Через сажу, що міститься у вихлопних газах, його регулювальний механізм працює неправильно. У нашому випадку помилки коду, які стосуються сажового фільтра, зайвий раз це підтверджують.  

 

 

Як усунути проблему в роботі двигуна? 

 

Можна замінити всі пошкоджені запчастини на нові, в ідеальному випадку - оригінальні. Також підійдуть якісні аналоги, які мають пройти програмні тести та адаптацію. Це  хороший варіант, проте дорогий. Аже нині заміна оригінальних і якісних деталей коштує чи не половину вартості самого автомобіля.

 

Другий спосіб - це виключити системи з роботи двигуна, а саме: видалити систему EGR фізично на і зробити її програмне вилучення.  Для цього знадобиться спеціальний комплект: 

 

  • Спеціальна заглушка, встановлена на випускний колектор.
  • Фіксувальний кронштейн (призначений для заглушки отвори в ГБЦ).
  • Кілька заглушок теплообмінника на канали циркуляції ВЖ.
  • Заглушка осі вихрових заслінок.

 

* Такий комплект можна замовити на сайті www.rapairkit.com.ua (тел.+38 097 32 777 32)

 

При фізичному видаленні системи EGR завжди проводять її програмне вимкнення. Також механічно видаляють сажовий фільтр і застосовують його програмне вимкнення. Це обов'язкова умова, адже без системи EGR сажовий фільтр не працює. 

 

АВТОР: 

Ірина Львова